XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Bezoekers in dit topic

Haha yeah. JD zijn serieuze jongens maar ik ken de context van de quote niet. Het wordt namelijk gedaan.
L
Ik weet het ook niet.
Maar bij navraag zeiden beiden dat 700 + niet kan.
'Niet kunnen'omdat je het dan kapot rijdt of niet kunnen omdat het technisch niet mogelijk is, weet ik niet.

Wordt vervolgd.


Edit: 789 pk is niet alleen chippen lees ik net, stage 3.
Het filmpje dat ik hierboven plaatste (de onofficiele rs8)brengen ze naar *800 pk.*760 pk.

Audi liegt ook een beetje over de prestaties :
De theoretische 4 sec 0-100 van de s8 is bij een aantal s8's in de praktijk getest op 3.5 sec :)
 
Laatst bewerkt:
Op de Toyota-stand op het volgende autosalon van Genève wordt een van de sterren de derde generatie van de Yaris, die al aan de tweede facelift van zijn carrière toe is. De versie die vanaf dan het meest zal opvallen, wordt ongetwijfeld het “bommetje”, waarvan de officiële naam nog niet bekend is.

Deze sportieveling, die vorige maand werd aangekondigd tijdens de voorstelling van de Yaris WRC, zou zich sterk onderscheiden van zijn illustere voorgangers die een TS-logo hadden en die een bescheiden vermogen ontwikkelden (105 en 133 pk). De constructeur heeft namelijk officieel aangekondigd dat zijn nieuwe ‘gespierde’ Yaris zal worden aangedreven door een blok met meer dan 210 pk en dat hij er enkel als driedeurs komt. Kortom, de Ford Fiesta ST, Renault Clio RS, Peugeot 208 GTI en vergelijkbare modellen mogen al schrik beginnen krijgen…

Ben benieuwd
 
Normaal ben ik niet zo van overdreven bodykits, maar Liberty Walk is wel erg vet.
Al zou ik alles glad plamuren en geen overdreven zichtbare popnagels willen:



 
Laatst bewerkt:
Dat is juist het idee van Liberty Walk toch?
 
When money is no object...
 
Wat met Cyndie Allemann?


Had haar ook graag met de Mustang GT gezien. :(
 
Toentertijd 25% duurder dan de concurrerende Porsche. :o
 
Kodiaq en de Seat zien er niet slecht uit


Skoda: RS-versie van Kodiaq officieel bevestigd

Rendering
Kodiaq-RS-X-Tomi.jpg
 

Shalom aleichem
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven