Fitness Seller

Help =)

Waardering
0
Lengte
1m76
Hee

Ik heb wat vraagjes en wil me graag gelijk voorstellen. Ik ben Amber, 22 jaar en woon in Rotterdam. Ik sport al een tijdje maar nooit met echt goeie voorbereiding.

Ik ben een tijd erg ziek geweest waardoor ik al ( letterlijk Al ) mijn spieren en vet kwijt ben geraakt. Ik ben nu langzaam aan bezig met spiermassa op te bouwen. En heb helaas mn vet al weer terug. Vooral nu in de zomer. Dagjes strand, weekend festivalletje, in je bikini merk ik dat ik me niet heel erg prettig voel in mijn lichaam.

En daarom wil ik weer gaan knallen.
Nu is daarom ook mijn vraag! hebben jullie nog tips en tricks? adviezen, ervaringen? Alles?
:D

Begin met een goed schema zoals Stronglifts 5x5 en maak een voedingsschema, als je vet wilt verliezen eet je onder je dagelijkse behoefte, en als je wilt aankomen erboven. Alle informatie over voeding staat ook in de stickies hier op het forum.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Begin met een goed schema zoals Stronglifts 5x5 en maak een voedingsschema, als je vet wilt verliezen eet je onder je dagelijkse behoefte, en als je wilt aankomen erboven. Alle informatie over voeding staat ook in de stickies hier op het forum.

Succes!

Bedankt voor je reactie. Ik zal er eens naar kijken. Mijn vriend sport ook veel en zit ook op dit forum. Gelukkig kan ik veel aan hem vragen. Maar bij vrouwen is het misschien net iets anders, en zijn er misschien ook dingen die hij niet weet :)

Vrouwen moeten zelfde trainen en eten als mannen.

Vooral focussen op compounds.

Als vrouw maak je zo weinig testosteron aan dat het heel moeilijk is om spiermassa te winnen.

Al die gay machines en exotische oefeningen gaan je niks brengen.

Terug
Naar boven