Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Gyno is alleen als de verkeerde compound in je epi zit:
http://www.evolutionary.org/what-is-epistane/
Zelf nog nooit last gehad van gyno met epi. Maar zou het wel gebruiken met test ivm uitdrogen van de gewrichten en onderdrukking ;-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
Wat ik zo begreep was de kans op gyno door estrogen rebound.

Als je toch Voor epi zou kiezen zou het dan goed zijn op test ernaar te zetten voor betere ratio en ook voor je gewrichten. Epi zou je gewrichten uitdrogen.

Tja Anavar, de laatste (en eerste) keer dat ik dat had deed het niet veel (NL UG lab)l. Als je al echte Anavar kunt krijgen is het rete duur helaas.

Als dat zo was zouden mensen na anavar gebruik dit ook kunnen krijgen.

Ook is oestrogeen rebound alleen van toepassing als er sterke onderdrukking plaats heeft gevonden en je oestrogeen nadien hoger komt in verhouding tot androgenen.

Ik zou nooit epi aanraden omdat alle nadelen nog niet bekend zijn door te weinig onderzoek. Dus kan er ook geen raad in geven door ontbreken hiervan.

Echte anavar is niet reteduur, mss in de jaren 70-80. Maar de grondstof die uit China komt heeft een gewoon normale prijs nu. Bij UG's is het altijd wel gokken natuurlijk. Dus zou zeggen andere proberen.

Als dat zo was zouden mensen na anavar gebruik dit ook kunnen krijgen.

Ook is oestrogeen rebound alleen van toepassing als er sterke onderdrukking plaats heeft gevonden en je oestrogeen nadien hoger komt in verhouding tot androgenen.

Ik zou nooit epi aanraden omdat alle nadelen nog niet bekend zijn door te weinig onderzoek. Dus kan er ook geen raad in geven door ontbreken hiervan.

Echte anavar is niet reteduur, mss in de jaren 70-80. Maar de grondstof die uit China komt heeft een gewoon normale prijs nu. Bij UG's is het altijd wel gokken natuurlijk. Dus zou zeggen andere proberen.

Bij de betere UG labs zit je op 0,75-1 euro per tab van 10mg.

Maar even theoretisch: stel epi, laag oestrogeen, hoge onderdrukking, zou een lage dosis test meerwaarde hebben voor je libido en of iets androgeen in lage dosis voor je A E ratio?

Ik heb nog test e liggen een half vailtje tren e.

Kan geen kwaad voor je gains, raad wel aan een probiotica tijdens te nemen.

Geen vreemde vraag gezien verschillende antibiotica effect hebben op bepaalde hormonen. Of het voor je acne gaat werken is een vraag. Er zijn resistentie tegen een van de veroorzakende bacteriën gemeld (Propionibacterium acnes), maar vooral in de VS.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10708666

http://www.joponline.org/doi/abs/10.1902/jop.2002.73.6.585

Ben nog niet zeker maar het zou wel eens je omzetting naar DHT en andere metabolieten kunnen verhogen. Alsook een anabool effect op aanhechtingen en botten.

Meer androgene effecten dan ook dus?
Wil ik toch eens weten waar je dat gelezen hebt. Ik zou echt niet weten waarom. En indien het katabool zou zijn, zal het zo miniem zijn dat het tijdens een kuur zeker geen invloed zal hebben vermits je dan in een anabole fase zit die veel sterker is.
http://www.exmedica.nl/ib-tekst/minocycline/h22099

"De anti-anabole werking van tetracyclines kan een verhoging in het bloedureum-
(stikstof)gehalte veroorzaken. Ofschoon dit geen problemen hoeft te geven bij
mensen met een normale nierfunctie, kunnen bij patiënten met een beduidende
nierfunctiestoornis hogere serumconcentraties van [Link niet meer beschikbaar] leiden tot
azotemie, hyperfosfatemie en acidose. In geval van een nierafwijking kunnen
zelfs normale orale of parenterale doses leiden tot buitensporige systemische
accumulaties van het geneesmiddel en mogelijk leververgiftiging. "

En nog enkele bijsluiters en medische sites van dezelfde soort met quasi identieke teksten.

Vond het dus wel een postje waardig.

@Cools

Heb van de doc minocyclin EG (tetracyclines) antibioticum gekregen tegen acne vulgaris tijdens mijn kuur.
Het gaat vaak de ronde dat antibiotica je gains zwaar inhiberen, klopt dat?

Minocycline deed bij mij geen ruk tegen acne. Nu aan de roa en dat werkt een stuk beter.

• #4.169
Bij de betere UG labs zit je op 0,75-1 euro per tab van 10mg.

Maar even theoretisch: stel epi, laag oestrogeen, hoge onderdrukking, zou een lage dosis test meerwaarde hebben voor je libido en of iets androgeen in lage dosis voor je A E ratio?

Ik heb nog test e liggen een half vailtje tren e.

Ik zou niet weten wat de betere UG labs zijn die deze prijs hanteren. Heb wel al wat testen gezien dat normale UG labs met normale prijzen ook bevatten wat ze moeten bevatten. Zal zo eens zien of ik ze kan vinden.

Als het niet aromatiseert, maar toch sterk onderdrukt is test erbij aan te raden voor een goede A : E ratio. Zeker niets extra androgeen erbij omdat het zelf dan al eens sterk androgeen is vanwege de onderdrukking zonder aromatisatie.

Ik zou 125mg test erbij zetten dan of hcg 500iu 2x/week. En nakuren natuurlijk, 10-14 dagen clomid op 50mg is voldoende.

Laatst bewerkt:
  • #4.170
Daar vrees ik al voor, maar als het niet werkt ga ik em gelijk terugbellen.

