AndroidHealthClinic

Help mij want dit gaat de verkeerde kant op ...

Welke antwoorden had je nu op die laatste post verwacht?
Je moet heel goed beseffen dat je dit enkel en alleen voor jezelf doet...
Je bent je topic begonnen met "Help mij want dit gaat de verkeerde kant op...", dat wil toch zeggen dat jij zelf beseft dat er iets moet aan gedaan worden?
Het hele BB wereldje draait rond voeding en training. Pas je daaraan aan, of zoek een minder eisende sport/hobby/levensstijl.

meer gewicht op je dumbbells

• Topic Starter Topic Starter
meer gewicht op je dumbbells

En wat heeft dat voor nut? Dan krijg ik ze niet omhoog en door ernaar te staren ga ik geen spieren krijgen vrees ik ...

Welke antwoorden had je nu op die laatste post verwacht?
Je moet heel goed beseffen dat je dit enkel en alleen voor jezelf doet...
Je bent je topic begonnen met "Help mij want dit gaat de verkeerde kant op...", dat wil toch zeggen dat jij zelf beseft dat er iets moet aan gedaan worden?
Het hele BB wereldje draait rond voeding en training. Pas je daaraan aan, of zoek een minder eisende sport/hobby/levensstijl.

Ik weet dat ik het enkel en alleen voor mezelf doe en ik besef inderdaad dat ik er op de manier dat ik het vroeger deed, er niet ga geraken. Daarom kom ik ook om hulp vragen. Maar sommige hulp dat jullie mij voorstellen, zoals 20 000 000 kcal per dag eten, is gewoon niet mogelijk voor mij. En als ik jullie dan redenen geef waarom niet, wordt ik meteen uitgemaakt voor een huilbaby. Sorry, maar als sommige niet beseffen dat het niet alleen mijn karakter of persoonlijkheid is dat in de weg ligt, krijg ik er ook het sch**t van :S

Een beetje realisme ontbreekt toch bij enkele hier hoor (en ik zeg duidelijk ENKELE aangezien er genoeg mensen zijn die me echt willen helpen en geen onmogelijke dingen vragen.)

Wie weet zit ik wel gewoon op het verkeerde forum, want het is nooit mijn bedoeling geweest om een bodybuilder van 100KG te worden. Het enige wat ik wil is een beetje een mooi lichaam, meer massa en meer volume, maar als ik ooit aan 65kg (ik weeg nu 58kg en geraak niet boven de 60kg) geraak zou ik al heel content zijn.

Of zou ik een bank beroven om te kunnen doen wat Massief vraagt?

Ik weet dat ik het enkel en alleen voor mezelf doe en ik besef inderdaad dat ik er op de manier dat ik het vroeger deed, er niet ga geraken. Daarom kom ik ook om hulp vragen. Maar sommige hulp dat jullie mij voorstellen, zoals 20 000 000 kcal per dag eten, is gewoon niet mogelijk voor mij. En als ik jullie dan redenen geef waarom niet, wordt ik meteen uitgemaakt voor een huilbaby.
Of zou ik een bank beroven om te kunnen doen wat Massief vraagt?
Dramaqueen?
Je komt hier raad vragen aan mensen die er verstand van hebben maar als die uitleg je niet ligt ga je in de aanval? Spreekwoordelijk moet je inderdaad vreten tegen de sterren op. Maar het enige wat belangrijk is is om boven je onderhoud te gaan eten, je groeit niet en dat heeft zijn redenen. Wil je nu een gespierd lichaam of echt buff staan, voeding aanpassen blijft een vereiste. Dus spendeer wat extra geld aan eten als je serieus wil genomen worden, mr. de bankovervaller.

je bent hier al vanaf 27 december. i.p.v zelfmedelijden te hebben had je 4 maanden lang hard kunnen trainen. ondanks dat de voeding ruk was, had je vooruitgang gezien.
dat kan je dan ook motiveren om goed te gaan eten.
er is denk ik niemand die vanaf dag 1 alles in orde had.
daar groei je vanzelf wel in. en als de sport je niet ligt, doe het dan niet. ga lekker korfballen

Zorg dat je bij iedere maaltijd er een eiwitconsumptie tussen zit. Koop ook een weightgainertje en maak daarmee een begin. En over drie maanden kom je terug voor meer advies.

O boy, wat een discussies. Ga eerst goed eten. Dat is de basis. Denk je dat ik koolvis lekker vind? Rijst? Pasta? Broccoli? NEE! Maar wil je groeien of niet? Jah als patat met mayo goed was vrat ik ook niet anders.. Het is in deze sport alles of niets, besef dat.
Beuken en beuken, niet denken maar doen!!!

T is gewoon een rotsmoes om je 21 pagina's log te laten lezen, maar dr staan inderdaad recentere foto's in zn log :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
in jouw log staat Fotos: dan geef je de link naar dit topic ???

Hier staan de foto's van voor ik begon met trainen ...

Hier : http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/jorgens-nieuwe-start-here-go-235600/index12.html

Pagina 12 staan 2 huidige foto's, maar aangezien ik nog maar 3 maand bezig ben is het nog niet echt nuttig want vooruitgang is er toch maar amper :)

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

T is gewoon een rotsmoes om je 21 pagina's log te laten lezen, maar dr staan inderdaad recentere foto's in zn log :roflol:

Hahahahaha :roflol:

Iedereen wil er goed uitzien, maar niet iedereen wil er voor werken.
DISCIPLINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je moet veel meer eten (probeer om de 2 uur te eten-klein en clean).

Bekijk even het stronglifts 5x5 schema. Ideaal voor beginners.

http://stronglifts.com/ (en ook alles lezen op die site, heel verhelderend)

2mqm1sm.gif

Terug
Naar boven