Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doelde niet op ademen, maar ja produceren CO2Verbruiken alleen maar onnodig O2, en vormen dus CO2.
. Foutje.Dat is niet zo binair te stellen toch? Als je lang besmettelijk bent maar al die besmettingen geen zorgcapaciteit kosten of netto aanzienlijk minder ernstige symptomen geven..Niet als je lang besmettelijk bent voordat je dood gaat.
Wat heeft dat met de evolutionaire druk te maken?Dat is niet zo binair te stellen toch? Als je lang besmettelijk bent maar al die besmettingen geen zorgcapaciteit kosten of netto aanzienlijk minder ernstige symptomen geven..
Oh zo bedoelde je. Ja als de evolutionaire druk precies de andere kant op zou werken dan zou dat onwenselijk zijn. Maar ik vroeg me dus af of het gebruikelijke niet ook weer van toepassing is. Als dat niet zo is dan is dat inderdaad niet zo, maar zo helpt je reactie me niet verder om te bepalen wat nou het geval is.

Je hebt duidelijk de klok horen luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt.
Het maakt geen drol uit hoeveel % van de bevolking wij hier vaccineren. Aan de andere kant van de wereld zullen mutaties ontstaan en die zullen uiteindelijk ook gewoon hier terecht komen.
Covid is endemisch, wen er maar aan.
Juist de varianten die ontstaan in deels gevaccineerden en deels gevaccineerde populaties zijn riskant, daar heeft hij wel een punt.

Jij hebt meer verstand van gentherapie dan van virusmutatie.Theoretisch is er in de beginperiode dan weinig reden voor zo'n virus om zich te muteren, omdat het graag wil overleven. Iedereen raakt namelijk gemakkelijk besmet in de dan huidige hoedanigheid van het virus.
Met het verstrijken van de tijd zal een virus ook in een ongevaccineerde wereld alsnog muteren, omdat het overgrote deel het al gehad heeft en daarmee immuniteit heeft opgebouwd tegen het originele virus.
Uiteindelijk maakt het geen fl**ker uit, het wachten is op een variant met een fatality rate van ± 10% en dan zijn de poppen echt aan het dansen
Dat is trouwens wel hoe ik the great reset graag zou willen zien. Kans van slagen natuurlijk net zo groot als het verschijnen van mutaties die een lagere fatality rate hebben.
Juist!!!Logisch idd. Dus zinloos om te vaccineren. Geef het nog een paar maandjes en er komt een variant waar je vaccin totaal geen grip op heeft. Begint het circus weer opnieuw.
Maar hey, alleen samen kunnen we corona verslaan.
Boeie laat lekker gaanEn de grootste groep is de jongere generatie die nog niet gevaccineerd uis.
Ja man dat heb ik ook met een paar echt goede vrienden. Geef gewoon m'n mening over hoe ik het zie, net zoals hij maar mijn zienswijze spoort dan niet met de werkelijkheid!? Ik lig er bij hen voor m'n gevoel soort van uit omdat ik me niet wil laten testen voor toegang tot wat dan ook. Nou ja prima dan Supervaag.Best jammer om te zien dat mensen waar je het jaren mee kon vinden opeens totaal geen connectie meer mee hebt omdat ze compleet op zijn gegaan in het vaccinatie verhaal.
"O dus jij bent ook zo'n wappie?" Wanneer je verteld dat je je niet laat vaccineren.
Sterf dan maar.
Dan maar geen festival.Jij hebt meer verstand van gentherapie dan van virusmutatie.

Boeie laat lekker gaan
Al die oudjes en risicootjes zijn gevaccineerd toch, lekker rond laten gaan hoe minder prikken er hoeven worden gezet.
Zijn we nog sneller bij die minimale vaccinatiegraad
Daarom, laat lekker gaan die jeugdFatality rate onder de jongeren is toch ook nagenoeg niet bestaand. En als het goed is gaat deze leeftijdsgroep ook geen druk op de medische zorg uitoefenen.
Juist de varianten die ontstaan in deels gevaccineerden en deels gevaccineerde populaties zijn riskant, daar heeft hij wel een punt.
Heftig, nu gaan ze allemaal dood.Zo van ruim 600 besmettingen vorige week naar 3.688 vandaag.
En de grootste groep is de jongere generatie die nog niet gevaccineerd uis.
Je verwacht het toch niet![]()
Onzin, parabolan is/was door Negma ontwikkelt voor menselijk gebruik.Inderdaad, trenbolon en zo nog meer middelen zijn nooit goedgekeurd voor menselijk gebruik, de vaccins wel.
Hoorde van een longarts afgelopen weekend ook wat schrijnende voorbeelden. Ook hoe de normale tests die bij herstel/revalidatie worden gedaan soms niets of nauwelijks kunnen zeggen over de toestand waarin patiënt lijkt te verkeren. Dat iemand die fit was na 6 maanden nog maar slechts een enkele km per dag kon wandelen, nauwelijks vooruitgang. Ik geloof dat ze nu verder proberen uit te pluizen of dit te maken kan hebben met afweersysteem en eiwitten in het brein.Mijn gezonde collega van in de 50 voor en na dat verkoudheidje (8 weken ic) Geen onderliggend lijden trouwens