XXL Nutrition

Hertog vs 2022

Bezoekers in dit topic

Fijn dat je weer thuis bent!
En goed dat ze je in de gaten houden.
Lieve familie en lekker vieren dat je thuis bent!

Ben nooit fan geweest van Mac.... denk dat ik 6 jaar was oid dat ik er ooit een keer geweest was met mijn vader... big Mac menu de bak ingeflikkerd en thuis vers brood met lekker beleg gepakt :roflol:
Verder alleen ooit nog eens koffie gehaald. Maar de koffie van burger King was beter. :D

Dan zou ik eerder thais/indiaas/lahmacun met doner oid halen/laten bezorgen. :o

Succes met kiezen! En sterkte thuis met herstel.
Ik vind de meeste burgers toch hetzelfde smaken en vullen toch niet, maar soms is het lekker. Vooral de mcwraps en ijskoffie is goed maar de rest is verwaarloosbaar.
 
Ik vind de meeste burgers toch hetzelfde smaken en vullen toch niet, maar soms is het lekker. Vooral de mcwraps en ijskoffie is goed maar de rest is verwaarloosbaar.
Gezien ook hoeveel je betaald kan je beter echt lekker eten. Ik ben dan ook de simpele ziel die eerder zelf burgers maakt en op vers afbakbrood zou eten.
Als je dan toch besteld voor de simpele kleffe hap.. ze hebben hier een toko met verdomd goede combi spare ribs/shoarma schotel :D
 
Gezien ook hoeveel je betaald kan je beter echt lekker eten. Ik ben dan ook de simpele ziel die eerder zelf burgers maakt en op vers afbakbrood zou eten.
Als je dan toch besteld voor de simpele kleffe hap.. ze hebben hier een toko met verdomd goede combi spare ribs/shoarma schotel :D
Helemaal mee eens, ben altijd fan van zelf vers eten maken. Is ook nog is leuk. Die schotel klinkt goed! Zit er friet bij?
 
Big Mac saus is gewoon top.

Als je die saus op een echte burger kan gooien heb je een topding. Heb het recept helaas niet:o
 
Helemaal mee eens, ben altijd fan van zelf vers eten maken. Is ook nog is leuk. Die schotel klinkt goed! Zit er friet bij?
Friet of aardappelschijfjes (keuze) en 1 pitta, wat salade en 3 sauzen :D
Dan ben ik fan van de uiensaus mengen met sambal (ayvar; Turkse sambal).
En dan verse ayran erbij drinken.
Volgende ochtend vochtballon.... want zout! :roflol:
 
How is life week verder?
 
How is life week verder?
Hey Hey

Lichamelijk weinig vooruitgang. Gelukkig ook geen achteruitgang.
Mentaal struggle ik wel op dit moment. Op het moment dat het allemaal gebeurde dacht ik fuck it, ik zie wel wat er gaat gebeuren. Maar nu de tijd vordert begin ik te beseffen wat voor consequenties dit me allemaal gaat geven. Ik slaap slecht, denk veel na over de toekomst/ depri. Inmiddels afspraak bij de psycholoog hiervoor gemaakt. Ik kreeg vanuit het ziekenhuis wel begeleiding, maar dit was meer een coach. A.s. donderdag komt er een psycholoog een intake afnemen. Hopelijk kunnen die me verder helpen :thumbup:
 
Hey Hey

Lichamelijk weinig vooruitgang. Gelukkig ook geen achteruitgang.
Mentaal struggle ik wel op dit moment. Op het moment dat het allemaal gebeurde dacht ik fuck it, ik zie wel wat er gaat gebeuren. Maar nu de tijd vordert begin ik te beseffen wat voor consequenties dit me allemaal gaat geven. Ik slaap slecht, denk veel na over de toekomst/ depri. Inmiddels afspraak bij de psycholoog hiervoor gemaakt. Ik kreeg vanuit het ziekenhuis wel begeleiding, maar dit was meer een coach. A.s. donderdag komt er een psycholoog een intake afnemen. Hopelijk kunnen die me verder helpen :thumbup:
Ben je in je dagelijkse leven nog veel belemmerd? Kan je zelfstandig boodschappen doen/ voor jezelf zorgen of stukje wandelen bijv?
Heb je een partner waar je veel tijd mee spendeert of zit je beetje de dag door te komen met niksen?
 
Ben je in je dagelijkse leven nog veel belemmerd? Kan je zelfstandig boodschappen doen/ voor jezelf zorgen of stukje wandelen bijv?
Heb je een partner waar je veel tijd mee spendeert of zit je beetje de dag door te komen met niksen?
Boodschappen doen lukt wel, maar ik kan de tassen niet dragen en moet af en toe zitten. Wandelen lukt ook wel, maar dit mag en kan niet langer dan 15 minuten. Kan inmiddels redelijk voor mezelf zorgen ja. Ik krijg wel hulp vanuit het ziekenhuis. Door de huidige huizenmarkt en omdat ik pas 2 jaar klaar met studeren ben woon ik helaas nog thuis bij moeder. Zei werkt gewoon 5 dagen in de week dus heb weinig aanspraak. Wel veel lieve familie en vrienden die dagelijks langskomen voor een bakkie en me afleiden. Buiten sport om heb ik weinig hobby's. Ik ben geen gamer of netflix fanaat, dus de verveling is groot :wanker:
 
Boodschappen doen lukt wel, maar ik kan de tassen niet dragen en moet af en toe zitten. Wandelen lukt ook wel, maar dit mag en kan niet langer dan 15 minuten. Kan inmiddels redelijk voor mezelf zorgen ja. Ik krijg wel hulp vanuit het ziekenhuis. Door de huidige huizenmarkt en omdat ik pas 2 jaar klaar met studeren ben woon ik helaas nog thuis bij moeder. Zei werkt gewoon 5 dagen in de week dus heb weinig aanspraak. Wel veel lieve familie en vrienden die dagelijks langskomen voor een bakkie en me afleiden. Buiten sport om heb ik weinig hobby's. Ik ben geen gamer of netflix fanaat, dus de verveling is groot :wanker:
Probeer een sportspel? :D

Ik denk wel dat het kan helpen om te proberen iets te doen.

Succes!
 
Boodschappen doen lukt wel, maar ik kan de tassen niet dragen en moet af en toe zitten. Wandelen lukt ook wel, maar dit mag en kan niet langer dan 15 minuten. Kan inmiddels redelijk voor mezelf zorgen ja. Ik krijg wel hulp vanuit het ziekenhuis. Door de huidige huizenmarkt en omdat ik pas 2 jaar klaar met studeren ben woon ik helaas nog thuis bij moeder. Zei werkt gewoon 5 dagen in de week dus heb weinig aanspraak. Wel veel lieve familie en vrienden die dagelijks langskomen voor een bakkie en me afleiden. Buiten sport om heb ik weinig hobby's. Ik ben geen gamer of netflix fanaat, dus de verveling is groot :wanker:
Download een spel op je mobiel, kunt mee uren vooruit daarmee. Je moet wat afleiding hebben en gamen is laag drempelig en kunt jezelf uren vermaken met de juiste game.
 
Vroeger speelde ik altijd runescape en fifa. Misschien deze inderdaad weer eens kans geven. Beetje afleiding is wel lekker! :rolleyes:
 
  • Like
Waarderingen: ak
Vroeger speelde ik altijd runescape en fifa. Misschien deze inderdaad weer eens kans geven. Beetje afleiding is wel lekker! :rolleyes:
Osrs mobile speelt erg goed als je een groot scherm mobiel hebt en voordat je alle quests klaar hebt ben je wel paar maanden verder. Moeite waard om te proberen iig.
 
Wat een kutsituatie, zeg. Sterkte.
 
Vandaag voor het eerst in 3 maanden weer geprobeerd een rondje te fietsen. Had veel moeite met evenwicht behouden. Het leek nog niet echt op fietsen, maar ik wou het toch graag proberen. Het zijn de kleine dingen waar je normaal nooit over na denkt, die ik mis. Fietsen, hardlopen/wandelen, schelden op die langzame linksrijder, boodschappen doen etc.

Assistenten adviseren me steeds rust te houden en beweging te limiteren (buiten een kleine wandeling om), maar ik vertik het om helemaal niks te doen. Dit voelt alsof ik me gewonnen geef, maar kosten wat het kost kom ik er bovenop.

Vandaag hebben ze me bloeddruk weer opgenomen en deze waren voor het eerst sinds mijn ziekenhuisontslag binnen gezonde waarden 86 over 116. Toch nog een lichtpuntje :)
 
Vandaag voor het eerst in 3 maanden weer geprobeerd een rondje te fietsen. Had veel moeite met evenwicht behouden. Het leek nog niet echt op fietsen, maar ik wou het toch graag proberen. Het zijn de kleine dingen waar je normaal nooit over na denkt, die ik mis. Fietsen, hardlopen/wandelen, schelden op die langzame linksrijder, boodschappen doen etc.

Assistenten adviseren me steeds rust te houden en beweging te limiteren (buiten een kleine wandeling om), maar ik vertik het om helemaal niks te doen. Dit voelt alsof ik me gewonnen geef, maar kosten wat het kost kom ik er bovenop.

Vandaag hebben ze me bloeddruk weer opgenomen en deze waren voor het eerst sinds mijn ziekenhuisontslag binnen gezonde waarden 86 over 116. Toch nog een lichtpuntje :)

Pff blijft pittig man.

Snap inderdaad dat je het e.e.a. wilt blijven doen. Mentale gezondheid is ook heel belangrijk voor je fysieke herstel.
Hang in there, gelukkig zit er een uptrend in de positiviteit van je berichten :)
 
Inmiddels weer 2/3 weken verder. Het herstel lijkt snel de goede kant op te gaan. Ik mag dagelijks 60 minuten aan fysieke activiteit doen. Wandelen of fietsen. Ook lijk ik snachts weer een stabiele normale ademhaling te krijgen. Het apparaat registreert de ademhaling en geeft aan dat het lijkt te stabiliseren. Merk zelf dat ik ook beter slaap. Krijg nu om de halve week een check-up en bezoek van de assistent. Thuishulp is er nog wel dagelijks. De arts geeft aan dat het er echt positief uitziet en hij verwacht dat ik er mogelijk helemaal weer bovenop ga komen :rocker2: Ik wil niet te snel van stapel lopen, maar dit had ik echt ff nodig. Er is me aangeboden om een wekelijkse bijeenkomst bij te wonen van mensen die in een soortzelfde situatie als mij zitten en/of hebben gezeten, dit heb ik afgeslagen omdat ik echt niet zit te wachten op dat zielige gedoe. Ik wil focussen op wat wel kan, en niet op de dingen waarin ik beperkt wordt. :superman:
 
Let's gooo! Fijn om te horen. Nu nog hopen dat dat 100% herstel er ook gaat komen.
Lekker man, goed nieuws:cool:
 
Back
Naar boven