Fitness Seller

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

9 augustus paradigm groningen iemand?

Hmmm ook ik ben er door voor HardcoreXL, twijfel...

voor 10 euro aan xtc erin, 20 euro aan drinken en je bent klaar. eten doe je toch niet door de X;)

Met X op drink ik ook makkelijk 50 euro op aan water :o
Waar woon je ergens @after?

Smaken verschillen :D, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan) :(

Denk 1.50 voor onbeperkt naar de wc. Als de controle hetzelfde is als hc xl indoor dan wordt er gecontroleerd op flesjes en kan je die dus niet vullen (of onder je shirt meenemen oid)

Met X op drink ik ook makkelijk 50 euro op aan water :o
Waar woon je ergens @after?

Denk 1.50 voor onbeperkt naar de wc. Als de controle hetzelfde is als hc xl indoor dan wordt er gecontroleerd op flesjes en kan je die dus niet vullen (of onder je shirt meenemen oid)
Was met dominator ook 50eu kwijt aan water

Lekker tegen bezwete mensen in de rij staan, no ty

De wc's bij de ingang was het altijd moeilijk druk ja, wij haalden het water altijd bij die wc's bij Savage Station, was het vaak best rustig. Water spoot er letterlijk uit de kraan omdat iemand dat ding eraf getrapt had, dus amper wachten :D

Kunnen Supremacy en Thrillogy aan de agenda toegevoegd worden ?

Weliswaar geen festival maar wel aanwezig evt. meet&greet :)

EDIT: Was aanwezig op WISH, wie the f**k was dat beest trouwens die links vooraan stond bij de main, opgeschoren, stekeltjes, droog as f**k ? In gezelschap van een groepje en deed wat double biceps. Zwermt die hier ergens rond of een verdwaalde kleerkast die niet actief is op DBB. Just wondering..

Mark Neele strikes again.

Iemand nog naar CRAFT Festival? Kreeg namelijk net een win code (geen idee of het legit is) waarmee je voor 10 euro een ticket kan kopen voor toegang (normaal 39,50 euro). Ik hoef er niet per se heen (vrijwel zeker niet), dus indien iemand interesse heeft in de code dan graag een PB. OP=OP :)

Info: http://partyflock.nl/party/263246:CRAFT

Terug
Naar boven