baksteen123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 289
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals bij zoveel dingen kan het in het begin erg snel gaan, ik kwam 7kg aan in 3 maanden goed trainen en eten maar dit was wel echt de eerste maanden.
)laat die liters frisdrank weg en vervang die voor volle melk of choco melk zal je zien dat je en stuk beter aankomt.
Ik dronk veel cola en koffie maar omdat ik las dat het icm creatine niet ideaal is dronk ik van de een op de andere dag vrijwel geen frisdrank meer.helaas ook mijn grootste probleem. Zwaar verslaafd aan de cola....tis zelfs zo erg als ik vier dagen geen cola drink krijg ik ****in afkickverschijnselen.

Ik dronk veel cola en koffie maar omdat ik las dat het icm creatine niet ideaal is dronk ik van de een op de andere dag vrijwel geen frisdrank meer.
Nergens last van behalve vroeger kunnen slapen![]()

)

Jij ziet er uit als mij vorig jaar toen ik begon met trainen. Heb maar 6 maand getrained, en toen gestopt met blessure (vorige week herbegonnen terug, en ook shitload aan spierpijn zoals jij hebt)
Gewoon kleine dingen eten de hele tijd, en de honger komt vanzelf. Trainingsschema's geef ik geen raad in, want heb mezelf geblesseerd door te veel te doen op korte tijd.
Maar gewoon paar maand volhouden en eens je de veranderingen begint te zien, krijg je meer karakter om het vol te houden. Wordt uiteindelijk een verslaving, waardoor sommigen, like me, gewoon gaan overdrijven
Was op 6 maand van 59 naar 71 gegaan, dus zeker mogelijk!!
Leefde hiervoor ook puur op cola, redbull, chocolade, chips, mcdonalds, friet en pita, en heb die levensT grotendeels afgezworen door het trainen.
Zal wel nog eens zondigen, maar heb weinig moeite met gezond eten. Enkel water drinken lijkt niet voor me weggelegd![]()

Dus ik ben niet de enigste ...
Ok, ben blij dat jij het levende bewijs bent dat het inderdaad mogelijk is en nu zal het alleen nog van mezelf afhangen waarschijnlijk.
Bedankt!

Hij heeft helaas wel gelijk, bodybuilding is daarom ook 1 van de moeilijkste sporten om te beoefenen! Het is een levenswijze die je jezelf moet aanleren... Alles moet kloppen en afgestemt zijn wil je het maximale eruit kunnen halen! Ik ben nu 23 en ik weet nu pas wat Arnold bedoelde met "planeten verschuiven"

Haha, daarvoor was het veeeeeeeel erger (als in voor 3 uur dacht ik niet aan slapen....typ je om 12.34 AM
getuigt van goeie zelfdiscipline dan!
) dus vind dit al heel wat 
Same here, in 3 maanden van 68,8 naar bijna 76kg sinds ik serieus bezig was met eten en trainen.Was op 6 maand van 59 naar 71 gegaan, dus zeker mogelijk!!
Leefde hiervoor ook puur op cola, redbull, chocolade, chips, mcdonalds, friet en pita, en heb die levensT grotendeels afgezworen door het trainen.
Zal wel nog eens zondigen, maar heb weinig moeite met gezond eten. Enkel water drinken lijkt niet voor me weggelegd![]()

Dus ik ben niet de enigste ...
Ok, ben blij dat jij het levende bewijs bent dat het inderdaad mogelijk is en nu zal het alleen nog van mezelf afhangen waarschijnlijk.
Bedankt!

Je hebt misschien geen strikt voedingsschema, maar waarom drink je geen melk? Is toch handig meegenomen om wat extra eiwitten te hebben?Aangezien ik 9 maanden niets heb gedaan, heb ik geen trainingsschema, noch een voedingsschema, ik heb gewoon helemaal niets en dat zul je waarschijnlijk ook wel zien aan mijn foto's
Btw, wat is een ecto ?
Wat ik zoal eet voor het moment?
--> 's ochtends: 3-4 boterhammen bruin brood en 1 kop thee of 1 glas appelsap
--> 's middags: 4-5 boterhammen bruin brood en 2 koppen thee of 2 glazen appelsap
--> namiddag: 0,5l-1l frisdrank + koeken/chips/chocola ...
--> 's avonds: kom soep, stuk vlees, 1-2 aardappelen, theelepel groenten (kots van groenten)
--> 's avonds in zetel: 0,5l frisdrank en koeken/chips/..
Je hebt misschien geen strikt voedingsschema, maar waarom drink je geen melk? Is toch handig meegenomen om wat extra eiwitten te hebben?

Melk drink ik nu wel
Heb nog geen volledig nieuw voedingsschema, maar melk zit erin en ik eet over het algemeen ook al meer!