MuscleMeat

Heb je wel eens tijdens het uitgaan moeten vechten op straat ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja blaf met z'n allen maar raak

wetende dat iemand die halve meter kleiner is dan mij me toch niet goed en/of doeltreffend kan raken

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

ohw wat hoop ik dat een lilliputter je een keer een uppercut geeft:D

moet hij wel op een tafel staan voor dat hij m'n kin kan raken

Ik weet niet hoe breed jij bent (je zegt zelf, niet zo breed), maar als jij echt breed zou zijn, dan zouden idd veel mensen problemen hebben jou aan te kunnen.

Lange mensen hebben denk ik wel meer problemen met hun evenwicht?

maar op dit moment zou ik niet al te zelfverzekerd zijn dat je iedereen aankan, want het overschatten van je tegenstander is niet zo slim. Wat dacht je van een trap tegen je knie? hij is zo gebroken hoor kerel;)

Laatst bewerkt:

wetende dat iemand die halve meter kleiner is dan mij me toch niet goed en/of doeltreffend kan raken

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

Begint afgezaagd te raken, altijd hetzelfde zinnetje.
Vooral aan blijven vastklampen kerel, je komt er wel in het leven :p

Lange.

ok, ok, ok !!
Ik ben niet breed ofzo.
Maar iemand (ongewapend) van 1 meter 70 wie een halve meter kleiner is dan mij is vanzelfsprekend al kansloos want hoe moet hij me dan goed en doeltreffend raken ?? ???

Als hij eerst gaat springen stomp ik hem natuurlijk sobiet retour vloer !!

Ik ken iemand van 1.72 die je wel wil laten zien en beleven dat je ongelijk hebt.

Oh zit je kin tussen je benen????

2,20mtr 91kg VS. 1,88 140kg
ik geef het 5 seconden.

Ho jij eens effe !!
Vertel me dan eens duidelijk wat je precies bedoel !!
facepalm.gif

Heb je wel eens tijdens het uitgaan moeten vechten op straat ???

Noem het dan "Ik ben 2m20, niemand kan me neerhalen post hieronder dat je het met me eens bent."

ik ben 1,74 , en ik wil het wel proberen tegen je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven