AndroidHealthClinic

het board is nog steeds erg langzaam [Stem in de enquête voor meer snelheid!]

Peiling Peiling Mag de 'Nieuwe Posts' link tijdelijk weg om het board wat sneller te maken?

• Totaal stemmers
    61
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
af en toe maar vooral later op de dag als de meeste online zijn

Als de load op een server te zwaar wordt en geen directe mogelijkheid tot uitbreiding van de hardware is zou ik persoonlijk performance boven features kiezen.

Die 'Nieuwe posts' optie is gewoon een zware belasting voor de server. Die eruit knikkeren for the time being zodat het forum beter beschikbaar is zou ik zeer zeker doen. :)

Je kan ook het karmasysteem uitzetten ;)

ja of het gare hanenhok
90% van wat daar gepost wordt is toch onzin ;)

klusmier zei:
jaja, en al die leuke plaatjes dan, die zoveel ruimte vreten ???:eek:

:p
er is een vergis tussen goedkope harddisk ruimte en plaatsjes die op een schijf staan waaar toch weining mee gebeurd
het probleem heeft te maken met brandbrede en vooral die van de server die serversided steeds dingen moet uitrekenen en doorsturen naar de aanvrager WIJ dus!
het is maar een celeron nog wat!

Soms is het board traag, maar meestal heb ik daar geen last van.

ik heb echt géén zin om apart die secties af te struinen hoor. doe eens ff normaal zeg...

Nee brakke performance is lekker.

MrJ zei:
Nee brakke performance is lekker.

Performance boven features... bijna een gouden regel ;) Functionaliteit en snelheid.. dat wil je.

zonder de knop nieuwe posts is het board nogsteeds even functioneel.

Heeft T al nieuwe hardware op het oog ? en wat moet het formaat van de hardware zijn (ga er even vanuit dat het 19 inch is) A-grade hardware ? of hebben jullie nu een kloon 19 kast met daarin B-grade hardware (b-grade betekend niet slecht maar van de "alternatieve" merken zoals asus, msi etc etc. a-grade is HPcompaq, dell, IBM en dan heb je het wel gehad ongeveer)

Belachelijk dat mensen die verantwoordelijk zijn voor de inhoud (de content) van een forum dat die mensen moeten wachten op mensen die alleen maar lezen en af en toe 2 woorden neerzetten als 'leuke reply'.

leuke reply, "DBC01" haha

ik vind trouwens helemaal niet dat het board langzaam gaat.
verder vind ik het maar een zwakke argumentatie, DBC.

Volgens jouw redenatie zijn de mensen die de optie 'new posts' gebruiken, ook de mensen die volstaan met korte replies?

Je post getuigt trouwens wel weer van zelfoverschatting; de meeste posts met 2 woorden dragen meer bij aan de 'content' dan jouw schreeuwerige dramagebral, imo.

Weg met die knop. Voor threads waar je zelf in post, kun je gewoon de optie voor geabonneerde threads aanzetten en zo zie je onder 'Gebruiker CP' of er nieuwe posts zijn binnen die thread.

Black Knight zei:
Weg met die knop. Voor threads waar je zelf in post, kun je gewoon de optie voor geabonneerde threads aanzetten en zo zie je onder 'Gebruiker CP' of er nieuwe posts zijn binnen die thread.
idd

boogie zei:
ik vind trouwens helemaal niet dat het board langzaam gaat.
verder vind ik het maar een zwakke argumentatie, DBC.

Volgens jouw redenatie zijn de mensen die de optie 'new posts' gebruiken, ook de mensen die volstaan met korte replies?

Je post getuigt trouwens wel weer van zelfoverschatting; de meeste posts met 2 woorden dragen meer bij aan de 'content' dan jouw schreeuwerige dramagebral, imo.

Off topic geouwehoer.
Ga lekker spelen in een Gaar hanentopic relnichtje, je irritatie zit vaak je tekst in de weg. D.w.z. je irritaties aan persoonlijkheden van anderen overschreeuwen je boodschap. Als je een probleem daarmee hebt, open een topic 'wat mij al eeuwen irriteert aan DBC' maar probeer niet de gevatte Groninger uit te hangen want die titel heeft iemand anders al.

Ontopic:
Het gaat hier om boardsnelheid die teniet wordt gedaan door mensen die repetitief op 1 knop drukken die ernorm veel rekenkracht vergt van de server, en tegelijkertijd mensen die willen posten enorme ergernissen bezorgen.
Dan zeg ik: Laat die mensen op de tradiotionele manier aan hun nieuwe content komen door secties te bezoeken en laat de snelheid even voorrang krijgen want 30 seconden wachten op een post of openen van een sectie (zij die wel de moeite nemen om een sectie te openen) is te bizar voor woorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven