- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm ook ik ben er door voor HardcoreXL, twijfel...

het is een gratis feestje, waarom niet?
en miss afteren bij mij, ben alleen thuis![]()

Dat zei ik ook altijd tegen chicksz
Maar de rest daar is niet gratis man... Heb de app nog openstaan, eerst ff wat rondvragen

het is een gratis feestje, waarom niet?
en miss afteren bij mij, ben alleen thuis![]()
Blijkt dat er ineens superveel gaan en heb je allemaal mensen van
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor 10 euro aan xtc erin, 20 euro aan drinken en je bent klaar. eten doe je toch niet door de X![]()

Smaken verschillen, al zitten er best leuke artiesten tussen. Kans qua geld zit er wel in ja, lees op de site dat er zelfs een wc kassa is, benieuwd hoe duur dat is ivm bijvullen van water elke keer. (als dat kan)
![]()

Was met dominator ook 50eu kwijt aan waterMet X op drink ik ook makkelijk 50 euro op aan water
Waar woon je ergens @after?
Denk 1.50 voor onbeperkt naar de wc. Als de controle hetzelfde is als hc xl indoor dan wordt er gecontroleerd op flesjes en kan je die dus niet vullen (of onder je shirt meenemen oid)

Lekker tegen bezwete mensen in de rij staan, no tyTerwijl je het ook gratis kon krijgen
Ik was 100 euro kwijt aan bier![]()
Terwijl je het ook gratis kon krijgen
Ik was 100 euro kwijt aan bier![]()

Rijke tattas wijSame. Dronk dan wel bijna alleen maar bier, maar als ik water wilde dan kocht ik het wel gewoon
Kunnen Supremacy en Thrillogy aan de agenda toegevoegd worden ?
Weliswaar geen festival maar wel aanwezig evt. meet&greet
EDIT: Was aanwezig op WISH, wie the f**k was dat beest trouwens die links vooraan stond bij de main, opgeschoren, stekeltjes, droog as f**k ? In gezelschap van een groepje en deed wat double biceps. Zwermt die hier ergens rond of een verdwaalde kleerkast die niet actief is op DBB. Just wondering..

Morgenland zaterdag.. en ik heb helemaal geen zin na Dominator![]()