XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

A3 Limousine 40 TFSI Design/ A4 40 TFSI sport.

Ja is ook best leuk qua motor, maar ik heb geen gevoel bij Audi en gok dat daar ook weinig opties op zitten af fabriek, Audi kennende.

Ik wilde zeggen Volvo V40, maar ik zie nu pas het om een A klasse limousine gaat, dus waarschijnlijk wil je geen hatchback.

Jaguar XE. Bv 20D pure pro of performance pro die is nog nieuw leverbaar.

Vanaf 50K sinds 1/1/19

Yep, whe have a winner. :thumb:

Wie sponsort er 10K dan :D

Er zijn nog veel schrijnender voorbeelden, daarmee ook de reden dat veel auto's compleet niet meer leverbaar zijn in bepaalde motoren :treuren:

:roflol: Nee sigaren uit eigen doos die smaken toch minder :D

sigaren uit eigen doos die smaken toch minder :D
giphy.gif

@Punjab
Misschien overheen gelezen; gaat het om nieuw/lease of komen jonge occassions ook in aanmerking? Zeeuw (regio Rotterdam) heeft in ieder geval een paar Giulia’s (2017/2018’ers) voor onder de 40k staan.

Klopt, daarom persoonlijk. Als je vaak op de weg zit denk ik dat Opel rustiger rijdt. En 0-100 is niet zo interessant, behalve als je met een petje op bij stoplicht staat. Gaat om accelereren vanaf 50-120. Of even van 100 naar 130.

Bij de big fuckers is 0-200 en 50-250 interessant. 0-100 doet er niet toe.

Tot 15 jaar geleden was 0-100 nog wel leuk, er was altijd ruimte en je kon met een snellere auto een ander echt passeren. Nu niet meer mogelijk met al die zebrapaden en heb je nog geen 100 meter vrij spel ivm de drukte.

Vraag me af wat er nu nog leuk aan is om van 175pk naar 250pk te gaan op de overvolle snelweg vandaag de dag. Auto's zijn allemaal snel genoeg en er is gewoon geen ruimte meer al die pk's te benutten. Ik was toen ik net mijn rijbewijs had echt een autogek maar de lol is er toch wel helemaal van af. Misschien komt het omdat ik 50 á 70.000 per jaar rijd en het daardoor zat ben.

Tot 15 jaar geleden was 0-100 nog wel leuk, er was altijd ruimte en je kon met een snellere auto een ander echt passeren. Nu niet meer mogelijk met al die zebrapaden en heb je nog geen 100 meter vrij spel ivm de drukte.

Vraag me af wat er nu nog leuk aan is om van 175pk naar 250pk te gaan op de overvolle snelweg vandaag de dag. Auto's zijn allemaal snel genoeg en er is gewoon geen ruimte meer al die pk's te benutten. Ik was toen ik net mijn rijbewijs had echt een autogek maar de lol is er toch wel helemaal van af. Misschien komt het omdat ik 50 á 70.000 per jaar rijd en het daardoor zat ben.

Voor de lol moet je een motor hebben. Zelf ben ik ondertussen toe aan een beetje meer comfort en ga binnenkort, voor het eerst in mijn leven, ook een auto aanschaffen.

@Punjab ,ik zou in jou geval voor de Opel gaan ,en voor mezelf even doorsparen en voor de Giulia gaan (wel minimaal de Veloce uitvoering),

Seat en Audi vind ik niet zo bijzonder (behalve de A8 limo en de S8 dan)

Zijn genoeg leuke auto's om plezier van te hebben. Binnen NL moet je dat denk ik anders invullen. Je hebt een vervoersmiddel van A tot B, eventueel een cabrio als het mooier weer is of een leuke klassieker voor erbij. Echt snelle auto's kan je in NL niet goed rijden. Infrastructuur is er niet op berekend. Los daarvan gaat het nog weleens mis met bepaalde onopgevoede mensen. Liggen er ineens mensen op de motorkap, krassen op deuren, overal vieze vingerafdrukken, vrouwen/kinderen/tokkies die met handtasjes/ringen/telefoons of wat ze dan ook in de handen hebben langs de lak gaan schuren etc. Dan nog de afgunst. Je bent al snel een crimineel, of op zijn minst iemand die in de auto van zijn vader rijdt. Nee dan kan je doorgaans beter op een andere manier autorijden. De politie heeft je snel in de gaten want die geven het letterlijk aan elkaar door. Al moet ik zeggen dat er gelukkig genoeg agenten zijn die heel coulant zijn en het leuk vinden om een praatje te maken en oprechte interesse tonen.

Terug
Naar boven