AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Heb geen tijd om het filmpje te kijken. Alleen was ik van mening dat een zomerband te allen tijden beter presteert boven x aantal graden op zowel droog als nat wegdek.

Blijf er wel bij dat ik denk dat de verschillen in NL minimaal zullen zijn (tenzij extreme weersomstandigheden).
Mocht je tijd kunnen vinden om de video te kijken zou ik dat doen, ik ben daardoor wel echt iets anders gaan denken.

Vrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.
Van vrienden moet men het hebben... Eén van mijn beste vrienden is zo vrij geweest vast contact op te nemen voor het tunen van de wagen. Natuurlijk had ik al wat rondgekeken maar nog niet serieus. Zelfs zonder een aangepaste turbo wordt de 800pk grens ruim doorbroken en de 1000NM koppel bijna behaald.

Hoe kan een man zo een iets nu laten staan..

Voor de liefhebbers, dit zit er momenteel onder :roflol: Met zwarte naven en een zwarte grill, niet helemaal de vibe.

IMG_1612.jpg

Vrouwen hebben niks meer nodig dan ballonbanden zodat de velgrand heel blijft. Ik zeg, houden zo!
Had mijn vriendin laatst haar auto opnieuw uit laten lijnen. Je stond in 2 tellen van de linker op de rechter baan als je het stuur los liet. Zit er afgelopen week naast en inplaats van file parkeren netjes dat vak ik kart ze dat ding zo over een hoek van een plantenbak die in het voetpad zat. Nou zo blijf je bezig dus.

Je doet nu een beroep op haar verstand.
Ook op haar geduld.

Had mijn vriendin laatst haar auto opnieuw uit laten lijnen. Je stond in 2 tellen van de linker op de rechter baan als je het stuur los liet. Zit er afgelopen week naast en inplaats van file parkeren netjes dat vak ik kart ze dat ding zo over een hoek van een plantenbak die in het voetpad zat. Nou zo blijf je bezig dus.
Als mijn vrouw dat doet met onze oldtimer Benz E klasse dan kan ze voortaan op de tomos weg.
Eerste wat ik haar geleerd heb is achteruit inparkeren en fileparkeren.
Gelukkig is het een goede vrouw en doet ze het op de juiste manier en als het echt te krap is rijdt ze iets verder door

Gelukkig is het een goede vrouw en doet ze het op de juiste manier en als het echt te krap is rijdt ze iets verder door
Alsof je het over je hond hebt die je een kunstje hebt aangeleerd, ffs :o

Hoe is de rest van de auto,?
Ze rijd top! Ligt goed op de weg, verder eigenlijk alleen maar positief. Bij de dealer volgende week even de laatste puntjes op de I zetten met betrekking tot wat instellingen en de velgen even bespreken, verder ben ik ontzettend blij met de aankoop :grinny:

Ik heb haar idd een mooi kunstje geleerd. Niemand sprak over een hond, dat is jouw belevingswereld blijkbaar
Zij leert mij weer empathisch te zijn. Ik leer meer van haar als zij van mij.

Mss is het wel een man?
Mijn vriendin die wou laatst dat ik het haar leerde dat ik daar met de elektra bezig was(niks geks wat lampen en een kabeltje) maar mevrouw heeft gierend adhd en let maar half op. Ik zij nou dat verbied ik je want anders hang je straks aan de hartbewaking of iets omdat je niet op let voor 1 seconde of de stoppen vergeet o.i.d.

Ze heeft nog wel ouderwets D patronen. Dus als die er uit klappen gewoon een stapel kwartjes er in drukken dan heb je een zekering van 10000000 ampère.

Mocht iemand dit echt doen film het ook even. Vind ik erg grappig als dat fout gaat.

Mijn vriendin die wou laatst dat ik het haar leerde dat ik daar met de elektra bezig was(niks geks wat lampen en een kabeltje) maar mevrouw heeft gierend adhd en let maar half op. Ik zij nou dat verbied ik je want anders hang je straks aan de hartbewaking of iets omdat je niet op let voor 1 seconde of de stoppen vergeet o.i.d.
Die van mij wou ooit zelf een lamp ophangen maar was niet bekend met het feit als je plus en min tegelijk aanraakt, je een homemade defribillator krijgt. Was een shocking experience!

Daarna
" beter doe jij zulke dingen gewoon "

Die van mij wou ooit zelf een lamp ophangen maar was niet bekend met het feit als je plus en min tegelijk vasthoud, je een homemade defribillator krijgt. Was een shocking experience!

Daarna
Dat vind ik wel het simpele aan wisselspanning lekker niet op hoeven letten wat je waar aan knupt op de apparatuur.

Dat vind ik wel het simpele aan wisselspanning lekker niet op hoeven letten wat je waar aan knupt op de apparatuur.
Mijn vrouw wou vorig jaar een keer olie peilen. Pakte de stok( had ik een keer verteld) draait de olievuldop eraf en begint in het kleppendeksel te porren en duwen. Ik werd dus gebeld wat er niet goed ging. " hij gaat er niet in " zei ze. Dus ik vraag om een foto.

Ik krijg de foto. Wat denk je?
Een kromme peilstok met wat bochten erin en de onderste lip omgebogen. Had ze finaal in de olievuldop zitten douwen. Ze dacht dat waar je de stok uithaalt enkel de houder was van de peilstok. Gelukkig houdt ze van spot en zelfspot🤣.

Die van mij wou ooit zelf een lamp ophangen maar was niet bekend met het feit als je plus en min tegelijk aanraakt, je een homemade defribillator krijgt. Was een shocking experience!

Daarna
Heb wel een samen met een collega gehad dat we door een aansluit fout van een extern bedrijf (kabel kleuren zijn bij ons op schepen anders dan in huizen etc.) We allebij 2 keer aan de 440 hebben gehangen. Hadden die homo"s de fase op het huis van de flotters gedaan. Nou heb je geluk dat je met zijn 2 bent want dat kun je niet meer los laten, ook praten ging niet meer tot de spanning er weer af was.
Hoogspanning durf ik niet eens aan te werken ben daar oprecht doodsbenauwd voor. Heb helaas wel papieren er voor en moet het dus helaas ook wel eens doen.

ach ik heb een keer een vrouwtje gehad die de stofzuiger wilde weggooien omdat ie vol zat :roflol:

ach ik heb een keer een vrouwtje gehad die de stofzuiger wilde weggooien omdat ie vol zat :roflol:

Das toch humor maat. Ik kijk totaal niet neer op vrouwen al denkt een enkeling dat wel. Om zulke dingen kan ik alleen maar lachen, fucking grappig toch. Toen met de auto ben ik ook nieteens kwaad geworden. Maar die van mij doet gelukkig aan zelfspot en neemt zichzelf niet te serieus dus onder het genoeg van een stickie hebben we ons doodgelachen savonds.

Ga anders je rijbewijs eens halen voor je roze Fiat 500, dan praten we verder :roflol:
Een auto is door een man inelkaar gezet dus is die eigenlijk echt mannelijk.

Terug
Naar boven