AndroidHealthClinic

{HELP} Ik lig nu in het ziekenhuis wilgaan kuren graag reactie !!!!!!

SindaCate

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
13%
het is onvermijdelijk dat er aan mijn rechter voet amputatie plaatsvindt.
Het is echter afwachten hoeveel van mijn voet kan worden behouden.
Het is namelijk gebroken bij scheenbeen, dijbeen en de voet en de bloedvaten zijn kapot, verstopt.
Me voet is verbrijzeld, wat we gaan doen is zolang als mogelijk herstellen kijken wat geneest zodat ik zoveel mogelijk van me voet kan behouden. amputatie van onder knie of na genezing enkel me tenen en mijn helft van voet. dit lijkt me het wachten waard.

nu het volgende ik gaat 125 mg testosteron en 80 mg dec durabolin
dit zet ik 1 x wekelijks gedurende periode van 5 weken met oog op beter gevoel en voor sneller herstel.
kunt u aangeven of de doseringen kloppen en welke risico dit met zich mee ?
of raden jullie dit absoluut af !!!!! ????? en is het beter om wachten tot ik herstellen.
Ik zit namelijk gedurende hele dag in me rolstoel of lig in bed en het enige wat ik een beetje kan.
qua tijd verdrijf en waar ik blij van word is met gewichten bezig zijn.

ik ben ben echt benieuwd hoe jullie hierover denken ?

zou jij het ook wel doen ?

Je lichaam kiest als 1e prio herstellen en is behoorlijk getraumatiseerd door je verbrijzelde voet
Geen ideale situatie voor AAS
Je behandeld arts zal dat zeker afkeuren

Het enige wat je kan doen is rusten en eten en vooral geen stress...belangrijk is je BW dus veel eten en niet afvallen

Ik denk niet dat AAS hierbij echt gaan helpen, maar dat is puur omdat ik denk dat je lichaam in zo'n situatie al vol bezig is met het herstel hiervan zoals hierboven gezegd wordt.

Het lijkt me beter om je te focussen om je lichaam de voedingsstoffen te geven die nodig zijn voor zulk herstel.

Maar je kan het natuurlijk altijd met een arts bespreken.

bpc 157?

Jezus... luister naar je arts. Welke idioot denkt nou aan anabolica als hij zn voet verbrijzeld

Slecht idee!

Ga lekker weed roken veel beter voor je bloedvaten dan aas

This can't be serious.

Of het een goed plan is ga ik me niet over uitspreken.

Maar artsen weten vaak zelf te weinig van AAS en gaan 99/100 gewoon zeggen neen.

• Topic Starter Topic Starter
yoo,

ik ben er over uit en gaat het niet doen.
Weet niet wat ik gedacht hebt om dit in me hoofd te halen.
ik ga herstellen, na mijn operatie die vindt volgende week plaats.
Toch aan de ene kant wel blij dat ik het hier gevraagd heb, terwijl ik zelf echter het antwoord al wel wist.
volgend jaar kijk ik nog wel een x of ik weer kuur pak.

out.

Goede keuze. Als AAS zouden helpen voor dit geval, zou je arts dit uiteraard zelf voorschrijven.

Heel veel sterkte succes met je herstel

Jaaaaa ze zeggen dat je er grote handen en voeten van krijg

Ikdenk dat door aas je voet wel weer aangroeit.

Ow martyn was me voor:p

Tuurlijk is het geen goed idee
Maar men is wel beetje hard hier voor ts.

In ieder geval sterkte van mij.

En tusendoor, ik zie genoeg mensen op instragram die volledig afgetraind zijn en lichamelijke beperking hebben dus never give up

Terug
Naar boven