XXL Nutrition

Help, Beginner.

Aiming

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
78kg
Hallo,
ik ben 15 jaar
1,82 cm.
78 kg.
Hobby ; Kickboks
Aangezien ik over een paar maanden een groot kickboks gala krijg ben ik naar een sportschool gegaan, met de bedoeling sterker te worden, gespierd en een goede conditie op te bouwen.
Ik ben nieuw hier op het forum en ook bij de sportschool.
Ik heb sinds een week een abonnement op een sportschool.
Ik heb de mogelijkheid om 2 keer per week (i.v.m. werk en school) te kunnen trainen en dat wil ik later verhogen naar 3 en 4.
maar ik heb hier al een tijdje rondgekeken op het forum en nog steeds weet ik niet hoe ik voor mijzelf een goed trainingschema en voedsel schema in elkaar kan zetten.
Daarvoor zou ik graag hulp willen vragen aan een ervaren iemand.
Aangezien ik nog bij mijn ouders woon, heb ik niet echt de mogelijkheid om mijn avond maal te kunnen veranderen.
Alvast bedankt voor jullie tijd om dit te lezen en misschien wel hulp met het helpen voor mijn training.

Stickies lezen.

Denk dat je trainer je ook kan helpen aan wat meer sportspecifieke oefeningen en eetschema's. Vraag het hem eens!

was je doel? spiermassa of egt sport gericht trainen?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is
-een grote spiermassa op bouwen
-goed fit in de ring komen te staan, ik denk zelf dat alleen krachttraining geen goede keuze is, aangezien sparren nogal veel conditie vraagt zou het grootste deel krachttraining kunnen zijn en een deel cardio, of hebben jullie betere ideeën?
alvast bedankt!

sport gericht trainen?

Cardio en oefeningen met je eigen bodyweight, niet te veel gewichten want dan wordt je sloom. Maar je moet zelf uitvinden wat te veel gewicht is.

ja ik wil graag sportgericht gaan trainen, ik zou natuurlijk wel graag gespierd willen zijn :D
maar ik weet niet precies hoe ik train om gespierd te worden en ook nog eens snel :O
Dankje nick, cardio en oefeningen met mijn bodyweight okee!
Ik ga overmorgen weer naar de sportschool, dan zal ik het eens uitproberen,
maar kan iemand mij mischien een soort schema geven, waardoor ik sterk maar ook fit wordt?
Alvast bedankt!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

In de tussentijd heb ik mijn eetpatroon ook aangepast,
geen snoep of andere etenswaren die nutteloos zijn, gewoon veel fruit en boterhammen met ham en kaas!
veel melk en musli :)

Je kan bijvoorbeeld slaanbewegingen maken met db's :)

heb een goeie tip voor je gozer :D train met je vrouwtje als je die heb :p

---------- Toegevoegd om 00:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

word je sterker en sneller en soepeler en nog maar op :P

Je zit dus op kickboxen, lijkt mij dat die trainer ook redelijk wat verstand moet hebben over krachttraining en conditietraining.
Hij weet vast wel hoe je spieren kan opbouwen zonder snelheid te verliezen.

haha :p
ja bedankt XD
in de tussen tijd heb ik het nog gevraagd aan mijn leraar, en hij heeft me er verder mee geholpen!
bedankt voor jullie reacties!

:)

Wat heeft je trainer je aanbevolen? Heeft hij een schema voor je samengesteld?

Terug
Naar boven