AndroidHealthClinic

hebben jullie dit ook? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wel grappig deze thread, had het gisteravond met een stel vrienden over dat ik me echt verrot voelde, door het werk en waarschijnlijk de stromba pillen ofsow. Zat relaxed op de bank en had een (rust)hartslag van ruim 100 p/minuut. Hele tijd opvliegers en idd maagzuur de hele dag door..... Vandaag is het weer een stuk beter.....
 
ja

Dat bedoel ik, stromba mag dan als een milde steroide te boek staan, als je voor een bepaalde stof gevoelig bent gaan dat soort gezegdes niet meer op.

Ik kan bij wijze van spreken zo veel testo nemen als ik wil en nergens last hebben van maar als ik 3x in de week een strombaatje zet ben ik na 2 weken ****ed up.
 
Originally posted by dbc01
Dbol: Vroeger geen last van, de laatste keer hoge bloeddruk, misselijkheid, verschrikkelijk dus nooit meer.
EQ: vroeger 'alleen' veel acné, de laatste keer ook hoge bloeddruk.
Ik ga uitstekend op Winnies, Primo en test, van Sust krijg ik binnen der kortste keren mijn gynootje terug...

van sus wel en test niet???
 
niet slapen van dianabol, ik heb nergens last van gehad
 
Originally posted by ccnp
.... niet slapen van dianabol, ik heb nergens last van gehad ....

Ik ook niet :D van anadrol wel ietwat onrustiger.

Zo zie je maar weer dat niet alle bijwerkingen met dezelfde middelen zijn terug te draaien op ieder individu.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser
No offence bro maar 20 jaar (op en af) AAS gebruik en dan nog maar 108kg bij 10% dan ben je idd geen natuurtalent.

Vanwaar ben je gekomen ?

Groet Smalluser :thumb:

Euhmm, 108 kg bij 10% is toch wel huge naar mijn mening.
 
Originally posted by Geoffke
.... Euhmm, 108 kg bij 10% is toch wel huge naar mijn mening ....

Waar staat van niet dan ???

Groet Smalluser :thumb:
 
gozer, betekent die nou ook dat je testikkels hebt ter grootte van erwten???? en je moet elke week naar de doc of spuit te halen??? Dan stop je eigen test productie toch helemaal? dan wordt je simpelweg een castraat....
K*t man! Maar even voor de duidelijkheid... stel je voor dat jij nog kids wil krijgen, ben je nog wel vruchtbaar????
 
Originally posted by smalluser


Waar staat van niet dan ???

Groet Smalluser :thumb:



No offence bro maar 20 jaar (op en af) AAS gebruik en dan nog maar 108kg bij 10% dan ben je idd geen natuurtalent.

Vanwaar ben je gekomen ?

Groet Smalluser
 
Begrijpend lezen Geoffke - valt niet mee he ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by ccnp
niet slapen van dianabol, ik heb nergens last van gehad
Jah fantastisch he die d-bol, en al die ervaren BB lullen maar wat uit hun nek. D-bol only all the way!!



:rolleyes:
 
Originally posted by smalluser


Ik ook niet :D van anadrol wel ietwat onrustiger.

Zo zie je maar weer dat niet alle bijwerkingen met dezelfde middelen zijn terug te draaien op ieder individu.

Groet Smalluser :thumb:
Dus bijsluiters in medicijnen zijn eigenlijk bullshit?

De neveneffecten zijn voor iedereen exact hetzelfde, ze zijn alleen bij de 1 iets opvallender aanwezig dan bij de ander. Mede door verschil in dosis, andere omstandigheden etc etc
 
Laatst bewerkt:
das wel een beetje zo, maar ik heb anderhalve week nergens last van gehad, alleen met vermoeidheid werd ik 'gek' opvliegers, , maagzuur, koppijn en een rusthartslag van +/- 100 p/minuut. Nu weer nergens last van.... Vaag hoor.
 
Originally posted by StillStrong
.... Dus bijsluiters in medicijnen zijn eigenlijk bullshit? ....

