XXL Nutrition

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vriend van mij is eu-kampioen full body karate superzwaar gewicht. Hij is 16 en weegt 120kg. 40kg skelet, 75 kilo vet, 5 kilo hersenen. maar hij is ook wel 1.95.
Maar ff on-topic.
Ik had hetzelfde probleem. Maar ik heb een koffer dumbbells gekocht (2x 15kg) en een paar weken later een barbell en een rekstok. De schijven van mn dumbbells pasten toen ook op mijn barbel, dus hoefde ik niet nog extra geld uit te geven.
Ik was toen ook 13-14. Alles bij elkaar ben je zo'n 80euri kwijt ;)

Goeie oplossing gozer;) Maar bankdrukken met 30 kilo schiet niet zo ontzettend veel op natuurlijk, maar het is in ieder geval iets;)

in het begin wel met 30 kg, een maand geleden toen ik begon met BP zat ik op 25 kg al met een rode kop, en mijn benen een meter omhoog bij mijn 5e reps mijn barbell te racken.

intussen zit ik wel al op 45 kg x 7

Een vriend van mij is eu-kampioen full body karate superzwaar gewicht. Hij is 16 en weegt 120kg. 40kg skelet, 75 kilo vet, 5 kilo hersenen. maar hij is ook wel 1.95.
Maar ff on-topic.
Ik had hetzelfde probleem. Maar ik heb een koffer dumbbells gekocht (2x 15kg) en een paar weken later een barbell en een rekstok. De schijven van mn dumbbells pasten toen ook op mijn barbel, dus hoefde ik niet nog extra geld uit te geven.

en hoe beweegt ie zonder de kleinste spier

Goeie oplossing gozer;) Maar bankdrukken met 30 kilo schiet niet zo ontzettend veel op natuurlijk, maar het is in ieder geval iets;)

Je moet ergens mee beginnen en het is wel meer dan 30 kg ;) 26kg aan schijven (-2x 2kg handhalters) +20kg barbell = 46kg. Das al aardig wat om mee te beginnen. En je hoeft niet veel gewicht te hebben, als je maar veel op isolatie traint.

oja en vergeet de militaire presses niet ;) ook een super-oefening voor bijna alle spieren als je hem goed uitvoert. armen, borst, schouders, buik, voorkant zaagspieren(rug), benen.

in het begin wel met 30 kg, een maand geleden toen ik begon met BP zat ik op 25 kg al met een rode kop, en mijn benen een meter omhoog bij mijn 5e reps mijn barbell te racken.

intussen zit ik wel al op 45 kg x 7

Oke. Dat is netjes hoor, voor onze leeftijd 13/14 jaar. Ik kan ook zo'n 45 kilo drukken, heb het laatst in de sportschool es gedaan.

ik ben 16 maar heb maar 40 kg aan barbell. Dusja ondertussen kan ik al +30 herhalingen met dat ding. En kan er ook al barbell curlz mee. T is gewoon te weinig om te deadliften en te squatten en te pressen... Misschien toch sportschool:P

ik ben 16 maar heb maar 40 kg aan barbell. Dusja ondertussen kan ik al +30 herhalingen met dat ding. En kan er ook al barbell curlz mee. T is gewoon te weinig om te deadliften en te squatten en te pressen... Misschien toch sportschool:P

Haha, 30 keer achter elkaar is vaak! Je kunt ook gewoon een nieuwe stang + schijven kopen:P

kijk het probleem is dus: Dit is volgesmij geen orginele stang maar gewoon een metalen buis. Zonder doppen enzo, is gewoon afgesloten met een dikke spijker. Maar ja een nieuwe barbell met genoeg gewicht kost echt vet veel geld:P.

wat is dit voor tokkie topic???

ik denk dat hier wel een slotje op mag, d16 komt er toch niet meer op

Bekijk Profiel: d16

d16
Cool Novice

Laatste Activiteit: 12 March 2008 20:28

...

Maar ff on-topic.

Goede berekening man.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven