MuscleMeat

HELP!!! Waarom werkt DNP niet bij mij???

rosan

Novice
Waardering
0
Hallo mannen. Ik ben San en 35 jaar. Ik heb een vraag. Ik heb samen met mijn man veel gelezen op jullie site over o.a afslankmethodes. Ik heb al veel geprobeerd oa. ECA stack, clenn en t3. Dit heeft bij mij niet gewerkt. We hebben veel gelezen over DNP gebruik en ik heb toen besloten om dit te gaan gebruiken. De eerste keer heb ik 3 weken lang 1 capsule per dag gebruikt en helaas zonder resultaat. Na een paar weken pauze ben ik weer gaan gebruiken en heb toen de dosis opgehoogd naar 2 capsules per dag en tot nu toe zonder resultaat. Ik voel me overigens niet echt heet of zweterig (behalve als ik als een idioot mijn huis schoon maak of train) en mijn temparatuur is 37.5 graden, niet echt hoog dus.
Ik train 3 x per week, 45 min krachttraining en 20 min crosstrainer. Als ik thuis de tijd hebt dat ga ik een half uur op de crosstrianer staan of een uur lopen (heb een kleintje van 1 jaar en ben erg aangekomen, maar het wil er niet meer af!!!) Verder werk ik 5 ochtenden per week op mijn gat.
Mijn dieet bestaat uit ca. 1000 kcal, 40kh/40eiw/20vet.
Ik heb gelezen dat met DNP gebruik je meer kh moet eten dus dat heb ik opgehoogd met ca. 500kcal. We hebben een capsule opengemaakt en ze zijn echt. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik wil zo graag 8 a 10 kilo afvallen voor de zomer maar kom er maar niet.
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

Hallo mannen. Ik ben San en 35 jaar. Ik heb een vraag. Ik heb samen met mijn man veel gelezen op jullie site over o.a afslankmethodes. Ik heb al veel geprobeerd oa. ECA stack, clenn en t3. Dit heeft bij mij niet gewerkt. We hebben veel gelezen over DNP gebruik en ik heb toen besloten om dit te gaan gebruiken. De eerste keer heb ik 3 weken lang 1 capsule per dag gebruikt en helaas zonder resultaat. Na een paar weken pauze ben ik weer gaan gebruiken en heb toen de dosis opgehoogd naar 2 capsules per dag en tot nu toe zonder resultaat. Ik voel me overigens niet echt heet of zweterig (behalve als ik als een idioot mijn huis schoon maak of train) en mijn temparatuur is 37.5 graden, niet echt hoog dus.
Ik train 3 x per week, 45 min krachttraining en 20 min crosstrainer. Als ik thuis de tijd hebt dat ga ik een half uur op de crosstrianer staan of een uur lopen (heb een kleintje van 1 jaar en ben erg aangekomen, maar het wil er niet meer af!!!) Verder werk ik 5 ochtenden per week op mijn gat.
Mijn dieet bestaat uit ca. 1000 kcal, 40kh/40eiw/20vet.
Ik heb gelezen dat met DNP gebruik je meer kh moet eten dus dat heb ik opgehoogd met ca. 500kcal. We hebben een capsule opengemaakt en ze zijn echt. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe?
Ik wil zo graag 8 a 10 kilo afvallen voor de zomer maar kom er maar niet.
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven.

wtf 1000 cal per dag ??? das veel te veel hoor :o

nee grapje je metabolisme ligt op z'n gat meid
zoek hier een goed voedingsschema en stel er zelf eentje op op basis van je eigen fysiek en dat zal meer doen voor je dan die dnp

1000 kcal?

holy shit.

wat zijn je lich. lengte en gewicht? (en vet%?)

1000kcal is idd niet veel, is je schildklier wel ok?

het zijn altijd de mensen die niets durven te eten die geen gram afvallen.

hoveel mg is die dnp?...als ze 100mg zijn dan neem je simpelweg te weinig, duurt dan erg lang voordat het opgebouwd is in je systeem...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties! Top! Ik ben 1.75 lang en weeg 73 kilo, vet 25 %.
Mijn schildklier is ok, die werkt goed. Ik heb alle dieeten al geprobeerd, zelfs het ckd dieet (vetten-eiwitten) en daar kwam ik zelfs van aan. Ik ben al jaren bezig om wat af te vallen. 5 jaar geleden zag ik er goed uit, slank en gespierd. De reden dat ik toen vet verloor was omdat ik ieder weekend ging stappen. Dat doe ik nu al jaren niet meer en blijf maar op dit gewicht hangen. Wat ik ook doe, het wil maar niet lukken.
Overigens de dnp capsule is 200 mg, maar hoe weet ik dat nu zeker, dat weet je dus niet. Men adviseerd om 200 mg per dag te nemen (zeker voor vrouwen) met een max van 600 mg voor de mannen. Mijn man heeft 1 capsule geprobeerd en hij voelde gelijk de werking ervan, ik dus niet! En.. sinds ik dnp gebruik zit ik over de 1500 kcal. Ik ben niet bang om te eten, want ik vind alles lekker. Maar ik moet wel zeggen dat dat me soms niet lekker zit, want misschien weet je al hoe vrouwen zijn, van meer eten word je dik, althans dat denken we. Wat is je advies?

Clen en T3 werkte ook niet :scratch:

resistent voor chemische middelen ?

Daar ga je al.. 1000kcal is te weinig. Je lichaam staat op spaarstand. Wat betekend dat je stofwisseling compleet stil ligt.
Mijn advies; meer eten om je stofwisseling weer op gang te brengen. Ga eens een maandje op 1500kcal zitten.

Ben nog vergeten te zeggen dat ik zittend werk doe. De enige beweging die ik heb is s'middags sporten (als het mijn trainingsdag is) en wat in het huishouden. sávonds lig is op de bank.

Heb nog even een rekensommetje gemaakt (bereking volgens boek). Mijn vetpercentage is 25% en ik weeg 73 kg. Mijn kcal behoefte incl arbeids en sporttoeslag is 1611 kcal. Om vet te verleizen moet ik daar 200 kcal van af halen. Dus rond de 1400 kcal inname per dag. Daar zit ik dus wel goed mee. Die spullen die ik inneem zouden moeten werken maar bij mij op de een of andere reden niet.
Ik vraag me af waarom niet?

ieder lichaam reageert anders op producten :)

al es paar weken laag in je koolhydraten geweest?

Heb nog even een rekensommetje gemaakt (bereking volgens boek). Mijn vetpercentage is 25% en ik weeg 73 kg. Mijn kcal behoefte incl arbeids en sporttoeslag is 1611 kcal. Om vet te verleizen moet ik daar 200 kcal van af halen. Dus rond de 1400 kcal inname per dag. Daar zit ik dus wel goed mee. Die spullen die ik inneem zouden moeten werken maar bij mij op de een of andere reden niet.

Dus daar zit je niet goed mee. Je moet rond de 1400kcal binnen krijgen, maar je neemt er 1000... En die spullen werken ook niet goed als je stofwisseling down is ;) Neem nou die tip van mij aan en ga een paar weken op onderhoud eten om je stofwisseling weer op gang te brengen..

hoe ziet je dieet er precies uit?

Dus daar zit je niet goed mee. Je moet rond de 1400kcal binnen krijgen, maar je neemt er 1000... En die spullen werken ook niet goed als je stofwisseling down is ;) Neem nou die tip van mij aan en ga een paar weken op onderhoud eten om je stofwisseling weer op gang te brengen..

:stupid:

Je stofwisseling is nu zeer traag! Ga idd eerst weereens op onderhoud eten. Lees anders het boek burn the fat feed the muscle eens, dan snap je het hele onderhoud verhaal ed wat beter. :)

37,5° vind jij niet veel. wat is je normale lichaamstemperatuur dan? mijn normale lichaamstemperatuur = 36.1°. ik had 37,5° toen ik een longvliesontsteking had en dan vind jij 37,5° een normale lichaamstemperatuur.

37,5° vind jij niet veel. wat is je normale lichaamstemperatuur dan? mijn normale lichaamstemperatuur = 36.1°. ik had 37,5° toen ik een longvliesontsteking had en dan vind jij 37,5° een normale lichaamstemperatuur.

Idd. 38° is al verhoging/lichte koorts..

In ieder geval bedankt voor jullie reactie.
groetjes

:o

Je zit rond de 1400 kcal zonder de DNP mee te tellen. Laten we even heel voorzichtig stellen dat je daarmee 200 kcal/200 mg mee verbrand, dan zit je nu effectief op 1100 kcal. Veel te weinig dus. Verhogen naar 1500 en meer cardio!

Daar ga je al.. 1000kcal is te weinig. Je lichaam staat op spaarstand. Wat betekend dat je stofwisseling compleet stil ligt.
Mijn advies; meer eten om je stofwisseling weer op gang te brengen. Ga eens een maandje op 1500kcal zitten.

als je t3 neemt (wat ze eerst deed) gaat dat niet meer op, de t3 verhoogt je metabolisme, ongeacht of je weinig of veel eet

Terug
Naar boven