Nee alleen een 'vrij te interpreteren begrip' zo'n bijsluiter.

In de bijsluiter van een hoofdpijnstiller staat nota bene als een van de bijwerkingen : Hoofdpijn. Ik bedoel maar.

PS misschien weer een post voor negatieve karma ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Die bijsluiters zijn gemaakt op basis van honderden tests op proefpersonen.
En nu ga jij doodleuk zeggen dat het allemaal anders is bij iedereen.

Nee, het soort van effect is net hetzelfde, alleen komt het in hogere of lagere graad voor bij de 1 dan de ander.
Wat je met negatieve karma bedoeld weet ik niet maar met dat spelletje doe ik niet mee.
 
Originally posted by StillStrong
.... Die bijsluiters zijn gemaakt op basis van honderden tests op proefpersonen.
En nu ga jij doodleuk zeggen dat het allemaal anders is bij iedereen ....

Een bijwerking is iets wat kan voorkomen bij gebruik van bepaalde middelen.
Maar dat is NATUURLIJK per individu verschillend.

Als er 10 mensen getest worden op bijwerkingen kan het best zo zijn dat ieder persoon apart een andere bijwerking merkt, alleen in de bijsluiter zullen al deze 10 bijwerkingen wel vermeld staan.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


Een bijwerking is iets wat kan voorkomen bij gebruik van bepaalde middelen.
Maar dat is NATUURLIJK per individu verschillend.
Hoofdpijn krijgt iedereen van d-bol, hoge bloeddruk ook, lever word even hard belast, gevaar voor gyno is er voor iedereen.

Alle neveneffecten zijn mogelijk, dus alle neveneffecten zijn van toepassing op ieder individu.

Als jij op voorhand gaat zeggen dat je de bijsluiter niet te strikt moet nemen want dat het toch verschilt bij iedereen, dan geef je gevaarlijke boodschap door aan newbies.

Als er 10 mensen getest worden op bijwerkingen kan het best zo zijn dat ieder persoon apart een andere bijwerking merkt, alleen in de bijsluiter zullen al deze 10 bijwerkingen wel vermeld staan.
Ik heb nog niet vaak gezien dat iemand wel hoofdpijn kreeg maar geen hogere leverwaarden had na de kuur.

Of dat iemand wel een hoge bloeddruk had maar geen toename van acné.
Dus je kan maar beter elke vermelding van een mogelijk neveneffect serieus nemen en op iedereen toepassen.
 
Originally posted by smalluser
Begrijpend lezen Geoffke - valt niet mee he ;)

Groet Smalluser :thumb:

Je zegt zelf:

Je bent MAAR 108kg, je bent GEEN natuurtalent.

Je bedoelt dus met die zin dat hij naar jouw mening wel huge is.
Ik nam het met die woorden anders op,

Maja, wie ben ik.:)
 
Originally posted by StillStrong
.... Hoofdpijn krijgt iedereen van d-bol, hoge bloeddruk ook, lever word even hard belast, gevaar voor gyno is er voor iedereen ....

Nope niet mee eens ; je zegt zelf al > '.... gevaar voor gyno is er voor iedereen ....' dat is ook zo maar het is een bijwerking die niet iedereen hoeft te krijgen.

Hoofdpijn heb ik nog nooit gehad van d-bol en toch al met al 3 cycles gehad a 6 weken.
Bloeddruk was wel iets hoger tijdens en leverwaarden ook iets ontregeld maar binnen de norm (bloedonderzoek).

Hier wil ik het bij laten want ik denk dat we van mening verschillen en ieder zijn meug ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
Zeg niet dat iedereen ze allemaal krijgt, maar wel dat iedereen altijd even scherp moet opletten en zeker niet op voorhand zegen dat iets hem/haar niet kan overkomen.

Niet omdat je in de ene cycle geen gyno krijgt dat dat in de 2 de ook zo zal zijn etc.
 
Back
Naar boven