XXL Nutrition

Sticky Het DBB Festival Meet Topic

Mastersss

Wat ging er zo gek dan :D? En waar stonden jullie?

Hahaha ja was prachtig vorig jaar. Echt wat gemist @hoxyz, veel lol gehad vorig jaar met @Beastmodeon bij die belgen gaha

Vorig jaar was lachen ja :p

Mooie was nog dat die maat van @Melonz in ze blote snikkel een rondje ging rennen @fikky :roflol:

Mooiste was toch echt wel toen iemand een irritante fransoos die om dope bleef vragen bewusteloos mepte :roflol:

Mooie was nog dat die maat van @Melonz in ze blote snikkel een rondje ging rennen @fikky :roflol:
prachtige vent is het toch :D

weet zelf niet of ik het dit jaar zo hard ga begaaien als vorig jaar ivm vriendin maar jullie zijn allemaal welkom bij onze tentjes :p

Mooiste was toch echt wel toen iemand een irritante fransoos die om dope bleef vragen bewusteloos mepte :roflol:

weet zelf niet of ik het dit jaar zo hard ga begaaien als vorig jaar ivm vriendin maar jullie zijn allemaal welkom bij onze tentjes :p
Wtf? :o Klinkt echt top ja

Weet niet op welke manier je het bedoeld maar als je al twee dagen op rij een Fransoos naast je hebt liggen die om dope blijft vragen terwijl je altijd nee zegt en als hij dan nog begint te dreigen dan vind ik t helemaal niet erg dat ie 5 min out ligt hoor

Edit: lees mn post nu opnieuw en komt inderdaad zo over alsof hij ff voor de gein iemand neerhoekte, was dus echt wel een aanleiding voor

Laatst bewerkt:

Nog niet zeker of ik uberhaupt kom tho..

Beetje wazige weken op school,of na defqon toetsen/herkansingen of voor defqon :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zaterdagtickets zijn wel echt onredelijk duur in vergelijking met weekendtickets vind ik

True rip in doekoe

Overigens net m'n 4e pre sale code gekregen. Kan ik iemand blij maken? In ruil voor instagram likes of follow

Terug
Naar boven