Fitness Seller

Help, Extreem zweten snachts

Succes, betwijfel trouwens of cremepjes /dry dingen echt werken/ goed zijn, ze stoppen misschien wel het zweten maar je lichaam zweet om zich af te koelen het is te warm, zo vertraag je dus eigenlijk alleen je eigen afkoelingsmechanisme

• Topic Starter Topic Starter
vind het sowieso niet echt logisch om de probleem plaatselijk aan te pakken!
ik ben meer van de oorzaak zoeken en vanuit de bron bestrijden, ben tot de conclussie gekomen dat haar dekens te dik zijn voor wat ik gewend ben en de kamer gewoon te warm is als je met zn 2en slaapt!

Het is ook zo dat je inhoud sneller toeneemt dan je omhulsel (je huid dus)

Meer massa, meer warmte. Bovendien worden zweetklieren ook groter/actiever bij sporters volgens mij.

bij mij was het overmatig zweten (écht), ook t-shirt wisselen en iedere dag lakens en kussensloop vernieuwen agv een burnout/overbelasting/overtraind (het is maar net welke naam je het wilt geven). Combinatie van lange dagen maken op het werk en dan ook nog 4 a 5 x per week als een idioot krachttraining + cardio. Soort van afreageren voor mijn passieve kantoorbaan. Natuurlijk eigen schuld in mijn geval. Maar na enkele weken rust (geen sport, wat rustig wandelen) en minder werken is het zweten volledig weg. Extreem zweten was trouwens ook gewoon midden in de winter met één raam open.

Dus misschien kun je eens kijken of de oorzaak van jou zweten ook in deze hoek zit. succes

Terug
Naar boven