Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

10 augustus Hardcore @ Sea, come on daar moeten toch meer mensen heengaan :D

Monegros was echt briljant. Aanrader!

Wel erg stoffig en een week bijkomen, maar is t helemaal waard. Heerlijke line-up, tof publiek, geweldige locatie. Moet je een keer meemaken.

Kunnen Supremacy en Thrillogy aan de agenda toegevoegd worden ?

Weliswaar geen festival maar wel aanwezig evt. meet&greet :)

EDIT: Was aanwezig op WISH, wie the f**k was dat beest trouwens die links vooraan stond bij de main, opgeschoren, stekeltjes, droog as f**k ? In gezelschap van een groepje en deed wat double biceps. Zwermt die hier ergens rond of een verdwaalde kleerkast die niet actief is op DBB. Just wondering..

Laatst bewerkt:
Kaartje Hardcore at Sea in de pocket :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.569
OP is weer een beetje bijgewerkt, als je ergens op wilt komen te staan even droppen hier :)

<--- Ultrasonic, Dance valley & Mysteryland

Morgenland zaterdag.. en ik heb helemaal geen zin na Dominator :o

ook ultrasonic, dv en ml :)

nog mensen die naar herfstkriebels gaan? Tickets zijn nu 20...

Ik ben IN voor Thrillogy. Supremacy kan er wat mij betreft ook wel bij toch ? 27 september, brabanthallen Den Bosch.

That's a warface aaahh.. :banana:

Nog mensen die Hardcore XL Outdoor gaan bezoeken?
Weet niet wat ik er van kan verwachten, maar tegen gratis kaartjes zeg ik iig geen nee. :p

Nice :cool: Nog meer geganigde dbb'ers?

Ja lijkt mij ook, lineup was niet heel goed, maar ook niet slecht
Voor die prijs mag je ook niet klagen lijkt me :p

vakantieveillingen €6
im in app €0

lineup niet heel goed? Vind hem best goed eigenlijk. Heb ook kaartjes via im in app maar ga denk niet. Ben dan wss weer dik 50 euro aan eten/drinken kwijt en wordt helaas wat teveel :(

lineup niet heel goed? Vind hem best goed eigenlijk. Heb ook kaartjes via im in app maar ga denk niet. Ben dan wss weer dik 50 euro aan eten/drinken kwijt en wordt helaas wat teveel :(

Smaken verschillen :D, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan) :(

Smaken verschillen :D, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan) :(

voor 2 muntjes (denk ik) krijg je een bandje en dan mag je gewoon gaan hoevaak je wilt

Terug
Naar boven