Als je aas gebruikt en acne ontwikkeld is dit meestal DHT gerelateerd ipv door een specifieke bacterie. Of je zou al een verlaging van je immuun functie moeten hebben, maar dan nog is het door DHT wss.

Pompoenpitolie of Red maca werkt bij velen goed ter voorkoming van acne.

• #4.171

nierfunctiestoornis hogere serumconcentraties van [Link niet meer beschikbaar] leiden tot

En nog enkele bijsluiters en medische sites van dezelfde soort met quasi identieke teksten.

Mogelijk en dus ook mogelijk negatief voor je spieren. Hangt ook allemaal af van de duur dat je het neemt. En tijdens aas gebruik kan dat ook goed meevallen.

hoeveel pompoenpitolie / red maca raad je aan tegen acne? En kan dit dan ook gecombineerd worden?

• #4.173
hoeveel pompoenpitolie / red maca raad je aan tegen acne? En kan dit dan ook gecombineerd worden?

400mg (tot max 1000mg) per dag pompoenpitolie is voldoende of 500-1500mg red maca. Combineren is niet nodig en je wil DHT ook niet te laag brengen. Is altijd even kijken welke dosering voor jou goed werkt. Zou met de standaard dosering beginnen, voor meesten is dit voldoende.

Ik zou niet weten wat de betere UG labs zijn die deze prijs hanteren. Heb wel al wat testen gezien dat normale UG labs met normale prijzen ook bevatten wat ze moeten bevatten. Zal zo eens zien of ik ze kan vinden.

Als het niet aromatiseert, maar toch sterk onderdrukt is test erbij aan te raden voor een goede A : E ratio. Zeker niets extra androgeen erbij omdat het zelf dan al eens sterk androgeen is vanwege de onderdrukking zonder aromatisatie.

Ik zou 125mg test erbij zetten dan of hcg 500iu 2x/week. En nakuren natuurlijk, 10-14 dagen clomid op 50mg is voldoende.

Het gekke van deze epi is dat het juist niet androgeen zou zijn. Beetje apart: het aromatiseert niet en het is niet androgeen. Hoog anabool en laag androgeen. Beetje zoals deca alleen dan zonder aromatisering?

@Cools

hehe hier ben ik weer. Testosteron moet volgens bloedtests gemeten worden om 8u smorgens omdat die dan het hoogste is. Nu heb ik tijdens mijn kuur mijn testo laten meten om 17u in week 8 aan 500mg test E. Enig idee welke waarde ik kan verwachten?

Ik hoop namelijk adhv de resultaatwaarde te kunnen afleiden of mijn huidige vial real was.

@Cools

hehe hier ben ik weer. Testosteron moet volgens bloedtests gemeten worden om 8u smorgens omdat die dan het hoogste is. Nu heb ik tijdens mijn kuur mijn testo laten meten om 17u in week 8 aan 500mg test E. Enig idee welke waarde ik kan verwachten?

Ik hoop namelijk adhv de resultaatwaarde te kunnen afleiden of mijn huidige vial real was.

Gewoon de uitslag afwachten ;)

Je test zal ver buiten de normale waarden liggen. Had ik ook toen ik tijdens 250mg test cruise een bloedtest deed

Edit: even opgezocht...

Testosteron was 99 (resultaat na verdunning) normale waarden is 7-25

Vrij Testosteron: 3883 - normale waarden 140-520

:D

Hoe kan het anti-anabool werken terwijl je terwijl kuurt? Dat beetje kans op lichte anti-anabole werking wordt teniet gedaan door je anabole steroïden. Zelfs 125mg test per week is al meer dan voldoende omdat proces te blokkeren. Dat was je vraag ook had ik begrepen. Antibiotica tijdens je kuur.

@Cools

Ik vraag mij af waar je verstand zit als ik je vragen lees. 8 u 's morgens is wanneer je geen anabolen neemt omdat je lichaam dan op zijn hoogste waarde zit omdat het lichaam op het einde van de nacht of vroeg in de morgen het meeste testosteron produceert. Wanneer je kuurt, heeft dat geen belang. Je lichaam maakt dan geen testosteron aan en je zit dan met een constante hoge waarde gedurende heel je kuur.

Ik vraag mij af waar je verstand zit als ik je vragen lees. 8 u 's morgens is wanneer je geen anabolen neemt omdat je lichaam dan op zijn hoogste waarde zit omdat het lichaam op het einde van de nacht of vroeg in de morgen het meeste testosteron produceert. Wanneer je kuurt, heeft dat geen belang. Je lichaam maakt dan geen testosteron aan en je zit dan met een constante hoge waarde gedurende heel je kuur.

Net daarom dat ik wil weten welke waarden ik kan verwachten TEGENOVER de normale natuurlijke waarden rond die tijdstippen, want de dokter gaat die uiteraard proberen te vergelijken met natuurlijke waarden.
De anti-anabole werking gaat niet wegvallen, zoals cools al heeft gezegd, en dat is belangrijke kennis.

Als je gaat beginnen met :
Ik vraag mij af waar je verstand zit

Hoef ik geen antwoorden van je.

Wat heeft het tijdstip en wat je dokter gaat doen er mee te maken dan? Die paar uur met test-e en daarbij wat er van de vorige injectie(s) nog over is.. je dokter zal sowieso raar opkijken.

Post van cools met studie van waardes bij 25-, 50-, 125-, 300-, and 600-mg + conversie calculators:

Zal toch niet tot op het uur precies uitkomen ;) Maar met die ranges tussen de doseringen meet je heel grof al meer dan genoeg om te weten wat er in je vial zit.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden.39440/

Dan zou je in de buurt van 80 en zeker niet onder de 60 moeten zitten? Pumpie had nog van een blast in z'n bloed? Of zie ik het verkeerd?

Terug
Naar boven