apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Ok
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok
Ik ben ooit eens aansprakelijk gesteld door de verzekering toen ik in een snelle bocht onderuit was gegaan, teruggekaatst op de rijbaan, en de rommel stond op te ruimen, en er nog een andere motorrijder aankwam die zich onderuit remde in een schrikreactie.
garagetcs werkt met uitlaat kleppensysteem maar kan dat ook met motors?Ik heb bewust een motor gezocht die zonder modificatie aan de uitlaat al leuk klinkt, omdat ik geen gezeur wil met geluidboetes en ruzie met de buurt als ik om 05:15 de motor start.
Geloof bijna 400 euro die boete.
Je valt ook minder op met een stillere uitlaat dus kom je weg met meer andere dingen.
garagetcs werkt met uitlaat kleppensysteem maar kan dat ook met motors?
garagetcs werkt met uitlaat kleppensysteem maar kan dat ook met motors?

Afgelopen week was ik voor het eerst in Duitsland met onze LR, hoewel die bij 150km/u nog wel vermogen over had om door te versnellen werd hij wel wat zoekerig, 160km/u was zo’n beetje de max van wat ik prettig vond om langere tijd te rijden. Nu heb je daar in Nederland dus eigenlijk genoeg aan, maar jij wilt waarschijnlijk ook wel eens wat harder rijden. Het zou kunnen dat SUV’s van andere merken een betere wegligging hebben bij dit soort snelheden.Ik zoek juist een grote auto voor de ruimte (gezin/hond) een goede caravantrekker, er moet een jetski in passen en voor de veiligheid van mijn gezin. Dat je dan meer gaat betalen heb ik er dan wel voor over, ik ga mijn zoon niet in een clio stoppen met deurpanelen van karton. Heb zo'n clio al eens totall loss gereden door een mini tikje.
Denk overigens niet dat het een ml gaat worden, neig nu meer naar x3/x5. Maar blijf het een dikke bak vinden.
oa dit is waarom ik de mijne weg heb gedaanAfgelopen week was ik voor het eerst in Duitsland met onze LR, hoewel die bij 150km/u nog wel vermogen over had om door te versnellen werd hij wel wat zoekerig, 160km/u was zo’n beetje de max van wat ik prettig vond om langere tijd te rijden. Nu heb je daar in Nederland dus eigenlijk genoeg aan, maar jij wilt waarschijnlijk ook wel eens wat harder rijden. Het zou kunnen dat SUV’s van andere merken een betere wegligging hebben bij dit soort snelheden.
SUVs zijn nou ook niet echt gebouwd om op hoge snelheid te cruisen.Afgelopen week was ik voor het eerst in Duitsland met onze LR, hoewel die bij 150km/u nog wel vermogen over had om door te versnellen werd hij wel wat zoekerig, 160km/u was zo’n beetje de max van wat ik prettig vond om langere tijd te rijden. Nu heb je daar in Nederland dus eigenlijk genoeg aan, maar jij wilt waarschijnlijk ook wel eens wat harder rijden. Het zou kunnen dat SUV’s van andere merken een betere wegligging hebben bij dit soort snelheden.
SUVs zijn nou ook niet echt gebouwd om op hoge snelheid te cruisen.

Dat is ook weer onzin.160 met een Landrover is minder confortabel en gevaarlijker dan 200+ met die BMW van jou![]()
Welke snelheidsindex staat er op jouw banden?

Allemaal theoretisch geneuzel, heb jij in mijn auto gereden?Een SUV met de wegligging van een dwijl en het profiel van een baksteen vs een sportieve station waar extra aandacht is besteed aan de betere wegligging.