XXL Nutrition

Help gewichtheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja tig keer gezegt dat je een foto zou plaatsen inderdaad maar nog steeds niet gedaan :P het is telkens morgen, morgen , morgen

Waarom nou weer liegen ? Ik heb gisteren gezegd dat ik morgen, vandaag dus in de avond train. Jij verandert de boel ook lekker.

Hij heeft gezegd dat hij hem vandaag zou posten na ze training. Kijken of hij zich aan ze woord houd?

Over een paar minuten het moment van de waarheid.:P

Haha cker, hij heeft overal een grote bek over iedereen, ik ben nu wel eens benieuwd hoe hij er zelf uitziet (niet dat hij dan wél het recht heeft om op zijn manier over mensen te oordelen, maar dat is een ander verhaal)

Ik ben zooooooo zenuwachtig!!!!!:sad:

• Topic Starter Topic Starter
thiss nu 5 over 9 verwacht zoo wel een foto ( of morgen ochtend een foto te zien );)

gaat echt nergens over dit :roflol:!!!

(ik nam de titel letterlijk)

Battle of the bones:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
.. ben benieuwd :)

hij moet nu toch wel terug zijn van zn training

:P blijgemaakt met een leeg sealtje...

...de tijd tikt...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tikt...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik
...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...
tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik
...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...
tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...tik...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven