AndroidHealthClinic

Het gelukkig nieuwjaar topic 2012

Ik wou eerst nog verder in mijn eentje dronken worden maar heb nu al hoofdpijn en droge mond en ben weer nuchter. Ik zie totaal geen reden om nog verder te gaan, over paar uur gewoon slapen.

Ik wou eerst nog verder in mijn eentje dronken worden maar heb nu al hoofdpijn en droge mond en ben weer nuchter. Ik zie totaal geen reden om nog verder te gaan, over paar uur gewoon slapen.

the-room-is-full-of-people-who-care.jpg

Niks zo leuk als dronken worden en dbb trollen of wat gamen. Dus niet zagen en fun hebben.

Hee, maar ik heb wel een sms gehad met beste mensen gellukig 2012 allemaal van een onbekend nummer. Dit is een verrijking want de enige smsjes die ik krijg zijn van mijn moeder of van de ing voor een TAN-code als ik geld overmaak online.

Happy Newyear!

.

Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2012

Een gezond en sportief 2012 toegewenst aan jullie allemaal!

wens het merendeel gelukkig nieuwjaar.

Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(:roflol: not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.

wie was de gelukkige om een nieuwjaars zoen van jou te krijgen? en gelijk het nieuwe jaar met malaria in te gaan?
Je vermeld vaak ziek te zijn door parasieten, vandaar.

Beste wensen allemaal.
En een beestachtig nieuw jaar.

Hee, maar ik heb wel een sms gehad met beste mensen gellukig 2012 allemaal van een onbekend nummer. Dit is een verrijking want de enige smsjes die ik krijg zijn van mijn moeder of van de ing voor een TAN-code als ik geld overmaak online.
Care*share? :)

Btw aan iedereen een gelukkig nieuwjaar met veel gainz & bitchez rond jullie pikkies :p

Beste wensen mede lichaamsbouwers. Ik ben net klaar met werken, dus ga me nog een pienten. Have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

Happy new year 2 all!

Gelukkig nieuw jaar allemaal!

wie was de gelukkige om een nieuwjaars zoen van jou te krijgen? en gelijk het nieuwe jaar met malaria in te gaan?
Je vermeld vaak ziek te zijn door parasieten, vandaar.

virussen hoody.

En ik heb het jaar idd afgesloten zoals het gegaan is, ziek.

Es se besmèt bös mid 'ne virusse, mós se döks i mónniksdoearje.

Had beter niet uitgegaan, veel dikke wijven, foute belgische muziek en een dure taxi om thuis te geraken.

Laatst bewerkt:
Gelukkig nieuw jaar DBB.
Ik ga nu mijn winterslaap houden.

happy new year iedereen! nu toch maar is slapen.

Gelukkig Nieuwjaar ! :)

[Link niet meer beschikbaar]

best zo. Niemand zit op je zuigposts te wachten.

Ik beloof plechtig aan dbb dat ik in het nieuwejaar 30 dagen niet meer zal drinken. Voor Nitwitje.
Het leuke is dat hoe dronken ik ook ben, ik blijf "recht" typen. Alleen beledig ik wat meer mensen en krijg ik kaarten.
idd, je maakt zelfs minder fouten dan wanneer je nuchter bent. maar volgens mij was je niet eens beschonken.;)

Terug
Naar boven