AndroidHealthClinic

Hebben jullie dit ook?

Ik meen een keer gelezen te hebben dat als je niet goed in je vel zit, dat je dat in de spiegel ook terug ziet. Vooral in je gezicht. Daarnaast, als je je eigen super voelt, dan zie je er in de spigel (wederom vooral gezicht) ook goed uit.

Call me crazy, maar ik ervaar dit zelf ook.

Ja.
Dieet doet ook altijd rare dingen met mijn hoofd vs zelfbeeld

Je bent als het goed is nooit tevreden.. Het kan altijd beter.

Ik meen een keer gelezen te hebben dat als je niet goed in je vel zit, dat je dat in de spiegel ook terug ziet. Vooral in je gezicht. Daarnaast, als je je eigen super voelt, dan zie je er in de spigel (wederom vooral gezicht) ook goed uit. Call me crazy, maar ik ervaar dit zelf ook.

Ik meen een keer gelezen te hebben dat als je veel seks hebt, je huid gaat glimmen.

Vandaar dat verrekte geglim

Welke huid ? :D

Jep heb dit ook.
Ligt er waarschijnlijk aan dat je het nooit goed genoeg vind.

forever ecto:(

Denk dat iedereen dit heeft :p bodybuilder eigenschap. Ene spiegel heeft goed licht andere niet. Andere dag hou je miss meer water vast ofzo.

Ik heb dit ook, in de ochtend ben ik ripped en in de avond ben ik dik en in de avond/ochtend schijt ik alles er uit en ben ik weer ripped :)

Ik hou van de spiegels in de sportschool en dan kom je thuis en dan ben je de helft van wat je in de sportschool bent :(

ik wordt altijd geil als ik in de spiegel kijk (no homo)

bahaha, ja.
'S morgends shredded, 's avonds zak patat (bulking hard)

Ja, precies dat.

Terug
Naar boven