XXL Nutrition

Heb jij een eigen website?

bekjam

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.673
Ik weet dat hier nogal wat mensen zijn die in de ict werkzaam zijn, ik zou het dan ook leuk vinden als je een link hier naar je eigen website neerzet (als je die hebt).

Mijn site staat in m'n sig, don't be fooled het is geen black hat underground site, maar een speelse manier om meer over computer beveiliging te leren zodat je, je eigen site veilig(er) kan maken.

Ik ben geen ICT'er maar heb wel een eigen site.
De meesten kennen hem al, maar voor diegenen die hem niet kennen:

www.sports-photography.org

Fotografie is mijn passie en dan met name sportfotografie.
Om mensen kennis te laten maken dus een eigen site ;)

Zie handtekening. :)

• Topic Starter Topic Starter
Leuke sites! :)
@Usernamed: :eek::D

Geen ICT-er:nope: maar via VMMP en Veldmaat ICT heb ik een website beschikbaar gekregen als sponsorring:cool:.

www.robberts-tripple.nl

Leuk is dat de site echt top wordt bezocht door liefhebbers uit de hele wereld (ondanks dat hij in het Nederlands is), heb vooral veel bezoekers uit Aziatische landen:eek:.

Top 10 (van dit jaar, tot nu toe)
1. Nederland
2. Belgie
3. Duitsland
4. Frankrijk
5. Polen
6. Maleisie
7. USA
8. Japan
9. Canada
10. Oostenrijk

De enige website die ik ooit echt gemaakt heb is een bourne shell script dat alleen actief wordt gemaakt als er echt zwaar stront aan de knikker is en er verder echt niets meer wil.

Wel cool om het heel af en toe weer actief te zien worden trouwens.

bangbros.com :)

Als hyves een eigen site is wel :o

OT: vette site van die fotografie :D

Ik weet dat hier nogal wat mensen zijn die in de ict werkzaam zijn, ik zou het dan ook leuk vinden als je een link hier naar je eigen website neerzet (als je die hebt).

Mijn site staat in m'n sig, don't be fooled het is geen black hat underground site, maar een speelse manier om meer over computer beveiliging te leren zodat je, je eigen site veilig(er) kan maken.

thnx 4 registration!
:thumbs:

Geen ICT-er:nope: maar via VMMP en Veldmaat ICT heb ik een website beschikbaar gekregen als sponsorring:cool:.

www.robberts-tripple.nl

Leuk is dat de site echt top wordt bezocht door liefhebbers uit de hele wereld (ondanks dat hij in het Nederlands is), heb vooral veel bezoekers uit Aziatische landen:eek:.

Top 10 (van dit jaar, tot nu toe)
1. Nederland
2. Belgie
3. Duitsland
4. Frankrijk
5. Polen
6. Maleisie
7. USA
8. Japan
9. Canada
10. Oostenrijk

Inderdaad altijd leuk om te zien waar ze allemaal wegkomen ik ben nog niet lang online en sinds vorige week een grote update met interesse wereldwijd.

1. Netherlands
2. Belgium
3. Germany
4. United States
5. Italy
6. United Kingdom
7. Spain
8. Japan
9. Romania
10. Indonesia

Heb nu dagelijks een gemiddelde van 30+ richting de 40.

Terug
Naar boven