MuscleMeat

Help mij AUB ! =D

josh555

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
57kg
Hallo ik ben een jongen van 15 (kweer het is jong)
maar ik weeg nu 57 kilo en heb best wel een buikje ben 1m70
Ik doe nu 130 push ups en 50 pull ups per dag met 1-2 dagen rust per week
maar mijn vragen zijn:
1. als ik dit blijf aanhouden tot mijn 16de (want ik mag best gewichten gebruiken bij mijn dicht bijzijnde sportschool als ik 16 jaar ben krijg ik hier voor mijn 16de wat armspieren van?

2. en ik zou graag een sixpack willen maar mijn aanpak zou zijn eerst joggen en een paar sit ups voor vet kwijt te raken en dan veel sit ups en andere thuis oefeningen maar zou ik met deze methode al goed op weg zijn voor ik naar de sportschool kan?

Alvast heel erg bedankt!!!

gr josh

Mijn advies voor jou: lees de stickies ivm voeding en training

aub naar dutchfitnesssssss

57kg op 1m70 en hij vraagt voor een sixpack en gespierde armen?
>Dutch Fitness

Als je nu al zoveel pushups en pullups kan dan heb je eigenlijk al het maximale bereikt qua deze oefeningen.
Wat je nu kan doen totdat je naar de sportschool kan is je gewicht verhogen.
Probeer pushups te doen met een zware boekentas op je rug ofzo, wees creatief ;)
Ook pullups met extra gewicht (bv. weer een zware boekentas) zorgen voor wat winst.
Meer kan je eigenlijk niet doen totdat je echt wat gewichten voorhanden hebt.

Je moet op zoek gaan naar een gym waar je al wel mag beginnen, ik ben ook begonnen toen ik 15 was.

Verder raad ik je aan de sticky's over voeding en trainingen te lezen.

Wat The Rider zegt, en er zijn genoeg alternatieve oefeningen te vinden voor thuis of op vakantie.

die push en pull ups, hoe doe je dat?
1 x 150? = heel knap
2 x 75? = heel knap
3x 50
etc..

we hebben wel beetje zelfde stats, ik ben over halfjaar 15 dan.
maar ik kan wel 37 x 5 push ups (iets van 185 is dat)steeds 10 sec rust ertussen) en als je t zo doet is het al wat minder speciaal (want dat kan ik zelfs :D)

wat je nu doet helpt natuurlijk al wel een beetje maar als je eenmaal gewichten kan gebruiken gaat het een stuuuuk sneller, er is volgens mij zo iets van dat je in het begin snel groeit, maar dat verneuk je nu dan een beetje door op te drukken enz.
als je nu niet gaat trainen en wacht tot je 16e, met gewichten gaat trainen en je beginner gains houdt, gaat het in totaal denk ik beter uitwerken (als dat van starter gains klopt dan natuurlijk)

Als je nu al zoveel pushups en pullups kan dan heb je eigenlijk al het maximale bereikt qua deze oefeningen.
Wat je nu kan doen totdat je naar de sportschool kan is je gewicht verhogen.
Probeer pushups te doen met een zware boekentas op je rug ofzo, wees creatief ;)
Ook pullups met extra gewicht (bv. weer een zware boekentas) zorgen voor wat winst.
Meer kan je eigenlijk niet doen totdat je echt wat gewichten voorhanden hebt.
This :)

Als je 15 bent kun je best met wat lagere gewichten bezig gaan.
Die pullups en pushups thuis werken niet zogoed.

Terug
Naar boven