Gouwetonny
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 315
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=20tWDFxQq5A
Geen medelijden met dat soort meeloop sletjes, ze willen er immers 'bijhoren'.
Enige waar ik het erg voor vind is de ouders die straks weer het kind kunnen gaan opvoeden omdat dochterlief zonodig zwanger moest raken maar d'r eigen kind niet kan onderhouden terwijl papa al druk bezig is met een volgende schreeuwlelijk aan het produceren.

We hebben het hier neem ik aan niet over meisjes die havo / vwo / HBO / WO doen tog?![]()
zulke meiden zijn labiel en staan gewoon niet stevig in hun schoenen. Eigenlijk heb ik het wel met ze te doen, ik denk dat niet altijd de ouders daarvoor verantwoordelijk kunnen worden gesteld. Maar als je je leven vergooit door op je 17e een kind te houden tsjah... dan heb je niet veel eigenwaarde.
Waar slaat dat nou weer op? Dus iemand met mavo/mbo is dan gewoon dom? En iemand die hoger opgeleid is zou zoiets nooit kunnen overkomen?

Waarschijnlijk minder snelWaar slaat dat nou weer op? Dus iemand met mavo/mbo is dan gewoon dom? En iemand die hoger opgeleid is zou zoiets nooit kunnen overkomen?
Waar slaat dat nou weer op? Dus iemand met mavo/mbo is dan gewoon dom? En iemand die hoger opgeleid is zou zoiets nooit kunnen overkomen?
Die zijn inderdaad dommer dan hoog opgeleiden. En vaak ook naiever dan hun hoger opgeleide leeftijdgenoten. Er zijn wel enkele hoog opgeleide meisjes die vallen voor die Antilliaanse leugens maar in veeeeel minder grote getallen dan bij de laagopgeleiden. Verder zijn de hoogopgeleide meisjes die voor zo'n Antilliaan vallen ook spuuglelijk en wanhopig.
Verder is het gewoon een feit dat dat soort dingen nu eenmaal bij lager opgeleid hoort , net zoals lager opgeleide mannen vaker vechten etc etc.