XXL Nutrition

Hematocriet meten

Bezoekers in dit topic

PartyPiet

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2016
Berichten
294
Waardering
125
Lengte
1m82
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Weet iemand waar ik dit kan laten doen? En dan bedoel ik niet de huisarts. Zodra ik begin over hematocryt dan weet hij waarschijnlijk al genoeg. Ik zit namelijk in de 3e week van mn test-only kuur en krijg nu sinds de 2e inject een steeds vervelendere piep in mn oor en ontzettend rode ogen. Ik ging zelf direct denken aan uitdrogingsverschijnselen door de vochtretentie. Dit had ik namelijk ook met creatine maar loste ik op door simpelweg meer water te drinken. Dat lijkt hier echter niet te werken. Proviron lijkt het bij 50mg een klein beetje te onderdrukken maar niet noemenswaardig.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je bloeddruk..?
 
20170304_213100.jpg
 
Weet iemand waar ik dit kan laten doen? En dan bedoel ik niet de huisarts. Zodra ik begin over hematocryt dan weet hij waarschijnlijk al genoeg. Ik zit namelijk in de 3e week van mn test-only kuur en krijg nu sinds de 2e inject een steeds vervelendere piep in mn oor en ontzettend rode ogen. Ik ging zelf direct denken aan uitdrogingsverschijnselen door de vochtretentie. Dit had ik namelijk ook met creatine maar loste ik op door simpelweg meer water te drinken. Dat lijkt hier echter niet te werken. Proviron lijkt het bij 50mg een klein beetje te onderdrukken maar niet noemenswaardig.
En wat heeft dit met hoge hematocriet te maken? Eerder een gevolg van hoge bloeddruk of teveel vocht.
 
En wat heeft dit met hoge hematocriet te maken? Eerder een gevolg van hoge bloeddruk of teveel vocht.
Dat denk je of dat weet je? Zoek namelijk voor de grap maar eens op 'symptomen te veel rode bloedcellen'.
 
hematocriet meten kan toch alleen door een bloedtest te laten doen?
 
hematocriet meten kan toch alleen door een bloedtest te laten doen?
Klopt. Maar vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met een bedrijf die dergelijke diensten aanbied.
 
Je maaktje veelste druk. Lees ook in he andere posts dat je etg gefocusd bent op bijwerkimgen. Voorzichtigheid is goed maar met test only op 500mg hoef je echt geen hematocriet te laten prikken. En zeker niet na 2 weken. Chill n beetje man
 
Je maaktje veelste druk. Lees ook in he andere posts dat je etg gefocusd bent op bijwerkimgen. Voorzichtigheid is goed maar met test only op 500mg hoef je echt geen hematocriet te laten prikken. En zeker niet na 2 weken. Chill n beetje man
Thx. Dat stelt enigszins gerust.
 
Ik heb zelf ook een te hoge hematocrietwaarde. Enige oplossing is een aderlating.

Maar jij hoeft je helemaal nergens druk om te maken met een test-only.

Hier zijn gasten die dik kuren met test, tren en bold, en die weten hun hematocrietwaardes helemaal niet, en zover ik weet leven die gasten allemaal nog.
 
Ik heb zelf ook een te hoge hematocrietwaarde. Enige oplossing is een aderlating.

Maar jij hoeft je helemaal nergens druk om te maken met een test-only.

Hier zijn gasten die dik kuren met test, tren en bold, en die weten hun hematocrietwaardes helemaal niet, en zover ik weet leven die gasten allemaal nog.
Ja klopt ze leven nog allemaal maar dat wil niet zeggen dat er geen problemen kunnen opduiken later...

Ik heb ook te hoge hematocriet en geef 2 tot 3 x per jaar bloed via het rode kruis.
Ondanks het bloed geven kreeg ik na de 2 laatste bloeddonaties 2 x een brief in de bus dat ik met te hoge waarde zat. Sterker nog, de laatste keer was het zelfs nog licht gestegen ivm de keer ervoor.
Dus bloeddonaties zijn ook niet het heilige middel.
 
Kleine update: zaterdagmiddag halve Ari genomen en tot op heden geen last meer van piep in mn oor of rooie doppen. Ik lees dat de werkingsduur 3 dagen is dus zal een dezer dagen wel weer terugkomen. Ik kies er expres voor om zo min mogelijk aromataseremmer te nemen omdat ik sowieso al een redelijk kleine kuur doe van 375mg test-e.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven