MuscleMeat

Stelling het Einde der Tijden - Apocalypse/Armageddon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waaruit haal jij dat ik gelovigen gespuis vind?

Waaruit haal jij dat ik gelovigen gespuis vind?
uit je eigen woorden het word eens tijd er een moderater aankomt en dit gespuis eruit kickt!mss ben je niet duidelijk genoeg,want heb je eerdere posts gelezen en daaruit concludeer ik dat je een anti islamiet bent,of wie bedoel je ermee,kan je dan wat duidelijker zijn aub?

Gespuis zijn types die al meerdere malen zijn gebanned en blijven terug komen. Daarbij ben ik geneigd om godsdienstwaanzinnigen die in allerlei bizar slecht opgebouwde zinnen met allerlei dikgedrukte en in hoofdletters geschreven woorden hun obsessie over het internet proberen te verkondigen terwijl echt helemaal niemand daarop zit te wachten gespuis te noemen. Kinderverkrachters en geweldadige voetbalsupporters o.a. overigens ook.

Ik ben geen anti-islamiet, wel anti-godsdienstwaanzin en extremisme/fundamentalisme.

En het is niet het feit dat ze iets geloven wat me zo triest maakt, maar het totale gebrek aan twijfel. Ik geloof ook veel dingen, maar sta desondanks open voor nieuwe ideeen en inzichten. Dat is de essentie van een geloof, maar de reli's op deze wereld weten het allemaal zo zeker, waardoor ze in mijn optiek juist helemaal niet geloven maar het vermogen zijn kwijt geraakt om ergens in te geloven. Blind geloven is nog altijd blind. Je vasthouden aan een boek dat duizenden jaren geleden geschreven is is ook al zoiets. Een geloof zou vernieuwend moeten zijn en open moeten staan voor nieuwe inzichten en niet vasthouden aan eeuwen oude dogma's en die trachten op te leggen aan anderen.

Zelfs in de wetenschap is er altijd ruimte voor twijfel.. .er zijn theorieen die altijd door middel van een goed uitgevoerd onderzoek aangepast kunnen worden. Wetenschappelijke theorieen van 50 jaar geleden komen nu al achtelijk op ons over, ik kan niet voorstellen hoe groot het verschil zou zijn met wetenschap van 500 jaar of zelfs 2000 jaar geleden. Een ieder die daar aan vast zou houden wordt ook voor gek verklaard.

hun geloof IS de wetenschap van toen.. alleen zij blijven er aan vasthouden.
Ook ik vind dit heel spijtig voor hun!

Laatst bewerkt:
Gespuis zijn types die al meerdere malen zijn gebanned en blijven terug komen. Daarbij ben ik geneigd om godsdienstwaanzinnigen die in allerlei bizar slecht opgebouwde zinnen met allerlei dikgedrukte en in hoofdletters geschreven woorden hun obsessie over het internet proberen te verkondigen terwijl echt helemaal niemand daarop zit te wachten gespuis te noemen. Kinderverkrachters en geweldadige voetbalsupporters o.a. overigens ook.

Ik ben geen anti-islamiet, wel anti-godsdienstwaanzin en extremisme/fundamentalisme.
IK dacht dat als je geband was niet meer welkom was op het forum en er niet meer opkon?en ja om een schrijffout moet je toch niet moeilijk gaan doen,niemand is tenslotte perfeckt jij maakt toch ook dagelijks fouten.dat is menselijk:rolleyes:

Er is een verschil tussen fouten maken en overkomen als een volslagen debiel. Het zal waarschijnlijk geen toeval zijn dat juist godsdienstwaanzinnigen vaak last hebben van dat euvel.

En het is niet het feit dat ze iets geloven wat me zo triest maakt, maar het totale gebrek aan twijfel. Ik geloof ook veel dingen, maar sta desondanks open voor nieuwe ideeen en inzichten. Dat is de essentie van een geloof, maar de reli's op deze wereld weten het allemaal zo zeker, waardoor ze in mijn optiek juist helemaal niet geloven maar het vermogen zijn kwijt geraakt om ergens in te geloven. Blind geloven is nog altijd blind. Je vasthouden aan een boek dat duizenden jaren geleden geschreven is is ook al zoiets. Een geloof zou vernieuwend moeten zijn en open moeten staan voor nieuwe inzichten en niet vasthouden aan eeuwen oude dogma's en die trachten op te leggen aan anderen.

Zelfs in de wetenschap is er altijd ruimte voor twijfel.. .er zijn theorieen die altijd door middel van een goed uitgevoerd onderzoek aangepast kunnen worden. Wetenschappelijke theorieen van 50 jaar geleden komen nu al achtelijk op ons over, ik kan niet voorstellen hoe groot het verschil zou zijn met wetenschap van 500 jaar of zelfs 2000 jaar geleden. Een ieder die daar aan vast zou houden wordt ook voor gek verklaard.
idd, al te veel geprobeerd de discussie aan te gaan met gelovigen ze negeren gewoon het wetenschappelijke bewijs

idd, al te veel geprobeerd de discussie aan te gaan met gelovigen ze negeren gewoon het wetenschappelijke bewijs
idem voor ongelovige dus stop met dit soort topics te posten,of reageren want elke topic betrefende geloof eindigt hier net in een oorlog GELOVIGE VS ONGELOVIGE:D terwijl dit topic gemaakt is door een verstandig persoon,die jullie enkel wil waarschuwen en ondanks al de beledigen die hij naar zijn hoofd gegooid krijgt steeds vredig antwoord,als dat geen mooi voorbeeld is van geloof!

Volgens mij is prayingman een kloontje wiens doel het is om religie belachelijk maken. Hoe meer hij praat hoe stompzinniger die fabeltjes klinken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar God weet dus alles volgens Makaveli, aangezien God ook weet wanneer de dag des oordeel plaatsvind. Makaveli, indien je een direct lijn hebt met god vraag dan welke aandelen/opties/obligaties ik het best kan kopen. Gezien de kredietcrisis, is het juist nu handig om aandelen/obligaties/opties te kopen. Laat het me even weten!

Mochten zijn voorspellingen correct zijn, dan verklaar ik me hierbij direct een gelovige!

Alvast bedankt.

Hopelijk rijke toekomstig gelovige

atheist-cartoon.gif

Even kijken of de bekrompen geesten dit kunnen bevatten.

http://www.youtube.com/watch?v=EjVoUZL0KAI

Zal wel niet.. maar toch..

Is het nu nog niet stilaan genoeg geweest met al die geloof vs ongeloof bullshit.

Idd ik pleit voor directe slotjes als er weer een religie/ anti-religie topic wordt geopend

Idd ik pleit voor directe slotjes als er weer een religie/ anti-religie topic wordt geopend

Je hoeft de topics toch niet te bezoeken als je er geen behoefte aan hebt?
Ik hou wel van een goede discussie, het is alleen jammer dat de meeste mensen hier niet kunnen discussiëren.

• Topic Starter Topic Starter
#
prayingman
beste broeder behou deze vriendschap verwijder de drie andere die zijn geblokt wou je dat even melden in arabisch anders blokken ze me weer tfemti?

* Rapporteer

#
makaveli1
Gisteren 21:49
makaveli1
La ik begrijp geen arabische ik ga het inshallah leren bij islam school op zondag

* Rapporteer

#
prayingman
Gisteren 21:44
prayingman
MHIE w koen soeala li siefet rah bloekwani 3 an siefiet liekum 7dieda!begrijp je me?

Arabische taal is een mooie taal en de heilige koran wordt in het arabisch gelezen problemen daar mee?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven