AndroidHealthClinic

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Iemand nog naar CRAFT Festival? Kreeg namelijk net een win code (geen idee of het legit is) waarmee je voor 10 euro een ticket kan kopen voor toegang (normaal 39,50 euro). Ik hoef er niet per se heen (vrijwel zeker niet), dus indien iemand interesse heeft in de code dan graag een PB. OP=OP :)

Info: http://partyflock.nl/party/263246:CRAFT

Haha het regent codes op de internetzz, mooi naaien als je een regulier kaartje hebt gekocht.

Dan verwacht ik wel pics van hoody('s hoofd)

Wat voor festivals zijn er volgend weekend? Solar, Dancevalley en Dekmantel weet ik, maar in alledrie niet zo'n zin en wil wel wat doen. :o

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Kaartjes voor Vrije Volk (23/8) en Rotterdam Outdoor (20/9) ook in de pocket. Nog ff het festival seizoen oprekken.

Wat voor festivals zijn er volgend weekend? Solar, Dancevalley en Dekmantel weet ik, maar in alledrie niet zo'n zin en wil wel wat doen. :o

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

Kaartjes voor Vrije Volk (23/8) en Rotterdam Outdoor (20/9) ook in de pocket. Nog ff het festival seizoen oprekken.

Kom gewoon weer Dance Valley! Er gaan best veel dbb'ers. Kunnen we weer gezellig meeten enzoo o o o

Tempting. Jammer dat het festival zelf echt niks is. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.615
Me2 en de keren daarvoor en daarvoor etc. :D
DV is wat mij betreft zelfs 1 van de leukste grotere festivals als het gaat om festivals die veel verschillende styles hosten.

aanwezig op CRAFT :)

Helaas niks gewonnen op de app vandaag :(

Tss kan pas vanaf 5u naar hardcore XL
Toch lastig als je geen eigen auto hebt :o

Terug
Naar boven