AndroidHealthClinic

het board is nog steeds erg langzaam [Stem in de enquête voor meer snelheid!]

Peiling Peiling Mag de 'Nieuwe Posts' link tijdelijk weg om het board wat sneller te maken?

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Of allemaal een flat-rate premie inbrengen he, net als in Amerika en vanaf 01-01-2006 ook in het Nederlandse sociale stelsel: Allemaal een hufterige premie betalen en dan maar afwachten of het goed gaat :roflol:

EricR zei:

Incidenten,bro???

Hier draait DBB al een paar weken dramatisch traag!

Ik heb naar aanleiding van DBC zn posts ook vd gein eens gemeten en ik kom ook aan minimaal 20 sec voordat een pagina inlaadt....zwaar irritant!!

Alle andere fora waar ik post draaien gewoon 10x zo snel....en die hebben ook een nieuwe posts button dus snap niet zo goed waarom die button hier niet werkt maar ach.....ik ben een complete leek vergeleken met jullie dus het zal wel weer aan mij liggen.:rolleyes:

Tellen ben ik trouwens altijd erg goed in geweest en als ik zeg min 20 seconden zijn het er ook minimaal 20...

Ik merk wel dat het board snachts sneller draait en dat is dan meteen een fantastische ervaring....zou bijna zeggen;Heerlijk!

Dus wat mij betreft........WEG MET DIE BUTTON voor de members totdat het board weer goed draait.

Dat je em voor de mods houdt begrijp ik wel overigens.

ik vind dat de boardmembers best een btje geduld mogen hebben in ruil voor mijn surfgemak :D

Testo zei:
Incidenten,bro???

Hier draait DBB al een paar weken dramatisch traag!

Ik heb naar aanleiding van DBC zn posts ook vd gein eens gemeten en ik kom ook aan minimaal 20 sec voordat een pagina inlaadt....zwaar irritant!!

Alle andere fora waar ik post draaien gewoon 10x zo snel....en die hebben ook een nieuwe posts button dus snap niet zo goed waarom die button hier niet werkt maar ach.....ik ben een complete leek vergeleken met jullie dus het zal wel weer aan mij liggen.:rolleyes:

Tellen ben ik trouwens altijd erg goed in geweest en als ik zeg min 20 seconden zijn het er ook minimaal 20...

Ik merk wel dat het board snachts sneller draait en dat is dan meteen een fantastische ervaring....zou bijna zeggen;Heerlijk!

Dus wat mij betreft........WEG MET DIE BUTTON voor de members totdat het board weer goed draait.

Dat je em voor de mods houdt begrijp ik wel overigens.

Same here ... vreemd was vroeger retesnel ???

Groet Smalluser :thumb:

Dat heeft te maken met o.a. software-uitbreiding, toelaten guests en natuurlijk toenemend verkeer.

Je hebt een topforum T maar het moet niet ten onder gaan aan het succes dus haal dan lekka tijdelijk die button ff weg tot alles weer goed draait.

Inderdaad is het board redelijk traag nu ook weer ...

Hier is het meestal wel snel. :)

Ik tel 4 secondes voor het plaatsen van deze reactie ! :)

Soms snel, soms een beetje traag en soms enorm traag.

Volgens mij is het ook zo dat als je naar de laatste post in een onderwerp wilt, het veel trager gaat dan gewoon de laatste pagina te openen.

Zondagavond 12 december wat een DIEPTEPUNT want een bagger-snelheid, laat dit snel opgelost worden. :mad: :thumbd:

oh oh oh, wat een heisa over het trager laden van een pagina (heb hier overigens nooit last van), of dat er een optie wel of niet doorgaat...
ik ben allang blij dat ik zoiets als dbb.com heb gevonden. :D
pas als het helemaal plat ligt ga ik tieren.

succes d'r mee Big_T

S'nachts surfen gaat echt super......nergens last van en alle pagina's binnen 1 sec,lekkaaaaaaaaa!!

ik denk dat dbb aardig uit zijn naden is gegroeit in een zeker opzicht...

ik weet niet of snellere hardware en alles wel de gewenste snelheid kan opleven....

design van de database achter het forum kan ook een aardig beperkende factor wezen. Misschien een idee om te kijken bij hele grote forums die op deze "engine" draait of die ook last hebben van preformance problemen...

Factor 1: De laatste upgrade van de forum software
Factor 2: De laatste niet-officiele hack(s) van Admin
Factor 3: De processor

Op wat voor server(s) draait dbb eigenlijk ?

Op wat voor server(s) draait dbb eigenlijk ? Ik denk dat het probleem daar ligt. Upgrade forum software is nog niet zo lang geleden uitgevoerd. Moet natuurlijk wel gebeuren, maar is niet de oplossing voor het probleem IMO.
De database word alsmaar groter natuurlijk, dus ben bang dat dit een pure hardware kwestie is. Pingen gaat ook rap, dus de verbinding is niet het probleem.

Maarja, ik heb niet alles doorgelezen, dus het zal allemaal wel al gezegd zijn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven