Fitness Seller

Help?! en nu?

• Topic Starter Topic Starter
Kruiden kun je gewoon allemaal gebruiken. Nasikruiden heb ik altijd door m'n kip met rijst, anders vind ik het niet te eten.. ook hier val ik gewoon goed op af.

Ik eet tussen de middag kip met rijst.. en in de avond aardappelen met tartaar (op dagen dat ik koolhydraten in de avond mag). Koolhydraten zijn koolhydraten.

Het moet natuurlijk wel allemaal te doen zijn en je moet wel met plezier eten, anders gaat het gauw tegenstaan en hou je het niet vol.

Dat is helemaal waar, maar je sommige dingen zal je toch eerst ook moeten leren eten voordat je ze lekker vindt. Wanneer ik naar een aantal dagen, het nog steeds niet lekker vindt zal ik naar een alternatief zoeken.
Ik zal mijn bakje salade er wel inhouden, maar dan op dagen dat ik niet train, en daar wat kip aan toevoegen om wat binnen te krijgen. Salade vindt ik heerlijk, een tussenweg vinden moet lukken.

Oke, want blanke rijst, is echt saai.. dat houdt je inderdaad niet lang vol.
Zoals wel vaker genoemd wordt, in verschillende topics.
Het is een levensstijl en geen dieet. Het is voor mij nu vooral dingen uitzoeken, wat lust ik wel en wat niet..
en hoe ga ik dit in mijn drukke werkschema plaatsen. ( 6 dagen in de week werken is toch best wel veel :) )

Ik weeg nu nog alles netjes af, en werk alles netjes bij in mijn excel sheet, maar op een gegeven moment weet je wat je wel en niet kan eten.
Nu mijn vriend nog zover krijgen, dat ook hij 's avonds de snacks laat staan, gaat wel goed om er niet aan te komen, maar soms is dat wel erg moeilijk...

Tja, het is nog maar het begin, maar de weegschaal geeft weer een lager getal aan gelukkig!
Bedankt voor jullie hulp bij mijn voedingsschema, Nog steeds wel moeilijk om aan mijn vetten te komen, maar ik kom steeds een stapje dichterbij!
Tijd om de rest van de kilo's er ook af te krijgen.

Naar veel blogs gelezen te hebben, ben ik over gestapt op een 'combinatie' training.
Mijn planning was 2 dagen 60 min cardio en dan 2 dagen krachttraining met 20 min coolingdown op de cardio.
In veel blogs wordt aangeraden om niet volledig alleen cardio te doen. Dit omdat je met krachttraining sneller/meer vet verbrand omdat je hardslag langer hoger zit.

Nu train ik nog steeds 4 dagen in de week, waarvan 10 min warming up. daarna krachttraining en daarna 30 min cardio.

Even een kleine opdate!
nogmaals bedankt voor de tips! nu val ik in ieder geval af. want niet zo was..

Tja, het is nog maar het begin, maar de weegschaal geeft weer een lager getal aan gelukkig!
Bedankt voor jullie hulp bij mijn voedingsschema, Nog steeds wel moeilijk om aan mijn vetten te komen, maar ik kom steeds een stapje dichterbij!
Tijd om de rest van de kilo's er ook af te krijgen.

Naar veel blogs gelezen te hebben, ben ik over gestapt op een 'combinatie' training.
Mijn planning was 2 dagen 60 min cardio en dan 2 dagen krachttraining met 20 min coolingdown op de cardio.
In veel blogs wordt aangeraden om niet volledig alleen cardio te doen. Dit omdat je met krachttraining sneller/meer vet verbrand omdat je hardslag langer hoger zit.

Nu train ik nog steeds 4 dagen in de week, waarvan 10 min warming up. daarna krachttraining en daarna 30 min cardio.

Even een kleine opdate!
nogmaals bedankt voor de tips! nu val ik in ieder geval af. want niet zo was..

Hartstikke goed, hou vol, progressie zal gestaag gaan.. maar zeker komen!

Hartstikke goed, hou vol, progressie zal gestaag gaan.. maar zeker komen!

Het komt wel, maar het duurt even.
Was in de eerste week 1.7 kilo kwijt! wat ik best veel vind. maar omdat ik de eerste dagen
ver onder behoefte heb gegeten, en te weinig vet/koolhydraten, zal dat waarschijnlijk 'normaal' zijn.

Nu probeer ik elke dag rond de 2100 kcal te zitten, soms iets meer, soms iets minder.

Terug
Naar boven