Schwarzeneeger
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 190
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het duurt 74 dagen voordat een spermacel volledig is ontwikkeld (+2 weken voordat het in je kwakje verschijnt) , dus wacht gerust die tijdsperiode na je PCT.Update: 3 weken op pct, 5 weken off test.
Libido laag tot aanvaardbaar, niet meer emotioneel ik slik de SERMs net als snoepjes haha. Depressief ben ik helemaal niet meer, eerlijk gezegd ik geloof niet dat ik dit zou zeggen ik voel me fantastisch net een vrije man! Die trt leken wel handboeien.
Nu heb ik een vraagje ik wil binnenkort een vruchtbaarheidstest bestellen, om te zien hoe ver mijn zwemmers zijn. Wanneer zou ik dit het beste doen? Is het erg als ik dit doe tijdens de Nolva en Clomid of liever 8 weken na pct? Ow ja mijn vriendin is nu 5 dagen overtijd zeer vreemd.
Het duurt 74 dagen voordat een spermacel volledig is ontwikkeld (+2 weken voordat het in je kwakje verschijnt) , dus wacht gerust die tijdsperiode na je PCT.
Ben nu ong 3 weken klaar met mn nakuur en heb elke dag morning woodt*ring irritant en heb ook lang zitten kuren (7maanden) in apri/mei even bloed prikken en weer on als ik ben hersteld
ik vind het leuk
en hopen dat we snel herstellen brah.
Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur...
Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geil
Heb bloedtest laten doen en alles is weer normaal, had oude waardes nog.
Na 2 jaar kuren hebben we ook nog een gezond kind gekregen.
Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar.
Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed).
Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet.
Dus of ik heb 3 jaar slaolie gespoten of ben ubermens! Wie zal het zeggen.
Anyway, dit wilde ik ff kwijt.
S6 met jullie kinderwens!
Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur...
Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geil
Heb bloedtest laten doen en alles is weer normaal, had oude waardes nog.
Na 2 jaar kuren hebben we ook nog een gezond kind gekregen.
Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar.
Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed).
Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet.
Dus of ik heb 3 jaar slaolie gespoten of ben ubermens! Wie zal het zeggen.
Anyway, dit wilde ik ff kwijt.
S6 met jullie kinderwens!
en hartelijk dank 
Na 3 1/2 continu on geweest te zijn ben ik nu 6 mnd geleden door ¨omstandigheden¨ moeten stoppen zonder nakuur... Was er best bang voor maar viel eigenlijk reuze mee. Heb geen dip ofzo gehad alleen wat minder geilHeb bloedtest laten doen en alles is weer normaal, had oude waardes nog. Na 2 jaar kuren hebben we ook nog een gezond kind gekregen. Nu wil ik de laatste zijn die zegt dat een nakuur niet nodig is. Gewoon doen! echt waar. Als kanttekening wil ik alleen stellen dat het allemaal niet zo dramatisch hoeft te zijn (onvruchtbaar, herstel ed). Maar goed heb tijdens kuren ook nooit last gehad van kleine ballekes, moodswing roidrage en noem maar op. herken het gewoon niet. Dus of ik heb 3 jaar slaolie gespoten of ben ubermens! Wie zal het zeggen. Anyway, dit wilde ik ff kwijt. S6 met jullie kinderwens!
) als ik puuuuuur op gevoel moet oordelen dan voel ik me hersteld, maar dat zal waarschijnlijk nog niet zijn.Update: 5 weken op pct, 7 weken off test
Hoe ik me voel: super net als vorige updates, mijn libido is net als voor de trt ik vind het wat snel gaan Hahah, mijn massa staat ook goed ik kijk enkel in de spiegel en alles ziet er goed uit! Enkel minder pomp ( wat normaal is als men zolang geen gewicht heeft geraakt) als ik puuuuuur op gevoel moet oordelen dan voel ik me hersteld, maar dat zal waarschijnlijk nog niet zijn.
ga je nog een zaadtest laten doen?
Ik heb een zaadtest tijdens kuren gehad en was vrij slecht.
Niet alles was dood, zat op een totaal van 5 miljoen waarvan 7% normaal. Moet eigenlijk 8% van minimaal 20 miljoen zijn.
beweeglijkheid was fors verminderd (niet alles was dood) maar te weinig om te bevruchten. Dit was na 5 maanden on.
zit nu in week 3 van hcg en nolva, sinds deze week hmg erbij voor 2 weken. Een maand na de hmg ga ik een nieuwe zaadtest doen. We hebben wel al 1 gezond kind dus ik weet wel dat ik vruchtbaar ben..nu alleen nog herstellen.
Na het 2e kindje ga ik waarschijnlijk niet meer off.

Niet te vroeg juichen, de klap komt pas na de nakuur.
Succes, ik lees al een tijdje mee.

vraag ik me af is het zo hoe meer een persoon kuurt hoe langer hij off moet blijven? Of is dat hetzelfde als iemand die 1 keer kuurt en terug gaat kuren? Qua herstelperiode.