XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Nou ik ben wel een keer kwaad geworden hoor. Net nieuwe velgen en letterlijk 500m met de auto rijden en dan toch tegen de stoeprand parkeren :(

De mijne rijdt een snellere wagen dan ik. Voel mij een beetje een mietje.

Een vriendin van haar heeft recent de wasstraat ontregeld met een leenauto. Zij is/was niet gewend aan de automatische parkeerrem dus na het oprijden schakelt zij de motor uit en wordt de rem geactiveerd. Kregen die jochies eerst het transport ook niet uit dus halverwege de wasstraat moest iemand gaan uitleggen wat te doen. Ik heb het vermoeden dat dat niet best is geweest voor die wagen.

Alsof je het over je hond hebt die je een kunstje hebt aangeleerd, ffs :o

Ze rijd top! Ligt goed op de weg, verder eigenlijk alleen maar positief. Bij de dealer volgende week even de laatste puntjes op de I zetten met betrekking tot wat instellingen en de velgen even bespreken, verder ben ik ontzettend blij met de aankoop :grinny:
Ik bedoelde het uiterlijk. Zijkant voorkant etc.

Vrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.
Wat een bijzondere wagen. Waar ik dacht wel wat gewend te zijn is dit voor wat betreft de beleving nog wel een treetje hoger. Machtig mooi.

Sowieso een erg mooie zaak met onder andere een Bentley Continental GT, een McLaren 750S en mijn droom voor wat betreft cabrio's : de Aston Martin DBS Volante Superleggera. Die had ik nog niet eerder van dichtbij gezien. Zorgde wel voor een paar kriebels.

Ik bedoelde het uiterlijk. Zijkant voorkant etc.
Zonder krasjes, in het bordeaux? :grinny:

Wat een bijzondere wagen. Waar ik dacht wel wat gewend te zijn is dit voor wat betreft de beleving nog wel een treetje hoger. Machtig mooi.

Sowieso een erg mooie zaak met onder andere een Bentley Continental GT, een McLaren 750S en mijn droom voor wat betreft cabrio's : de Aston Martin DBS Volante Superleggera. Die had ik nog niet eerder van dichtbij gezien. Zorgde wel voor een paar kriebels.
Maar de grote vraag: Is er geld uitgegeven?

En wat heb je dan proefgereden, dat mis ik even.

Maar de grote vraag: Is er geld uitgegeven?
Daar laat ik dit weekend nog even mijn hersenen over spinnen. Tevens morgen nog langs een verkoper vlakbij waar eenzelfde model staat met een, op foto in ieder geval, erg mooie kleurstelling maar minus één optie die ik wel erg graag denk te willen. Hoofdpijn!

En wat heb je dan proefgereden, dat mis ik even.
Een Suzuki Wagon-R.

Grapje, natuurlijk. Een 911 992 Turbo S!

Daar laat ik dit weekend nog even mijn hersenen over spinnen. Tevens morgen nog langs een verkoper vlakbij waar eenzelfde model staat met een, op foto in ieder geval, erg mooie kleurstelling maar minus één optie die ik wel erg graag denk te willen. Hoofdpijn!

Een Suzuki Wagon-R.

Grapje, natuurlijk. Een 911 992 Turbo S!
Staat de afspraak bij de tuner al? Want laten we eerlijk zijn, die 911 turbo ga je gewoon kopen ;)..

Staat de afspraak bij de tuner al? Want laten we eerlijk zijn, die 911 turbo ga je gewoon kopen ;)..
😂. Eikel. Indien de koop wordt doorgezet komt er wel zeer binnenkort een tuning op, inderdaad. Ik erger mij nogal aan het feit dat de wagen van mijn vriendin sneller is dan de mijne. Klein kind ben ik toch.

Inderdaad heb ik mij niet weten te gedragen. De koop is gisteren, na wat onderhandelingen, gesloten. Vanuit de verkoper worden er wat aanpassingen aan gedaan waarna de tuning ook zal plaatsvinden.

De cabrio komt er dus nog even niet, haha!

Inderdaad heb ik mij niet weten te gedragen. De koop is gisteren, na wat onderhandelingen, gesloten. Vanuit de verkoper worden er wat aanpassingen aan gedaan waarna de tuning ook zal plaatsvinden.

De cabrio komt er dus nog even niet, haha!
Geweldig, gefeliciteerd! Heb je wat duidelijke foto's? Mag ook in PB ;).

Nou, vandaag was een whirlwind :roflol:

IMG_1655.jpg

Elke auto die ik ooit heb gereden zeurt doorgaans al over 'lage bandenspanning' wanneer de druk op 2.4 ipv 2.5 staat, hoefde maar een klein stukje dus vond het wel even prima. Niks gehoord of gemerkt, dus kon mij niet voorstellen dat het heel ernstig zou zijn. Moest naar de IKEA voor wat kleine dingen dus ben doorgereden naar de bijbehorende parkeergarage, kon ik daar altijd het probleem oplossen. Wat achteraf een behoorlijk slimme zet was :o

IMG_1656.jpg

Oh, die is een beetje leeg. Beetje veel leeg zelfs. BMW Noodhulp gebeld, kon anderhalf uur duren dus gelukkig had ik de ruimte om in de IKEA m'n aankopen te doen én wat te eten (emotional support cheesecake). Anderhalf uur later een belletje dat de meneer van de berging er was, meneer had de auto al gevonden voordat ik weer de winkel uit was en vond al snel het probleem, lol:

IMG_1659.jpg
IMG_1662.jpg

Laatst bewerkt:

IMG_1655.jpg

Elke auto die ik ooit heb gereden zeurt doorgaans al over 'lage bandenspanning' wanneer de druk op 2.4 ipv 2.5 staat, hoefde maar een klein stukje dus vond het wel even prima. Niks gehoord of gemerkt, dus kon mij niet voorstellen dat het heel ernstig zou zijn. Moest naar de IKEA voor wat kleine dingen dus ben doorgereden naar de bijbehorende parkeergarage, kon ik daar altijd het probleem oplossen. Wat achteraf een behoorlijk slimme zet was :o

IMG_1656.jpg

Oh, die is een beetje leeg. Beetje veel leeg zelfs. BMW Noodhulp gebeld, kon anderhalf uur duren dus gelukkig had ik de ruimte om in de IKEA m'n aankopen te doen én wat te eten (emotional support cheesecake). Anderhalf uur later een belletje dat de meneer van de berging er was, meneer had de auto al gevonden voordat ik weer de winkel uit was en vond al snel het probleem, lol:

IMG_1659.jpg
IMG_1662.jpg
Oeh das kut had ik laatst bij men rijles

IMG_1655.jpg

IMG_1656.jpg

IMG_1659.jpg
IMG_1662.jpg
Dit heb ik als man nou nooit.( ik wissel namelijk zelf mn reserveband💀🥁)

Laten helpen door een man?! Een wonder!

Bij nieuwe auto's zit er zo goed als nooit nog een reservewiel. Deed dit vroeger ook zelf, na 10 minuten ben je terug weg. Nu moet ik ook bellen om verder te kunnen. Meestal nog geen keuze van wie je mag bellen omdat het in het leasecontract staat. Sta je daar soms 2h te niksen terwijl een maat of een nabijgelegen garage je op een kwartier kan verder helpen.

Een BMW als de hare heeft geen reservewiel. Vrijwel geen enkele nieuwere auto meer, toch? De standaard banden met een BMW homologatie voor haar model zijn wel Bridgestone Potenza runflats, dus er gebeurt niet gauw iets. Al kan ik vanaf hier niet zien of die er op liggen.

Een BMW als de hare heeft geen reservewiel. Vrijwel geen enkele nieuwere auto meer, toch? De standaard banden met een BMW homologatie voor haar model zijn wel Bridgestone Potenza runflats, dus er gebeurt niet gauw iets. Al kan ik vanaf hier niet zien of die er op liggen.
Ik troll enkel een beetje..

gefeliciteerd met je aankoop trouwens. Ben erg benieuwd naar hoe die eruit ziet!

Terug
Naar boven