XXL Nutrition

Heb jij een eigen website?

• Topic Starter Topic Starter
nu aan de gang met de challenges............

je weet de mensen wel bezig te houden!!
:D:thumbs:
Hehe, ze zullen wel moeten, heb een systeem ingebouwd dat je maar een beperkt leven hebt, air units op? toedeledokie, user banned!:)
Dit is om een schoon leden bestand te houden, ben er niet meegebaat mee, dat mensen 1 keer inloggen en voor de rest niks met de account doen.

Hehe, ze zullen wel moeten, heb een systeem ingebouwd dat je maar een beperkt leven hebt, air units op? toedeledokie, user banned!:)
Dit is om een schoon leden bestand te houden, ben er niet meegebaat mee, dat mensen 1 keer inloggen en voor de rest niks met de account doen.
groot gelijk, maar nu heb ik daar te weinig tijd voor............

progs nakijken welke je nodig hebt en alles uitproberen: leuk tijdverdrijf!
;):cool:

Mooi topic!

Heb geen site wel een blog waar de meesten al reeds op geklikt hebben denk ik:

www.bodybuildinglife.be

Krijg dagelijks +-100 bezoekers over de vloer(:() en site is bijna 100dagen online.

Belgium 5,622
The Netherlands 2,352
United States 236
Germany 72
United Kingdom 60
Canada 49
France 43
Spain 26
Poland 21
Australia 17
Aruba 11
Brazil 11
Sweden 11
Switzerland 10
Finland 10

Ik ben half ICT'er (ik ben werkzaam als Juridisch medewerker bij een IT bureau) :D en ik heb ook m'n eigen (inmiddels welbekende) website!

www.aimeemolleman.com

Let wel, nu nog gratizzzzz maar hij wordt aangepast naar een betaalde site (voor bekijken van nieuwste foto's/films etc..)

heb alleen eigen server @ datacenter en host voor andere
telt dat ook ?

Ik ben half ICT'er (ik ben werkzaam als Juridisch medewerker bij een IT bureau) :D en ik heb ook m'n eigen (inmiddels welbekende) website!

www.aimeemolleman.com

Let wel, nu nog gratizzzzz maar hij wordt aangepast naar een betaalde site (voor bekijken van nieuwste foto's/films etc..)
dus ik had gelijk met m'n aimeemolleman.com/vip :eyebrow:

Terug
Naar boven