XXL Nutrition

hele dag moe

Bezoekers in dit topic

ik heb er al zo goed als geen last meer van trouwens, heb nu 2 volle weken gedaan, en voel me nu op dag 7 hetzelfde als dag 3. was gewoon kwestie van wennen dus.
 
Aids is a terrible disease
 
riggard je weet wel dat je lichaam totaal geen moeite heeft om op 0 carbs te leven.. maar niet op 0 vet.

Bedoeling is dat gedurende de week al zijn glyc reserves leeg worden gemaakt (depleten) waardoor het lichaam geforceerd wordt vet te gebruiken om vet te verbranden (check mijn log naar het ketosis dieet)

het eenige nadeel is dat je gewoon moe en zwak voelt. Het positief gedeelte is dat het gewoon onwijs hard gaat met afvallen.. en het beste is dat spierafbraak gewoon MINIMAAL!! is. En als je ook nog hoog in vet zit (ketosis dieet zat ik rond de 200+gr op een dag) heeft je lichaam een grotere test aanmaak
ik snap niet waarom je geen fruit zou eten. zit zelf ook rond de 150gr per dag maar eet toch zeker wel fruit.
 
Omdat zelfs het kleinste stuk fruit je uit ketose zal/kan houden en dat is absoluut niet de bedoeling van een keto dieet.
 
ik snap niet waarom je geen fruit zou eten. zit zelf ook rond de 150gr per dag maar eet toch zeker wel fruit.

vuist regel is < 50 gram.
Ps. dit dieet is trouwens vet k*t voor natural bodybuilder.. niet doen als je natural bent !
 
Dat gaat wel hoor oldbeest, maar dan voor geen tè lange periodes. Al denk ik idd dat er ook 'slimmere' dieëten zijn, zeker als je voldoende tijd hebt om droog te geraken.
 
Ongeveer 3-4 dagen na de pret(refeed) start het weer, hele ****ing dag moe, en gaat ook downhill daarna, voel me gewoon te moe om naar de gym te fietsen eigenlijk.

vraag me alleen af of er een soort keer-punt is waarop je meer ketonen gaat aanmaken en dus meer energy krijgt..iemand een idee? of blijft het downhill gaan met de energy vanaf de refeed.

Geestig, MacB....
Ik had net aan jou een berichtje gestuurd in het oude topic betreffende 1000kcal dieeten.

Iig, same here:(!!!
 
Omdat zelfs het kleinste stuk fruit je uit ketose zal/kan houden en dat is absoluut niet de bedoeling van een keto dieet.
hmkay, apart. heb verder nooit ver onder de 100gr per dag gezeten en het lijkt me ook geen feest om dat te doen, temeer omdat je dan weinig kan doen met je insuline, maar wie weet, misschien ooit nog eens proberen.
 
ik kan maar niet lager dan 60gr gaan zonder bijwerkingen :(
 
mwah, eet veel noten en dat kan niet in ketosis, dan wordt het nogal duur/onmogelijk voor me om het dieet te volgen.
 
mwah, eet veel noten en dat kan niet in ketosis, dan wordt het nogal duur/onmogelijk voor me om het dieet te volgen.

eingelijk is ketosis dieet 1 van de goedkoopste dieeten die ik ken. Ik zelf zat onder de 15gram carbs op een dag.

Cristhian Thibaudeau heeft als ik me niet vergis 2 jaar het ketosis dieet gedaan maar dan wel het TKD versie

lees dit anders even zeer interresant
http://www.bodybuilding.com/fun/keto.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/dorian6.htm

Bulken met keto (wordt mijn dieet in december)
http://www.bodybuilding.com/fun/keto2.htm
 
Omdat zelfs het kleinste stuk fruit je uit ketose zal/kan houden en dat is absoluut niet de bedoeling van een keto dieet.

Ik vraag mij trouwens af of alcohol je uit ketose zou halen ... iemand ???

Nevermind :p Heb het al gevonden :p
 
Jesaja maakt er anders zijn beste gains op.

wordt men van Aids vet als een varken dan ?? .... (en ook zwart) :eek:

heb net aids-gear bestellt, moet ik het nu afbestellen ?
 
wordt men van Aids vet als een varken dan ?? .... (en ook zwart) :eek:

heb net aids-gear bestellt, moet ik het nu afbestellen ?

dit is echt ****ing niet normaal rasistisch of begrijp ik je verkeerd. Word pislink hiervan maar tel tot 10 en wacht op uitleg!!!
 
hmkay, apart. heb verder nooit ver onder de 100gr per dag gezeten en het lijkt me ook geen feest om dat te doen, temeer omdat je dan weinig kan doen met je insuline, maar wie weet, misschien ooit nog eens proberen.

Je kan juist veel doen met je insuline, je bent veel gevoeliger in ketose. De carbs die je rond je training neemt worden veel beter benut.


Eet je wel genoeg vetten?
Hoor je bij een keto dieet wel 1x in de week te refeeden? Als je in ketose wilt raken en je geeft je lichaam elke week een dag lang carbs zal het langer duren voor je leeg bent, miss ben je na die 4 dagen wel pas 'leeg'.
Waarom niet alleen maar carbs rond de training plannen en dan snelle suikers gebruiken? Dit heb ik wel vaker gezien bij keto dieeten dat ze het zo aanpakten.
 
Je kan juist veel doen met je insuline, je bent veel gevoeliger in ketose. De carbs die je rond je training neemt worden veel beter benut.


Eet je wel genoeg vetten?
Hoor je bij een keto dieet wel 1x in de week te refeeden? Als je in ketose wilt raken en je geeft je lichaam elke week een dag lang carbs zal het langer duren voor je leeg bent, miss ben je na die 4 dagen wel pas 'leeg'.
Waarom niet alleen maar carbs rond de training plannen en dan snelle suikers gebruiken? Dit heb ik wel vaker gezien bij keto dieeten dat ze het zo aanpakten.

tegen wie heb je het nou?
 
Doe eens uitleggen doe uitleggen dan he ik word hier pislink!!!!!
 
Back
Naar boven