- Waardering
- 6.323
De beste quote uit de reacties:
"Vermoed dat hij dood is en niet meer terug komt..."
Noshitsherlock.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
10 augustus Hardcore @ Sea, come on daar moeten toch meer mensen heengaan![]()
10 augustus Hardcore @ Sea, come on daar moeten toch meer mensen heengaan![]()

Nog mensen die Hardcore XL Outdoor gaan bezoeken?
Weet niet wat ik er van kan verwachten, maar tegen gratis kaartjes zeg ik iig geen nee.![]()
Mijn vriendin gaat ook en ik zou eerst ook gaan. Maar ga naar de spaceweide op de zwarte cross

Nice
Nog meer geganigde dbb'ers?Ja lijkt mij ook, lineup was niet heel goed, maar ook niet slechtMijn vriendin gaat ook en ik zou eerst ook gaan. Maar ga naar de spaceweide op de zwarte cross
Maar volgens mij wordt wel een gaaf feestje bij XL.

NiceNog meer geganigde dbb'ers?
Ja lijkt mij ook, lineup was niet heel goed, maar ook niet slecht
Voor die prijs mag je ook niet klagen lijkt me
vakantieveillingen €6
im in app €0

lineup niet heel goed? Vind hem best goed eigenlijk. Heb ook kaartjes via im in app maar ga denk niet. Ben dan wss weer dik 50 euro aan eten/drinken kwijt en wordt helaas wat teveel![]()
, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan) 
Smaken verschillen, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan)
![]()