AndroidHealthClinic

Herstellen van TRT met Powerpct

Me to.

Update: 3 weken op pct, 5 weken off test.

Libido laag tot aanvaardbaar, niet meer emotioneel ik slik de SERMs net als snoepjes haha. Depressief ben ik helemaal niet meer, eerlijk gezegd ik geloof niet dat ik dit zou zeggen ik voel me fantastisch net een vrije man! Die trt leken wel handboeien.

Nu heb ik een vraagje ik wil binnenkort een vruchtbaarheidstest bestellen, om te zien hoe ver mijn zwemmers zijn. Wanneer zou ik dit het beste doen? Is het erg als ik dit doe tijdens de Nolva en Clomid of liever 8 weken na pct? Ow ja mijn vriendin is nu 5 dagen overtijd zeer vreemd.
Het duurt 74 dagen voordat een spermacel volledig is ontwikkeld (+2 weken voordat het in je kwakje verschijnt) , dus wacht gerust die tijdsperiode na je PCT.

• Topic Starter Topic Starter
Update: 4 weken op PCT en 6 weken off test, vandaag heb ik ook de Clomid eruit gegooid. nu nog enkel met Nolva verder voor 2 weken.

Hoe ik me voel? Heeeerlijk zero depressies, niet emotioneel, en vooral mijn libido zit goed! Ik heb soms momenten dat ik zeeer geil sta dus dat is goed.

Good to hear!

Ben nu ong 3 weken klaar met mn nakuur en heb elke dag morning wood :roflol: t*ring irritant en heb ook lang zitten kuren (7maanden) in apri/mei even bloed prikken en weer on als ik ben hersteld

Ben nu ong 3 weken klaar met mn nakuur en heb elke dag morning wood :roflol: t*ring irritant en heb ook lang zitten kuren (7maanden) in apri/mei even bloed prikken en weer on als ik ben hersteld

Hahaha dat heb ik ook :D ik vind het leuk :p en hopen dat we snel herstellen brah.

Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur...
Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geil:D

Heb bloedtest laten doen en alles is weer normaal, had oude waardes nog.
Na 2 jaar kuren hebben we ook nog een gezond kind gekregen.

Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar.

Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed).
Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet.

Dus of ik heb 3 jaar slaolie gespoten of ben ubermens! Wie zal het zeggen.

Anyway, dit wilde ik ff kwijt.

S6 met jullie kinderwens!

Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur...
Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geil:D

Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar.

Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed).
Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet.

Wat waren je waardes dan na het kuren?

test was 25,86 nmol/L

Rest zou ik op moeten zoeken. Maar was binnen de normale waardes.

Super om te horen! Ik ben blij voor jou dat het snel is gegaan! En inderdaad volgens mij overdrijven veel mensen op vlak nakuur :) en hartelijk dank :D

Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur... Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geil:D Heb bloedtest laten doen en alles is weer normaal, had oude waardes nog. Na 2 jaar kuren hebben we ook nog een gezond kind gekregen. Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar. Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed). Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet. Dus of ik heb 3 jaar slaolie gespoten of ben ubermens! Wie zal het zeggen. Anyway, dit wilde ik ff kwijt. S6 met jullie kinderwens!

Dat is zeker niet verkeerd en dat op jouw leeftijd.

Moet zelf zeggen dat ik zelf ook weinig ondervind van atrofie, ze zijn iets kleiner geworden maar spuiten nog gewoon volle ladingen. Zeker aan het begin van de dag.

Update: 5 weken op pct, 7 weken off test

Hoe ik me voel: super net als vorige updates, mijn libido is net als voor de trt ik vind het wat snel gaan Hahah, mijn massa staat ook goed ik kijk enkel in de spiegel en alles ziet er goed uit! Enkel minder pomp ( wat normaal is als men zolang geen gewicht heeft geraakt :D ) als ik puuuuuur op gevoel moet oordelen dan voel ik me hersteld, maar dat zal waarschijnlijk nog niet zijn.

Update: 5 weken op pct, 7 weken off test

Hoe ik me voel: super net als vorige updates, mijn libido is net als voor de trt ik vind het wat snel gaan Hahah, mijn massa staat ook goed ik kijk enkel in de spiegel en alles ziet er goed uit! Enkel minder pomp ( wat normaal is als men zolang geen gewicht heeft geraakt :D ) als ik puuuuuur op gevoel moet oordelen dan voel ik me hersteld, maar dat zal waarschijnlijk nog niet zijn.

ga je nog een zaadtest laten doen?
Ik heb een zaadtest tijdens kuren gehad en was vrij slecht.
Niet alles was dood, zat op een totaal van 5 miljoen waarvan 7% normaal. Moet eigenlijk 8% van minimaal 20 miljoen zijn.
beweeglijkheid was fors verminderd (niet alles was dood) maar te weinig om te bevruchten. Dit was na 5 maanden on.
zit nu in week 3 van hcg en nolva, sinds deze week hmg erbij voor 2 weken. Een maand na de hmg ga ik een nieuwe zaadtest doen. We hebben wel al 1 gezond kind dus ik weet wel dat ik vruchtbaar ben..nu alleen nog herstellen.

Na het 2e kindje ga ik waarschijnlijk niet meer off.

ga je nog een zaadtest laten doen?
Ik heb een zaadtest tijdens kuren gehad en was vrij slecht.
Niet alles was dood, zat op een totaal van 5 miljoen waarvan 7% normaal. Moet eigenlijk 8% van minimaal 20 miljoen zijn.
beweeglijkheid was fors verminderd (niet alles was dood) maar te weinig om te bevruchten. Dit was na 5 maanden on.
zit nu in week 3 van hcg en nolva, sinds deze week hmg erbij voor 2 weken. Een maand na de hmg ga ik een nieuwe zaadtest doen. We hebben wel al 1 gezond kind dus ik weet wel dat ik vruchtbaar ben..nu alleen nog herstellen.

Na het 2e kindje ga ik waarschijnlijk niet meer off.

Jazeker ik zal nog een hometest doen en kort erna voor al mijn waardes bij de huisarts, ik zal alles hier neer posten. Zou je als je het niet erg vindt uw bevindingen van u herstel hier neertypen? Ook zodat de andere het ook kunnen zien hoe het gaat, ik wens jou veeeel suc6 met je herstel en met het maken van jou tweede kind, het zal zeker lukken! :D

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Update: 6 weken op PCT en 8 weken off test.

Ik voel me nog steeds goed! Ik denk dat het niet zal verslechten, het zal hopelijk vanaf nu enkel bergopwaarts gaan!

Goed om te horen!

Niet te vroeg juichen, de klap komt pas na de nakuur.

Succes, ik lees al een tijdje mee.

Update: 6 weken op PCT, 8 weken off test.

Nog steeds geen neveneffecten of een slecht gevoel, het gaat bergop libido komt zeker terug. Massa is nog goed enkel zowat de pump kwijt (ik train niet meer) dit is ook me laatste week nolva dan ben ik volledig klaar met de PCT.

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Nu ik hier toch ben :p vraag ik me af is het zo hoe meer een persoon kuurt hoe langer hij off moet blijven? Of is dat hetzelfde als iemand die 1 keer kuurt en terug gaat kuren? Qua herstelperiode.

Terug
Naar boven