Moob
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Een humeur als een drieste bizon van zo'n 120 kg in de nek van je arts zal deze sowieso héél voorzichtig maken
haha!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een humeur als een drieste bizon van zo'n 120 kg in de nek van je arts zal deze sowieso héél voorzichtig maken
haha!Nog langer met de pijn rondlopen is geen optie. Je slaapt er zo slecht van en je wordt er chago vanPersoonlijk ben ik van mening dat een goede instelling op te verwachten pijn positief werkt. Het moet gebeuren. Klinisch, maar waar. Ikzelf heb nog nooit een herinnering van pijn overgehouden en toch een paar keer flink wat pijn gehad.
(afgezien van eventuele complicaties die het mee kan brengen). Dus ik zet gewoon door.Er is heel veel voor nodig om hem zo kwaad te krijgen. Maar als hij eenmaal zo kwaad is, ben ik ook niet graag in de buurt...ps. voor de zekerheid kun je phreak natuurlijk een k*thumeur bezorgen en van hem eisen dat hij meekijkt tijdens de operatie. Een humeur als een drieste bizon van zo'n 120 kg in de nek van je arts zal deze sowieso héél voorzichtig maken![]()

Persoonlijk ben ik van mening dat een goede instelling op te verwachten pijn positief werkt. Het moet gebeuren. Klinisch, maar waar. Ikzelf heb nog nooit een herinnering van pijn overgehouden en toch een paar keer flink wat pijn gehad.
Al zo'n anderhalve maand loop ik met problemen met mijn blaas en nieren. Ze doen enorm pijn en ik voel me ziek.
De huisarts heeft een blaasontsteking en nierstenen kunnen schrappen van het lijstje mogelijkheden en stuurde me naar een uroloog.
Die beste man heb ik gisteren gesproken. Misschien is er alsnog sprake van een infectie ergens, maar voor de zekerheid wil hij over een paar weken een cystoscopie doen. Hij gaat dan met een soort camera op een slangetje via mijn plasbuis de binnenkant van mijn blaas bekijken...![]()
Ik zie daar wel heel erg tegenop! Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben (en mij een beetje gerust kunnen stellen)?
Dat zou best kunnen, maar waarom denk je dat?ik ben geen biologie-expert, maar ik denk dat het als vrouw toch comfortabeler is als bij een man, daar kan je je misschien aan optrekken
Mannen kunnen makkelijker tegen een boom plassen. Voor vrouwen is het soms een hele toer om te wildplassen. Mogen jullie als tegenprestatie iets meer lijden bij een cystoscopie.ik ben geen biologie-expert, maar ik denk dat het als vrouw toch comfortabeler is als bij een man, daar kan je je misschien aan optrekken