AndroidHealthClinic

Help mij hier een Home Gym samen te stellen (uitgebreid topic)

Bezoekers in dit topic

Ok heel apart, ik denk ik bel workoutsupply gewoon om te vragen over dat halfrack of er een low pulley op zit, en volgens hun zit deze er 100% op. Ik heb 3x gevraagd weet u het zeker het gaat om deze van deze prijs en ja dat zit er blijkbaar op.

https://www.workoutsupply.nl/krachtstations/power-racks/half-rack-lat-pully-lf060hr.html
hr-la_3.jpg

Ik kan alleen nergens op de foto bekennen waar deze dan zou moeten zitten. Wie is er nu gek? Want volgens mij zit dat benending in de weg voor een laag katrol of moet je de kabel er dan doorheen trekken?
 
Kabel gaat er inderdaad doorheen, vond het al vreemd dat het bij mij er wel op zat en bij jou niet :)
 
Kabel gaat er inderdaad doorheen, vond het al vreemd dat het bij mij er wel op zat en bij jou niet :)
Heb jij hetzelfde ding? Mag ik alsjeblieft een paar foto's ? Dat zou ik echt geweldig vinden!
 
Volgens mij had ik je het typenummer al gegeven in een eerdere post. Ik had overigens een kooi van dezelfde leverancier.
De bon toendertijd:
Power Rack + Lat pulley LF051PRL LF051PRL 1 €367,84 €367,84
Olympisch halterstang 220cm 50mm FF220AOB FF220AOB 1 €79,00 €79,00
Fitnessbank verstelbaar luxe LF055BN LF055BN 1 €149,90 €149,90
Subtotaal: €493,17
Gratis verzending: €0,00
Btw (21%): €103,57
Totaalbedrag: €596,74
Heb een detailfoto van de pulley aan de onderkant, maar geen idee hoe ik dat hier op het forum post?
 
Volgens mij had ik je het typenummer al gegeven in een eerdere post. Ik had overigens een kooi van dezelfde leverancier.
De bon toendertijd:
Power Rack + Lat pulley LF051PRL LF051PRL 1 €367,84 €367,84
Olympisch halterstang 220cm 50mm FF220AOB FF220AOB 1 €79,00 €79,00
Fitnessbank verstelbaar luxe LF055BN LF055BN 1 €149,90 €149,90
Subtotaal: €493,17
Gratis verzending: €0,00
Btw (21%): €103,57
Totaalbedrag: €596,74
Heb een detailfoto van de pulley aan de onderkant, maar geen idee hoe ik dat hier op het forum post?
Dat is een kooi en ook iets heel anders dan dat halfrack toch? Je zei "de kabel gaat er idd doorheen" maar dat is nergens op de foto te bekennen dus vandaar dat ik dat vroeg maar dat ding van jou is volgens mij heel anders?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Nee, het is allemaal één pot nat bij workoutsupply, plug en play. Het is trouwens gelukt.
https://imgur.com/a/h7tsJgz
Oh top bedankt! Dit is dus echt hetzelfde rack? Het laatste wat ik straks wil is dat ik 100kg staal bezorgd krijg en ik tijdens het opzetten van dat ding er opeens achter kom dat je wél alleen een high pulley hebt. Dat zijn erg kleine katrollen dan volgens mij.

Meer foto's zijn altijd welkom :P

Super bedankt voor de moeite alvast!
 
Dus als ik het goed begrijp gaat die kabel dus nog voor dat benending omhoog? Dus je zou niet kunnen roeien of flies kunnen of zo met de low pulley omdat dan dat benen ding in de weg zit?

Onee wacht ik snap het niet volgens mij. Waarvoor is die andere kabel dan? Is het zo opgesteld dat je maar 50% van het gewicht lift?
 
