Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dan heb je wel het een en ander gezien als ik het zo mag horenAaha nee niet veel gezien ook tho, kwam met fikky bij jullie tent..

Ja klopt. Toen kwam je maat net weer uit t ziekenhuis geloof ik[emoji23]
wat een vent ist tochBen je met t zelfde clubje dit jaar? Was echt goud hahahaJa dan heb je wel het een en ander gezien als ik het zo mag horen
wat een vent ist toch
MOH mij niet gezien trouwens dit jaar. Wat sloeg dat tegen vorig jaar zeg
Uhm denk dat we wel met paar man minder zijn als vorig jaar, maar zal de gekkigheid niet veel drukken denk ikBen je met t zelfde clubje dit jaar? Was echt goud hahaha

Heb @BeastMode0N op de Zaterdag after nog even gemeet, voor de rest zelf niet heel veel gekke dingen meegemaaktHahaha ja was prachtig vorig jaar. Echt wat gemist @hoxyz, veel lol gehad vorig jaar met @Beastmodeon bij die belgen gaha

Waren samen opzoek naar jou.. Hij zei al dat ie je gezien had maar ik jou niet helaasHeb @BeastMode0N op de Zaterdag after nog even gemeet, voor de rest zelf niet heel veel gekke dingen meegemaakt![]()
Godver begin nu wel te balen dat ik geen weekend kanWaren samen opzoek naar jou.. Hij zei al dat ie je gezien had maar ik jou niet helaas

prachtige vent is het toch

Wtf?Mooiste was toch echt wel toen iemand een irritante fransoos die om dope bleef vragen bewusteloos mepte
weet zelf niet of ik het dit jaar zo hard ga begaaien als vorig jaar ivm vriendin maar jullie zijn allemaal welkom bij onze tentjes![]()
Klinkt echt top jaMooiste was toch echt wel toen iemand een irritante fransoos die om dope bleef vragen bewusteloos mepte
weet zelf niet of ik het dit jaar zo hard ga begaaien als vorig jaar ivm vriendin maar jullie zijn allemaal welkom bij onze tentjes![]()

MiiiiijjjjjOverigens net m'n 4e pre sale code gekregen. Kan ik iemand blij maken? In ruil voor instagram likes of follow