- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde zeggen Volvo V40, maar ik zie nu pas het om een A klasse limousine gaat, dus waarschijnlijk wil je geen hatchback.
Wat een bloedzuigers. Is 12,5% bijgekomen tov 2018.
Klopt, daarom persoonlijk. Als je vaak op de weg zit denk ik dat Opel rustiger rijdt. En 0-100 is niet zo interessant, behalve als je met een petje op bij stoplicht staat. Gaat om accelereren vanaf 50-120. Of even van 100 naar 130.
Bij de big fuckers is 0-200 en 50-250 interessant. 0-100 doet er niet toe.
Tot 15 jaar geleden was 0-100 nog wel leuk, er was altijd ruimte en je kon met een snellere auto een ander echt passeren. Nu niet meer mogelijk met al die zebrapaden en heb je nog geen 100 meter vrij spel ivm de drukte.
Vraag me af wat er nu nog leuk aan is om van 175pk naar 250pk te gaan op de overvolle snelweg vandaag de dag. Auto's zijn allemaal snel genoeg en er is gewoon geen ruimte meer al die pk's te benutten. Ik was toen ik net mijn rijbewijs had echt een autogek maar de lol is er toch wel helemaal van af. Misschien komt het omdat ik 50 á 70.000 per jaar rijd en het daardoor zat ben.
^^^Voor de lol moet je een motor hebben. Zelf ben ik ondertussen toe aan een beetje meer comfort en ga binnenkort, voor het eerst in mijn leven, ook een auto aanschaffen.