Fitness Seller

Stelling het Einde der Tijden - Apocalypse/Armageddon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grote tekenen

1. De Mahdee.
2. De Anti-Christ (Dajjal – Valse Messiahs).
3. Het nederdalen van Eesah (Jezus).
4. De Ghoeg wa Maghoeg.
5. De 3 grote verzakkingen van de Aarde.
6. Het verschijnen van Rook in de lucht.
7. Het opkomen van de zon in het Westen.
8. Het beest dat uit de Aarde komen (Daabbat ul-Ard)
9. Het vuur dat de mensen bijeen zal drijven.

Leuk die Nederlandse vlag!

Maargoed OT: De aarde in zijn omgeving is onderworpen aan natuurwetten, daar brengt niemand verandering in.

nee, ik heb het niet gemist, maar wat heeft aardrijkskund ermee temaken:D

Daar werd het ontstaan van de eerste levensvormen uitgelegd aan de hand van fossielen, gesteentes etc. En zo hoe wij mensen uiteindelijk ontstaan zijn. Stond zelfs in mijn boek dat religieuze mensen dit vaak niet kunnen accepteren.

En dan hadden we nog het vak Algemene Natuurwetenschappen, waar alles je ook haarfijn uitgelegd werd. Had je wat beter opgelet, dan hadden we deze debiele discussie niet.

Te veel kleurtjes.

heb in zijn fotogallerij gezien als hij in de spiegel ziet denkt hij dat hij afstampt van de apen denk ik want heeft er wel wat van weg ;)beslama broeders

Valt me op dat jullie allemaal wat moeite hebben met de Nederlandse spelling en grammatica. Hebben jullie überhaupt wel eens een klaslokaal van binnen gezien? Zou een hoop verklaren als dit niet het geval is.

heb in zijn fotogallerij gezien als hij in de spiegel ziet denkt hij dat hij afstampt van de apen denk ik want heeft er wel wat van weg ;)beslama broeders

En dat komt dan van een dergelijk verstandelijk gehandicapte... Teveel klappen gehad zeker terwijl je samen met die broeder van je in de ring stond?

Locken dit, hier komt heus geen serieuze discussie van. Serieuze argumentatie en vragen worden ontweken door de gelovigen hier, dan houdt het op.

En dat komt dan van een dergelijk verstandelijk gehandicapte... Teveel klappen gehad zeker terwijl je samen met die broeder van je in de ring stond?

Locken dit, hier komt heus geen serieuze discussie van. Serieuze argumentatie en vragen worden ontweken door de gelovigen hier, dan houdt het op.

je kan moeilijk serieuze antwoorden geven als er geen serieuze vragen worden gesteld:rolleyes:
lees de hele topic maar door,en je ziet nergens een 'normale' vraag mbt
de dag desoordeels;)

je kan moeilijk serieuze antwoorden geven als er geen serieuze vragen worden gesteld:rolleyes:
lees de hele topic maar door,en je ziet nergens een 'normale' vraag mbt
de dag desoordeels;)

Het topic legt dan ook een stelling voor, de bedoeling ervan om hier tegen een standpunt in te nemen. En voor gelukkig velen is die eenmaal zeer duidelijk.

ik sta er ook nog op te wachten :(
eerst dacht ik nog dat die deeltjes versneller in Zurich het nog kon bewerkstelligen, maar het scheen valse hoop te zijn :sad:

dit stond al honderenden jaren geleden geschreven

Allah vind dat Adil gay is

sorry voor mijn woorden maar dat moest effe deruit

gelovig zijn maakt niet uit, maar er zijn mensen die heel hun leven wijden aan een leugen, dat is idd wel triest

En het is niet het feit dat ze iets geloven wat me zo triest maakt, maar het totale gebrek aan twijfel. Ik geloof ook veel dingen, maar sta desondanks open voor nieuwe ideeen en inzichten. Dat is de essentie van een geloof, maar de reli's op deze wereld weten het allemaal zo zeker, waardoor ze in mijn optiek juist helemaal niet geloven maar het vermogen zijn kwijt geraakt om ergens in te geloven. Blind geloven is nog altijd blind. Je vasthouden aan een boek dat duizenden jaren geleden geschreven is is ook al zoiets. Een geloof zou vernieuwend moeten zijn en open moeten staan voor nieuwe inzichten en niet vasthouden aan eeuwen oude dogma's en die trachten op te leggen aan anderen.

Zelfs in de wetenschap is er altijd ruimte voor twijfel.. .er zijn theorieen die altijd door middel van een goed uitgevoerd onderzoek aangepast kunnen worden. Wetenschappelijke theorieen van 50 jaar geleden komen nu al achtelijk op ons over, ik kan niet voorstellen hoe groot het verschil zou zijn met wetenschap van 500 jaar of zelfs 2000 jaar geleden. Een ieder die daar aan vast zou houden wordt ook voor gek verklaard.

dit vind ik een heel goed topic,zie het als een waarschuwing voor ongelovige dat ze daar even bij stil staan,maar ze lachen erom en beginnen persoonlijke uitingen te doen naar andere die gewoon willen waarschuwen,laat dit topic gewoon gaan en we zien wel op de dag des oordeels wie er gellijk heeft ipv hier eindeloos te discutieeren en te schelden ;)

"anders blokken ze me weer"

Het wordt tijd dat er een mod online komt om dit gespuis er "weer" uit te fl*kkeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven