XXL Nutrition

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmmkay:scratch:

Dus je denkt dat als hij geen dumbbells heeft, dat hij wel een squatrek heeft + een olympische stang? Beetje nadenken he.

Hij zegt gewoon dat hij geen dumbbells heeft. Toch niet erg dat we ons verlagen tot het niveau van dit topic?

Ik heb in ieder geval geleerd dat je niet moet kijken naar het aantal posts om te weten of iemand zijn reactie zinvol kan zijn.

Dus je denkt dat als hij geen dumbbells heeft, dat hij wel een squatrek heeft + een olympische stang? Beetje nadenken he.
beetje zelf nadenken michael, dit kan perfect met een gewone tafel ;)
of een schup op twee stoelen te leggen

als je niet met barbells en dumbbells van je ouders mag trainen moet je creatief kunnen zijn

• Topic Starter Topic Starter
ik heb geen materiaal tot m'n beschikking:(

Voor je verjaardag een powerrack vragen :D

jah zou kunne:p maar ben pas 17 juni jarig ( in de vakantie heb liever in de vakantie al spieren dan dat ik in de vakantie moet gaan traine:P )

OOK in de vakantie moet je trainen ;)

en dit topic kan wel een slotje krijgen volgens mij :slotje:

DOE MAAAAAAAR SLOTJEEEEEEE:slotje:

jah tuurlijk.. ;)

dit meeeen je niet... 8 bladzijdes aan ... teleurstelling doorgespit om dat ik op pagina 2 nieuwsgierig werd naar die foto.. fok fok fok... :(

neee egt?.... is dit sirieus?...

16 en 100? volgens mij gaat dat niet egt goed samen
of je moet joshua heten...

oh bro...wat een internethelden hier zeg

Een vriend van mij is eu-kampioen full body karate superzwaar gewicht. Hij is 16 en weegt 120kg. 40kg skelet, 75 kilo vet, 5 kilo hersenen. maar hij is ook wel 1.95.
Maar ff on-topic.
Ik had hetzelfde probleem. Maar ik heb een koffer dumbbells gekocht (2x 15kg) en een paar weken later een barbell en een rekstok. De schijven van mn dumbbells pasten toen ook op mijn barbel, dus hoefde ik niet nog extra geld uit te geven.
Ik was toen ook 13-14. Alles bij elkaar ben je zo'n 80euri kwijt ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven