Fitness Seller

Soort van beginner, denk ik? Graag hulp! (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

marina1975

Never give up!
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
9.953
Lengte
1m68
Heeft diegene ook gezegd wat je niet goed deed. En hoe je je uitvoering wel moet doen?
Misschien dat eens vragen. Kans bestaat dat ie zelf niet eens weet hoe hij het goed moet doen... :o

Bekijk filmpjes op internet. Film jezelf met je telefoon en vergelijk.
Post een filmpje hier voor advies eventueel.

NLRus

Cool Novice
Lid geworden
15 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m83
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft diegene ook gezegd wat je niet goed deed. En hoe je je uitvoering wel moet doen?
Misschien dat eens vragen. Kans bestaat dat ie zelf niet eens weet hoe hij het goed moet doen... :o

Bekijk filmpjes op internet. Film jezelf met je telefoon en vergelijk.
Post een filmpje hier voor advies eventueel.
Hij gaf aan dat mijn positie van mijn voeten niet goed stonden en dat ik meer gecontroleerder naar beneden moest (ging namelijk te snel). Daarbij gaf hij toen aan toen hij weer ging opbouwen met squaden het bankje gebruikte om de techniek goed uit te oefenen.

marina1975

Never give up!
Elite Member
Lid geworden
3 feb 2013
Waardering
9.953
Lengte
1m68
Dus hij gaf niet aan hoe je wel moest staan? en wat je kon veranderen?
Kijk filmpjes en ga zelf oefenen. Of vraag eens aan iemand hoe het wel moet. Misschien iemand in de gym aanspreken?
Of post een filmpje en vraag hier tips.

NLRus

Cool Novice
Lid geworden
15 aug 2019
Waardering
3
Lengte
1m83
  • Topic Starter Topic Starter
Dus hij gaf niet aan hoe je wel moest staan? en wat je kon veranderen?
Kijk filmpjes en ga zelf oefenen. Of vraag eens aan iemand hoe het wel moet. Misschien iemand in de gym aanspreken?
Of post een filmpje en vraag hier tips.
Jawel jawel dat wel, de stand van mijn voeten, hoe ik met mijn lichaam moest staan en hoe ik de beweging zou moeten maken ipv wat ik dus deed :bang: . Nou ja ik vroeg het eerst iemand anders maar die wist het niet echt en deze man kwam al naar mij toe en legde uit.

Bovenaan