Massief
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 294
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
Stop dan maar. Met zo'n instelling kom je niet ver. Doei
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke antwoorden had je nu op die laatste post verwacht?
Je moet heel goed beseffen dat je dit enkel en alleen voor jezelf doet...
Je bent je topic begonnen met "Help mij want dit gaat de verkeerde kant op...", dat wil toch zeggen dat jij zelf beseft dat er iets moet aan gedaan worden?
Het hele BB wereldje draait rond voeding en training. Pas je daaraan aan, of zoek een minder eisende sport/hobby/levensstijl.
Dramaqueen?Ik weet dat ik het enkel en alleen voor mezelf doe en ik besef inderdaad dat ik er op de manier dat ik het vroeger deed, er niet ga geraken. Daarom kom ik ook om hulp vragen. Maar sommige hulp dat jullie mij voorstellen, zoals 20 000 000 kcal per dag eten, is gewoon niet mogelijk voor mij. En als ik jullie dan redenen geef waarom niet, wordt ik meteen uitgemaakt voor een huilbaby.
Of zou ik een bank beroven om te kunnen doen wat Massief vraagt?
Goeie ouwe tijd. Je ben al een heel stuk verder makker Goeie ouwe tijd. Je ben al een heel stuk verder makker
![]()
Goeie ouwe tijd. Je ben al een heel stuk verder makker
![]()

plattekaas = kwark,
jorgyboy = lui en wil geen stickies lezen

+1
Dit was nou eens een goede post!
---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------
In men log.

in jouw log staat Fotos: dan geef je de link naar dit topic![]()

T is gewoon een rotsmoes om je 21 pagina's log te laten lezen, maar dr staan inderdaad recentere foto's in zn log![]()

T is gewoon een rotsmoes om je 21 pagina's log te laten lezen, maar dr staan inderdaad recentere foto's in zn log![]()