MuscleMeat

Nieuws Heb u naaste lief gelijk u zelf, maar dan anders. Christenfundi's in de bocht

Dit is hun site:
[Link niet meer beschikbaar]

En wij staan r ook tussen:
[Link niet meer beschikbaar]

Hahahha dat filmpje "God hates the world" prachtig :roflol: lijkt wel satire dit. GOD HATES THE WORLD!! AND ALL HER PEOPLE! YOU AND EVERY ONE FACE A FEIRY DAY FOR YOUR PROUD SINNING..!

Prachtig

Leuk, staan ze straks tegenover een grote groep turken :roflol:
Zo'n matpartij is gewoon leuk om te zien...

idd

reken maar dat ze genadeloos op hun donder krijgen. stelletje achterlijken

Zijn dat trouwens niet dezelfde gekken waar Louis Theroux een docu over had gemaakt? Indoctrineren van hun kinderen, een gestoorde leider die een eigen interpretatie van de bijbel heeft gemaakt en heel de wereld verafschuwd. Ze gingen ook manifesteren tegen homocoïtusuelen en begrafenissen onteren van Amerikaanse soldaten...

Zijn dat trouwens niet dezelfde gekken waar Louis Theroux een docu over had gemaakt? Indoctrineren van hun kinderen, een gestoorde leider die een eigen interpretatie van de bijbel heeft gemaakt en heel de wereld verafschuwd. Ze gingen ook manifesteren tegen homocoïtusuelen en begrafenissen onteren van Amerikaanse soldaten...

Ja soortgelijke debielen....
Ik heb die docu ook vol verbijstering zitten kijken. Vermogen om zelf na te denken is niet aanwezig bij deze mensen.

God hates holland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111

Stelletje verrekte k*tdebielen hier kan ik me zo aan ergeren. Het feit dat de ontwikkelde mensen achterblijven wat resulteert in een relatief minder ontwikkelde wereld dan wat had kunnen zijn is omdat mensen zoals deze aan de vooruitstrevende blijven haken als parasitaire wormen en hen vergiftigen met hun beknopte ideeen.

Wat ik me dan afvraag he. Zouden er mensen zijn die dit soort dingen graag lezen opdat ze zich dan minder slecht over zichzelf zouden voelen. Mss bepaalde ziekelijke neigingen die ze bij zichzelf herkennen en die ze onbewust trachten te minimaliseren? Ik snap het niet. Waarom blijft het boeien? Het is allang bekend dat er dit soort figuren rondlopen die vasthouden aan het oude testament. Dit soort berichten ligt gewoon in diezelfde lijn.

idd, who gives a crap.

Natuurlijk haat god Nederland. Je kan hier blowen, naar de h**ren en trouwen als homoseksueelkoppel.

Moeten ze daarvoor nu naar Nederland komen? Stating the obvious of zo... Maar goed, als je als kerk toch al 200.000 dollar per jaar uitgeeft aan vliegtickets voor brainwashed activiteiten... Why not?

Demented ****wits.

Chassidische Joden zijn idd ook gemene mother****ers, maar die bedoelde ik net niet. Ik denk trouwens dat deze Baptistische Christenen een aardige hekel aan Joden hebben. :D
Kwist wel dat je die niet bedoelde, Maar het paste wel int plaatje.:o

Vraag me ook af hoe Eric aan die shit komt.

Natuurlijk haat god Nederland. Je kan hier blowen, naar de h**ren en trouwen als homoseksueelkoppel.

Moeten ze daarvoor nu naar Nederland komen? Stating the obvious of zo... Maar goed, als je als kerk toch al 200.000 dollar per jaar uitgeeft aan vliegtickets voor brainwashed activiteiten... Why not?

Demented ****wits.

Met ons huidige kabinet wordt er al aardig aan deze "vrijheden" gezaagd.;) Maja, het zijn natuurlijk ook verwerpelijke bezigheden.:D

Stel dat God bestaat en hij is daadwerkelijk liefdevol, waarom zou hij dan een heel land straffen in plaats van individuen? Of zijn wij Hollanders allemaal slecht?:p
In ieder geval zijn dit soort lui alleen uit op provocatie en het lijkt me een leuk idee als wij ze uitroeien met de dbb-knokploeg.

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven