- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Als ZZP is het makkelijker haalbaar, want geen werkgeverskosten voor allerlei volksverzekeringen. Moet je zelf regelen natuurlijk en dat is dan weer duur. Als je 60 euro per uur vraagt is dat 1500 uur werken ongeveer. Als ik mijn CV moet laten onderhouden kost dat me zomaar 100 per uur. Goede vakmensen zijn gewoon egld waard (maar voor dat uurloon moet ook de bus, verzekering, administratie etc betaald worden)Jij zegt aan de ene kant dat een ZZP'er zonder vak te leren makkelijk tweemaal modaal verdient maar in deze post geef jij aan reeds vijftien jaar ervaring te hebben maar nog altijd niet drie jaaropgaven aan de bank kunt tonen voor een hypotheek.
Dat wil kortweg zeggen dat ook jou het dertien jaren heeft gekost om een (erg) goed salaris te verdienen. Dat noem ik niet makkelijk.
Wel heb ik er alle respect voor, begrijp mij niet verkeerd. Ik ben alleen van mening dat men niet kan spreken over een makkelijk haalbaar salaris als dat betreffende salaris enkel de top één of twee procent van Nederland is toebedeeld.