lennieboyy
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 23%
hallo beste mensen,
Ik was 10 weken geleden 87 kilo, met 35%~ fat. (1.74m)lengte.
Nu ben ik 74 kilo met 23%~ fat.
Ik wil graag 15% fat krijgen ik heb nog 7 weken te gaan, Ik wil ook graag een six pack of een wasbordje.
Heeft iemand nog tips om binnen 7 weken te 8 % fat te verliezen?
De man die mij geholpen heb via youtube filmpjes is scooby1961 :')
Thanks voor het lezen in iedegeval!
Lennie~~ 18jr
Edit :
Ik eet sochtends granen , joghurt low fat, 2 glazen water,
om 11 uur eet ik appel
om 2 uur ga ik lunche meestal droogbrood
of 2 broodjes met ham
daarna eet ik om 6 uur savonds oven gebakken aardepoll groente en stuk vlees (kip,rosbief of iets anders.)
Ik doe 30minutes met hartslag begin 140 eindig 180 op zo'n staand aparaat fietse. en dan nog 15 minuut roeien op zo'n 1000 meter per 5 minute en dat dan 4 dagen in de week nu ben ik ook begonnen met opdrukken 16 opdrukken en dan 3 setjes en dan nog 36 crunches waarvan 3 setjes om de beurt en dan achter elkaar. oh en na elke cardio training drink ik een proteine shake
Ik was 10 weken geleden 87 kilo, met 35%~ fat. (1.74m)lengte.
Nu ben ik 74 kilo met 23%~ fat.
Ik wil graag 15% fat krijgen ik heb nog 7 weken te gaan, Ik wil ook graag een six pack of een wasbordje.
Heeft iemand nog tips om binnen 7 weken te 8 % fat te verliezen?
De man die mij geholpen heb via youtube filmpjes is scooby1961 :')
Thanks voor het lezen in iedegeval!
Lennie~~ 18jr
Edit :
Ik eet sochtends granen , joghurt low fat, 2 glazen water,
om 11 uur eet ik appel
om 2 uur ga ik lunche meestal droogbrood
of 2 broodjes met hamdaarna eet ik om 6 uur savonds oven gebakken aardepoll groente en stuk vlees (kip,rosbief of iets anders.)
Ik doe 30minutes met hartslag begin 140 eindig 180 op zo'n staand aparaat fietse. en dan nog 15 minuut roeien op zo'n 1000 meter per 5 minute en dat dan 4 dagen in de week nu ben ik ook begonnen met opdrukken 16 opdrukken en dan 3 setjes en dan nog 36 crunches waarvan 3 setjes om de beurt en dan achter elkaar. oh en na elke cardio training drink ik een proteine shake
Laatst bewerkt: