- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dude zet jezelf nou niet nog meer voor gek, denk nou maar niet dat iemand van 1,70 onder de indruk is omdat jij 2,20 bent. Zoals hier boven al gezegd word heb je sowieso geen verstand van straatvechten.

Leuk als je daar bij kan, is in mijn geval ook zo'n 1 meter 60 boven de grond en zeer nabij mijn vuisten ofwel recht voor de knar van zo'n ventje van gemiddelde lengte op het ogenblik slechts 1 meter 70
blablabla
Hoe zou jij dan tegen mij in de aanval proberen te gaan in zo'n situatie ??![]()
hmm true, daar heb je me.
Maar voor hetzelfde geld zijn ze met twee, en kletst de andere met een stoel of ander hard voorwerp tegen je onderrug. En late het gezegd zijn, als beer van 2 meter + blijft de onderrug je zwakste schakel.
Ik heb het in het verleden al te veel mogen zien.
Leuk als je daar bij kan, is in mijn geval ook zo'n 1 meter 60 boven de grond en zeer nabij mijn vuisten ofwel recht voor de knar van zo'n ventje van gemiddelde lengte op het ogenblik slechts 1 meter 70
Vol op je inlopen, en een paar stoten in je zij geven, dan sta jij de komende 10 minuten niet meer op.
Nogmaals kerel waar is je voordeel als je op de grond ligt? Iemand die slim is haalt je gewoon neer wat helemaal niet zo moeilijk is.
doe ik mijn ellebogen omlaag is mijn zijde ook beschermd en als jij vol op me in komt lopen, loop vooral zo hard mogelijk want dan zit mijn knie harder in je smoel !!
Je blijft het maar doen hé ?Vind het altijd grappig dat lange mensen denken dat ze vechtersbazen zijn. Iedereen, ja iedereen heeft dezelfde zwakke plekken, dus ook lange mensen![]()
Ja iedereen heeft "zwakke"plekken" en ik ook alleen bij mij kun je daar gewoon niet bij want daar zitten mijn armen vuisten ellebogen voor !!
doe ik mijn ellebogen omlaag is mijn zijde ook beschermd en als jij vol op me in komt lopen, loop vooral zo hard mogelijk want dan zit mijn knie harder in je smoel !!
Ja iedereen heeft "zwakke"plekken" en ik ook alleen bij mij kun je daar gewoon niet bij want daar zitten mijn armen vuisten ellebogen voor !!
Zo is het maar net. Wat wij nu van jou verwachten is dat je volgend weekend gaat vechten, alles filmt en op DBB post.