AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Je kan overal wel van schrikken.
Ik ben ooit eens aansprakelijk gesteld door de verzekering toen ik in een snelle bocht onderuit was gegaan, teruggekaatst op de rijbaan, en de rommel stond op te ruimen, en er nog een andere motorrijder aankwam die zich onderuit remde in een schrikreactie.

Laatst bewerkt:

Ik heb bewust een motor gezocht die zonder modificatie aan de uitlaat al leuk klinkt, omdat ik geen gezeur wil met geluidboetes en ruzie met de buurt als ik om 05:15 de motor start.

Geloof bijna 400 euro die boete.

Je valt ook minder op met een stillere uitlaat dus kom je weg met meer andere dingen.

Laatst bewerkt:
f**k dat.

Screenshot_20221207-191258_Video Player.jpg

:hedbang:

Guerrilla uitlaat, iedereen blij.

Ik heb bewust een motor gezocht die zonder modificatie aan de uitlaat al leuk klinkt, omdat ik geen gezeur wil met geluidboetes en ruzie met de buurt als ik om 05:15 de motor start.

Geloof bijna 400 euro die boete.

Je valt ook minder op met een stillere uitlaat dus kom je weg met meer andere dingen.
garagetcs werkt met uitlaat kleppensysteem maar kan dat ook met motors?

Mijn spoiler van 390€ heeft schade gelopen

A197908F-50EF-4C2C-B135-855EF6A96998.jpeg
8AB4EEE0-A48E-49C1-B050-9CA69EE7BDDD.jpeg

Ps ik zag een politie a6je en hij gunde me. Maar ook omdat ik meteen afremde toen ik hem zag en dat merkte hij

Hoe krijg je dat voor elkaar?

Ik zoek juist een grote auto voor de ruimte (gezin/hond) een goede caravantrekker, er moet een jetski in passen en voor de veiligheid van mijn gezin. Dat je dan meer gaat betalen heb ik er dan wel voor over, ik ga mijn zoon niet in een clio stoppen met deurpanelen van karton. Heb zo'n clio al eens totall loss gereden door een mini tikje.
Denk overigens niet dat het een ml gaat worden, neig nu meer naar x3/x5. Maar blijf het een dikke bak vinden.
Afgelopen week was ik voor het eerst in Duitsland met onze LR, hoewel die bij 150km/u nog wel vermogen over had om door te versnellen werd hij wel wat zoekerig, 160km/u was zo’n beetje de max van wat ik prettig vond om langere tijd te rijden. Nu heb je daar in Nederland dus eigenlijk genoeg aan, maar jij wilt waarschijnlijk ook wel eens wat harder rijden. Het zou kunnen dat SUV’s van andere merken een betere wegligging hebben bij dit soort snelheden.

Afgelopen week was ik voor het eerst in Duitsland met onze LR, hoewel die bij 150km/u nog wel vermogen over had om door te versnellen werd hij wel wat zoekerig, 160km/u was zo’n beetje de max van wat ik prettig vond om langere tijd te rijden. Nu heb je daar in Nederland dus eigenlijk genoeg aan, maar jij wilt waarschijnlijk ook wel eens wat harder rijden. Het zou kunnen dat SUV’s van andere merken een betere wegligging hebben bij dit soort snelheden.
oa dit is waarom ik de mijne weg heb gedaan

SUVs zijn nou ook niet echt gebouwd om op hoge snelheid te cruisen.

Ik vind het ook wel prima, maar kameel houdt er wel van om flink door te rijden, dan zou ik daar wel serieus rekening mee houden.

Terug
Naar boven