- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
het is onvermijdelijk dat er aan mijn rechter voet amputatie plaatsvindt.
Het is echter afwachten hoeveel van mijn voet kan worden behouden.
Het is namelijk gebroken bij scheenbeen, dijbeen en de voet en de bloedvaten zijn kapot, verstopt.
Me voet is verbrijzeld, wat we gaan doen is zolang als mogelijk herstellen kijken wat geneest zodat ik zoveel mogelijk van me voet kan behouden. amputatie van onder knie of na genezing enkel me tenen en mijn helft van voet. dit lijkt me het wachten waard.
nu het volgende ik gaat 125 mg testosteron en 80 mg dec durabolin
dit zet ik 1 x wekelijks gedurende periode van 5 weken met oog op beter gevoel en voor sneller herstel.
kunt u aangeven of de doseringen kloppen en welke risico dit met zich mee ?
of raden jullie dit absoluut af !!!!!
?? en is het beter om wachten tot ik herstellen.
Ik zit namelijk gedurende hele dag in me rolstoel of lig in bed en het enige wat ik een beetje kan.
qua tijd verdrijf en waar ik blij van word is met gewichten bezig zijn.
ik ben ben echt benieuwd hoe jullie hierover denken ?
zou jij het ook wel doen ?
Het is echter afwachten hoeveel van mijn voet kan worden behouden.
Het is namelijk gebroken bij scheenbeen, dijbeen en de voet en de bloedvaten zijn kapot, verstopt.
Me voet is verbrijzeld, wat we gaan doen is zolang als mogelijk herstellen kijken wat geneest zodat ik zoveel mogelijk van me voet kan behouden. amputatie van onder knie of na genezing enkel me tenen en mijn helft van voet. dit lijkt me het wachten waard.
nu het volgende ik gaat 125 mg testosteron en 80 mg dec durabolin
dit zet ik 1 x wekelijks gedurende periode van 5 weken met oog op beter gevoel en voor sneller herstel.
kunt u aangeven of de doseringen kloppen en welke risico dit met zich mee ?
of raden jullie dit absoluut af !!!!!
?? en is het beter om wachten tot ik herstellen.Ik zit namelijk gedurende hele dag in me rolstoel of lig in bed en het enige wat ik een beetje kan.
qua tijd verdrijf en waar ik blij van word is met gewichten bezig zijn.
ik ben ben echt benieuwd hoe jullie hierover denken ?
zou jij het ook wel doen ?