AndroidHealthClinic

Het gelukkig nieuwjaar topic 2012

De beste wensen DBB'ers!:

En dat alle persoonlijke records dit jaar keihard mogen sneuvelen!:D

Beste wensen een een gainfull 2012!:D

best zo. Niemand zit op je zuigposts te wachten.

Ik beloof plechtig aan dbb dat ik in het nieuwejaar 30 dagen niet meer zal drinken. Voor Nitwitje.
Het leuke is dat hoe dronken ik ook ben, ik blijf "recht" typen. Alleen beledig ik wat meer mensen en krijg ik kaarten.

he calyptus hater

u mad?

6eoe9j.jpg

wat een nacht en wat een kater :nut:

beste wensen iedereen ! :kerst:

Beste wensen!

Ik leef met jullie mee dat jullie hier gisteren rond en na 00.00 uur hebben gepost en ik denk daarom ook dat het volgende niet echt een meerwaarde zal hebben maar bij deze toch de beste wensen voor iedereen op DBB.

wens het merendeel gelukkig nieuwjaar.

Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(:roflol: not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.

:roflol:

Ik wens jou een mooier karakter en wat minder eigenwaan.

Allen een sportief (KNALLEND) 2012 :)

Het meest sneue topic van 2012, godver wie zit er om 0000 op DBB :roflol:

(ik lag te slapen)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Knallend het nieuwe jaar ingegaan.
Fles Jack Daniels, fles Cava (lekker cheap) en ruzie met een Spanjaard, Indiër en God weet nog wat allemaal.

Gelukkig nieuwjaar iedereen & dat alle wensen mogen uitkomen.

Beste wensen allemaal. Fiets en huissleutel kwijt, maar verder top avond gehad.

Happy new year allemaal :D

aan alle dbb'ers, beste beste wensen en een gezond en sportief jaar!

Lekker strak het nieuwe jaar ingegaan met geile chicks op Amsterdam united:)

happy new year allemaal!

gelukkig nieuwjaar!!;)

beste wensen! make the best of it

Happy NewYear voor iedereen hier!

Terug
Naar boven