XXL Nutrition

Heb jij een levensplan?

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 97
  • Weergaven 3K
  • Volgers 9

Bezoekers in dit topic

Vind jij het gek... Zijn genoeg rare randebielen snachts.

Buiten dat.. Een lichaam krijgen die ik wil. Zoveel mogelijk lol trappen. En met een vriend een zaak beginnen (restaurant club)

Mvg.

Idd! eerder fietste ik redelijk vaak alleen 's avonds en 's nachts.. maar laatst was er een meisje verkracht op de weg waar ik ook altijd fietste :eek: zet je wel aant denken, ik fiets niet meer alleen.
 
er is s'avonds geen hond opstraat...veels te koud, stop anders gewoon een grote moersleutel in je mouw ;)
 
school afmaken, studeren. Eigen bedrijf, dik huis + dikke auto's/motor, in vs wonen, zo groot mogelijk worden.
 
Een plan? Nee, niet echt zie wel hoe eea loopt.

Goede baan, koophuis, auto, vriendin ed heb ik al. Wat ik nog niet heb is een kat, beurssucces, Staatsloterij jackpot en voor zover ik weet geen kinderen.

Dus voor de komende 3 jaar; nieuwbouw huisje kopen, kat nemen en dan zie ik wel weer. Maybe nog een minnares erbij om wat om handen te hebben. :thumbup:
 
er is s'avonds geen hond opstraat...veels te koud, stop anders gewoon een grote moersleutel in je mouw ;)
hahah jaaa als ik jou tegenkom jochie, pas dan maar op want met mijn 58 kg en mijn verstopte moersleutel diwng ik je wel op de knieen hahaha.. yea right. Zo'n vent hoeft alleen maar opme te zitten en ik kan geen kant meer op hahaa iig hoef het niet uit te proberen.
 
School afmaken, goede baan krijgen als redactrice bij een glossy en een groot appartement kopen in A'dam.

Daarnaast buff en sterk worden, gelukkig zijn/blijven in de liefde, gezond zijn/blijven, mensen om me heen hebben/houden van wie ik hou, grote auto (en rijles :rolleyes:), geld, regelmatig naar het buitenland en Spaans leren.
 
hahah jaaa als ik jou tegenkom jochie, pas dan maar op want met mijn 58 kg en mijn verstopte moersleutel diwng ik je wel op de knieen hahaha.. yea right. Zo'n vent hoeft alleen maar opme te zitten en ik kan geen kant meer op hahaa iig hoef het niet uit te proberen.
Geef hem gewoon een schop in z'n Karl Noten.:thumbs:
 
Mijn studie afmaken,
Een baan vinden,
Huis (het liefste aan het water),
Een oude boot kopen en opknappen.
 
Wat betrefd werk/school:

In September beginnen met 2x in de week avondschool voor MBO ''constructiewerker'' (naast mijn 35 urige baan overdag). Dit duurt 2 jaar.
Daarna doorleren op een hoger niveau voor ''werktuigbouwkundige''
Later een eigen bedrijf(je) oprichten in het plaatsen en verkopen van sére's/dakkapellen/carpoorten (dat soort contructie's)

Me eigen (prive)leven:

Vriendinnetje, kinderen (minstens 2, waarvan tenminste 1 zoon) :D
Mooi huis, niet te groot, 2-onder1-kap woning of vrijstaand. (geen rijtjeshuis in elk geval)
Fanatiek blijven sporten en gezond blijven eten (uitzonderingen in het weekend daargelaten)
Niet roken/ aan de drugs
Matig met alcohol (af en toe een paar biertjes moet kunnen overigens)
Genieten van de mooie dagen in het jaar (aan strand zitten, in de tuin barbequen , kerstavond vieren met familie/gezin etc etc)

Dat was het :rolleyes:
 
School afmaken, goede baan krijgen als redactrice bij een glossy en een groot appartement kopen in A'dam.

Daarnaast buff en sterk worden, gelukkig zijn/blijven in de liefde, gezond zijn/blijven, mensen om me heen hebben/houden van wie ik hou, grote auto (en rijles :rolleyes:), geld, regelmatig naar het buitenland en Spaans leren.

Just give up:o... :roflol:
 
Niet echt, ik zie wel hoe alles loopt.
 
Ik heb wel een levensverzekering, telt dat ook?
 
Genieten van het leven.
 
Ik ga mijn toekomst niet plannen.
Ik zie wel hoe mijn leven verloopt.

Wel of geen dikke baan maakt me nix uit
zolang ik maar gelukkig ben en de mensen om mij heen
ook gelukkig kan maken met bvb goede vriendschap.
 
Back
Naar boven