Je hebt toch gebeld, ze hebben je toch verzekerd dat er een lowpulley op zit? Dan ben je er toch?
Benending zit niet in de weg, hij komt UIT dat benending, je ziet die katrol toch in die stang aan de onderkant en het uiteinde. Het plaatje dat workoutsupply heeft geplaatst is gewoon hele slechte photoshop waar je geen reet aan hebt.
Bovenkant pulley:
https://imgur.com/a/WyX9e9F
 
Je hebt toch gebeld, ze hebben je toch verzekerd dat er een lowpulley op zit? Dan ben je er toch?
Benending zit niet in de weg, hij komt UIT dat benending, je ziet die katrol toch in die stang aan de onderkant en het uiteinde. Het plaatje dat workoutsupply heeft geplaatst is gewoon hele slechte photoshop waar je geen reet aan hebt.
Bovenkant pulley:
https://imgur.com/a/WyX9e9F
Precies ik heb ze gebeld ja maar als ik het niet kan zien dan ga je toch twijfelen maar idd als ze het zeggen dan moet het haast wel. Anders zouden ze geen vrienden maken nee.

Bedankt voor je 2e foto. Zou je er nog een paar willen maken als dat niet teveel moeite is? Van mij mag je er zoveel je wil sturen hoor. Ook van het totaalplaatje en zo. Super bedankt :)
 
Ik heb de hele zooi een paar weken geleden verkocht omdat ik een mietje werd van thuistrainen. Ben dus gewoon weer terug bij de sportschool.
Meer foto's heb je niet veel aan, want zoals ik zei, ik had een kooi, maar het pulley gedeelte is voor alle types hetzelfde.
 
Ik heb de hele zooi een paar weken geleden verkocht omdat ik een mietje werd van thuistrainen. Ben dus gewoon weer terug bij de sportschool.
Meer foto's heb je niet veel aan, want zoals ik zei, ik had een kooi, maar het pulley gedeelte is voor alle types hetzelfde.
Ah duidelijk.

Had net gebeld en de shoroom is er niet meer en ze zijn ook aan het verhuizen of zo dus ik kan het helaas niet bezichtigen en het bezorgen zou ook pas volgende week kunnen. Maar goed waarschijnlijk ga ik wel voor deze dus
 
Ik kan niet in de portomonee van TS kijken, maar ik zou niet besparen op de barbell. “You get what you pay for”.

Ik heb de kroon set (overgenomen van iemand op het forum) en een ATX barbell. Wereld van verschil! Afwerking, knurling, lagers, etc.

De ATX gebruik Ik voor alle grote lifts. De kroon alleen om te mishandelen met rack pulls en tbar rows.
 
Wat dachten jullie hiervan jongens? Moet alleen wat losse gewichten hebben maar dat wil ik via marktplaats doen omdat dat goedkoper is. En vanaf 500 euro is het gratis bezorgen vandaar dat ik wat cable attachments erbij heb gehaald.

upload_2019-2-21_15-1-35.png


Ik vraag me alleen af of je ook al een grote stang krijgt bij dat rack + lat pulley? Op de foto zie je hem wel zitten. Misschien dat iemand met ervaring mij dit kan vertellen? Bedankt!
 
Wat dachten jullie hiervan jongens? Moet alleen wat losse gewichten hebben maar dat wil ik via marktplaats doen omdat dat goedkoper is. En vanaf 500 euro is het gratis bezorgen vandaar dat ik wat cable attachments erbij heb gehaald.

Bekijk bijlage 441403

Ik vraag me alleen af of je ook al een grote stang krijgt bij dat rack + lat pulley? Op de foto zie je hem wel zitten. Misschien dat iemand met ervaring mij dit kan vertellen? Bedankt!

Staat er daar niks van in de beschrijving?
 
Ik kreeg er een grote stang en een korte stang 'gratis' bij. Van minimale kwaliteit, maar het voldeed.
 
Ik kreeg er een grote stang en een korte stang 'gratis' bij. Van minimale kwaliteit, maar het voldeed.
Thanks, dan hoef ik die korte stang ook niet te bestellen. Ik zie opeens dat die barbell ook niet zou passen i.v.m. breedte van het rack van 123cm en die barbell heeft een binnenmaat van 106cm. En ze hebben alleen eentje die wel past maar die is dan weer te lang. Dus ik zou die elders moeten zoeken. Kom ik wel onder de 500 euro en moet ik 30 euro verzendkosten bij betalen. Maar ja niks is perfect.
 
Back
Naar boven