Fitness Seller

Heb jij een levensplan?

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 97
  • Weergaven 3K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Ja, ene kant me droom van Advocaat vervullen ( wat sowieso gaat lukken, tenzij ik iets anders tegen kom wat mij meer intresseerd ). via VWO of HBO

Basketball carriere proberen te maken. Via Spanje of College ( amerika ).

Moet lukken ! :D
 
Intelligent design is aan mij niet besteed, wat ten beurt valt door het toeval wel.
 
opleiding afmaken, naar het buitenland en kijken wat daar de mogelijkheden zijn, voor de rest zie ik het wel...
 
Zijn er ook mensen met het levensplan: vrouw, kind, labrador in een leuk huisje? Zoals uiteindelijk veel mensen terecht komen.
 
Zoveel mogelijk stuk maken voor ik dood ben.
 
pils drinken
 
Imam worden.
 
Ja , weg geraken uit dit schijthol .
 
nee, ik ga toch een keer dood, geneit gewoon van het leven en maak me niet te druk .
 
Zijn er ook mensen met het levensplan: vrouw, kind, labrador in een leuk huisje? Zoals uiteindelijk veel mensen terecht komen.


nee ik haat kinderen en honden.
 
Mijn papieren halen, op mezelf, rijbewijs halen, motor kopen en ooit wel lekker saai burgertrutje worden met man en kinderen enzo... Maar dan wel in Zweden!
 
Zijn er ook mensen met het levensplan: vrouw, kind, labrador in een leuk huisje? Zoals uiteindelijk veel mensen terecht komen.

Zeker, alleen absoluut geen dieren erbij.En groot huis ipv huisje;)
 
Wat is dat toch met zweden hier, waarom wil iedereen naar het noorden, alsof het hier nog niet koud genoeg is.
 
Wat is dat toch met zweden hier, waarom wil iedereen naar het noorden, alsof het hier nog niet koud genoeg is.

Heeft me altijd al zo erg getrokken en sinds ik er ben geweest wil ik er echt heen emigreren... Liever vandaag dan morgen eigenlijk!
 
Heeft me altijd al zo erg getrokken en sinds ik er ben geweest wil ik er echt heen emigreren... Liever vandaag dan morgen eigenlijk!

Noem eens 3 dingen op dat er beter zijn ? Want emigreren lijkt me toch een hele stap.
 
Back
Naar boven