XXL Nutrition

Nieuws Heb u naaste lief gelijk u zelf, maar dan anders. Christenfundi's in de bocht

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.658
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
300d461.jpg

http://www.godhatesfags.com/

Dezelfde debielen dus die begrafenissen van Amerikaanse soldaten met spanborden staan dat het de straf van god is. Fijn die relifundi's.

Wooooohoooo, verschrikkelijk he, dat ze zoiets mogen zeggen. De gehele mensheid is gewoon door en door slecht EricR. Na verloop van tijd worden we allemaal gedegenereerde inteeltzombies, rot tot op het bot :D

Die inteelt boeren kunnen Nederland nog niet eens aanwijzen op een kaart. Just ****ing pathetic dit.

Wat ik me dan afvraag he. Zouden er mensen zijn die dit soort dingen graag lezen opdat ze zich dan minder slecht over zichzelf zouden voelen. Mss bepaalde ziekelijke neigingen die ze bij zichzelf herkennen en die ze onbewust trachten te minimaliseren? Ik snap het niet. Waarom blijft het boeien? Het is allang bekend dat er dit soort figuren rondlopen die vasthouden aan het oude testament. Dit soort berichten ligt gewoon in diezelfde lijn.

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik me dan afvraag he. Zouden er mensen zijn die dit soort dingen graag lezen opdat ze zich dan minder slecht over zichzelf zouden voelen. Mss bepaalde ziekelijke neigingen die ze bij zichzelf herkennen en die ze onbewust trachten te minimaliseren? Ik snap het niet. Waarom blijft het boeien? Het is allang bekend dat er dit soort figuren rondlopen die vasthouden aan het oude testament. Dit soort berichten ligt gewoon in diezelfde lijn.

Weer in een nihlistische bui? Maar je hebt gelijk eigenlijk ben ik zelf een christenfundamentalist die dagelijks vier keer het OT doorneemt en alle homo's, hoerenlopers, atheisten etc verdoemd.

Weer in een nihlistische bui? Maar je hebt gelijk eigenlijk ben ik zelf een christenfundamentalist die dagelijks vier keer het OT doorneemt en alle homo's, hoerenlopers, atheisten etc verdoemd.

Ach EricR. Het was niet persoonlijk naar jou gericht. Maar nu je het zegt: Je lijkt wel een fascinatie te hebben voor dit soort immorele berichten. Het houdt je bezig zullen we maar zeggen, hahaha.

Begin me steeds meer aan dat geloof te irriteren, hopelijk worden die gasten nog voor de uitvaart flink in de grond getimmerd

Zo te zien haat god heel wat landen.... :(

stelletje mafkezen lopen er toch op deze wereld.:(

Haha, hopen dat ze allemaal neerstorten op weg hiernaartoe.

Laten we hopen dat ze hierheen komen, maken we er voorgoed een einde aan.

Religie -------> :roflol:

EricR, hoe kom jij toch aan dit soort stuff?

Dit is hun site:
[Link niet meer beschikbaar]

En wij staan r ook tussen:
[Link niet meer beschikbaar]

Lekker tegenstrijdig weer.

God haat Nederland? In de bijbel staat 'God is liefde'.

Iemand zou er een flink aantal moeten afschieten, vervolgens zeggen dat het gods straf is, kijken hoe ze reageren. (Of om meteen Darwin kracht bij te zetten, en god af te doen, hetzelfde te doen in naam van 'natuurlijke selectie' :D)

Lekker tegenstrijdig weer.

God haat Nederland? In de bijbel staat 'God is liefde'.

Iemand zou er een flink aantal moeten afschieten, vervolgens zeggen dat het gods straf is, kijken hoe ze reageren. (Of om meteen Darwin kracht bij te zetten, en god af te doen, hetzelfde te doen in naam van 'natuurlijke selectie' :D)
Karma voor diegene ;)

Hij provoceert en beledigt wel vaker, gewoon negeren:rolleyes:

Terug
Naar boven