XXL Nutrition

help 23%fat :S

lennieboyy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
74kg
Vetpercentage
23%
hallo beste mensen,

Ik was 10 weken geleden 87 kilo, met 35%~ fat. (1.74m)lengte.
Nu ben ik 74 kilo met 23%~ fat.

Ik wil graag 15% fat krijgen ik heb nog 7 weken te gaan, Ik wil ook graag een six pack of een wasbordje.

Heeft iemand nog tips om binnen 7 weken te 8 % fat te verliezen?
De man die mij geholpen heb via youtube filmpjes is scooby1961 :')

Thanks voor het lezen in iedegeval!

Lennie~~ 18jr

Edit :

Ik eet sochtends granen , joghurt low fat, 2 glazen water,
om 11 uur eet ik appel
om 2 uur ga ik lunche meestal droogbrood :D of 2 broodjes met ham
daarna eet ik om 6 uur savonds oven gebakken aardepoll groente en stuk vlees (kip,rosbief of iets anders.)

Ik doe 30minutes met hartslag begin 140 eindig 180 op zo'n staand aparaat fietse. en dan nog 15 minuut roeien op zo'n 1000 meter per 5 minute en dat dan 4 dagen in de week nu ben ik ook begonnen met opdrukken 16 opdrukken en dan 3 setjes en dan nog 36 crunches waarvan 3 setjes om de beurt en dan achter elkaar. oh en na elke cardio training drink ik een proteine shake

Laatst bewerkt:
Weet je überhaupt hoe je vet moet verliezen? En zo ja, hoeveel normaal gesproken voor jou haalbaar is?
Want uuhm ik vind een half procent per week al erg veel als je dat gewoon lukt. Laat staan als je bijvoorbeeld de discipline van niets hebt

23 % :o :o :o :o

jij vettige kloot.

Ga in therapie, vieze vuile vetz*k !

:o :o :o

• Topic Starter Topic Starter
Sorry @patriciaa ik vroeg alleen maar om tips :$
@bulck tnx xD houd ook van u <3

edit : ik vond mezelf te dik vet kwabbel dus ik ben kij hard intensive cardio gaan doen. en zo ben ik veel perc verloren.

Hoe heb je je vet% gemeten?
Enige betrouwbare methode is met een caliper (huidplooimeting)

ik heb mijn fat % gemeten door op een aparaat te gaan staan in engeland.
En mijn vrienden vinden dat ik er nu echt anders uit zie :P

Die apparaten zijn niet te vertrouwen en zeer onnauwkeurig.
Misschien anders een pic plaatsen. Er zijn hier genoeg mensen die vet% redelijk kunnen schatten.
wil je het echt weten laat het dan met een caliper doen.

alsjeblieft de tweede foto van 5 dagen geleden 1e foto van 10 weken geleden.

foto (1).jpg

foto (2).jpg

@bulck tnx xD houd ook van u <3

edit : ik vond mezelf te dik vet kwabbel dus ik ben kij hard intensive cardio gaan doen. en zo ben ik veel perc verloren.

let niet op patricia, ze heeft de balle verstand van BB
Ze is niet voor niks van bodynet en muscleboard voorgoed afgepleurd.

Okee bedankt voor je tip ^^, heb jij nog wat tips gewoon doorgaan of iets anders ik ben nu ook push ups en crunch aan het doen iedere avond.

Alvast bedankt!

~Lennie

Je bent al behoorlijk wat kwijt geraakt en hierdoor mooi gezakt in je vetpercentage. Als ik jou was zou ik nu de focus gaan leggen op krachttraining. Veel buikspieroefeningen doen en gewoon met de gewichten gaan spelen. Tijdens intensieve krachttraining verbrand je namelijk ook al een hoop vet. Kettlebell training is een goede training waardoor je droger wordt. Alleen door gaan met cardio training zal resulteren in een skinnyfat lichaam. Ga op een intensieve manier krachttraining doen. Veel herhalingen, 10 tot 15. Na elke krachttraining pak je twintig minuten cardio. Tijdens je krachttraining verbruik je namelijk een hoop suikers. Tijdens je cardiosessie NA <--- je krachttraining zul je dus snel op vet verbranding overgaan. Het duurt namelijk vrij lang voordat je vet gaat verbranden als je alleen maar aan cardio doet. Suc6 ermee! Je progressie mag er zijn vind ik.

Ik bedoel niet om je naar beneden te halen hoor. Maar je legt de lat gewoon onwijs hoog, dat kan bijna alleen maar tegenvallen. Ik zou het in ieder geval niet kunnen halen, ik heb nu geen lijf waarbij het makkelijk gaat. En als het bij jou in het verleden ook niet bepaald van zelf is gegaan, dan maakt dat de kans ook niet groter. Maargoed, wie weet bewijs je wel het tegendeel :)

Hoe dan ook, je wilt zoveel mogelijk vet verliezen toch? Want dat kan je wel gaan doen. Er is genoeg op dit forum te vinden om je doelen te bereiken. Lees dat eens door, maar een plan en post dan plan hier. Zelf een beetje moeite er in stoppen, dan doen wij dat ook :)

:o Heb je frusto ook weer, hoe kom je toch bij die onzin?

foto (1).jpg

foto (2).jpg

alsjeblieft de tweede foto van 5 dagen geleden 1e foto van 10 weken geleden.
Bij de tweede sta je wel heel anders he? Ik kan moeilijk zien of je vooruitgang lijkt de hebben door je houding, of dat je het echt hebt. Ik hoop natuurlijk op het laatste :)

Je gaat vooruit. Maar leg de lat inderdaad niet te hoog.
Afvallen gaat in het begin altijd veel sneller dan als je al verder bent.Dus ik zou eerder insteken op een goede manie af te vallen verder met KT en cardio.
Je moet eerst je behoefte/onderhoud eens bereken en dan een goed voedingsschema opstellen. Dat in combi met een goede training kan je je resultaten geven. Maar wil niet teveel te snel! Geduld en inzet en doorzetttingsvermogen helpen je je doel te bereiken.
Kijk eens in bijgevoegde bijlage. Dat is een voorbeeld. k heb daar wel je onderhoud berekend.
Je kan gewoon zo een schema aanpassen naar wat jij zou willen en het dan hier laten beoordelen.
Let wel op dat je in de calorietabel even de producten aanpast in kcal en ekv naar wat er op jouw producten staat.
Ook als er wat niet staat voeg je dat toe op een plek van iets wat je niet eet. Zo kom je een heel eind verder.
Succes.

Bijlagen

voeding is vreslijk.

Je kan wel 1 procent per week verliezen met zo'n VP, MITS je voeding & training perfect zijn;)

Dat is dus niet het geval.

Ga de sticky.s lezen.

Kijk op www.giantpt.com en reken je onderhoud uit.

bedankt iedereen voor de tips, ik zal daar zeker wat aan hebben! :)

mack10 vp = vetperc?

Ja

Onderhoud al uitgerekend?

Sorry kwas dagje opstap.

Zou jij mij de directe link kunnen geven? Ik kan het namelijk niet vinden onderhoud berekenen.

Alvast bedankt.

Mvg,

Lennie

Edit : Een mate van me had 30% vet perc op een vet meter aparaat en hij is een sticky nu is hij bij een andere gym club gaan kijken en heet hij 9% wtf!

Laatst bewerkt:
Van 30% naar 9% door een ander toestel? Nee ik weet wel dat er een afwijking van +/- 5% zit, 21% afwijking is er toch wel over.

Ga voor je vetpercentage gewoon een calipermeting doen, iemand in de gym (meestal diegene aan de bar of weegschaal) willen dit wel doen als je het vriendelijk vraagt :P.

Je onderhoud is het best uit te rekenen als je VP% weet, zo is het meest nauwkeurigst. Je VP% moet je bij de 2de en 3de blauwe hokje uitrekenen. Uiteraard is de 3de het meest nauwkeurigst(Katch-McArdie).
VP% uitrekenen rechtstreekse link

Ik raad je toch wel aan om alle sticky's eens te lezen Lennie. Knowledge is power en onthoud dat. Je groeit maar met kennis.

Terug
Naar boven