XXL Nutrition

Het gelukkig nieuwjaar topic 2012

Gelukkkig nieuw jaar dbb,
Ik ga ook meer eens naar bed.

happy new year
& many gains to all on dbb ;)

wens het merendeel gelukkig nieuwjaar.

Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(:roflol: not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.

Haha that will do the trick! Hoop dat iedereen veel plezier beleeft komend jaar aan het werken van zijn sportieve doelstellingen, maar bovenal veel gezondheid!

Gelukkig 2012 allemaal!

best zo. Niemand zit op je zuigposts te wachten.

Ik beloof plechtig aan dbb dat ik in het nieuwejaar 30 dagen niet meer zal drinken. Voor Nitwitje.
Het leuke is dat hoe dronken ik ook ben, ik blijf "recht" typen. Alleen beledig ik wat meer mensen en krijg ik kaarten.
Ik heb iets gemist geloof ik.. :rolleyes:

Beste wensen allemaal!

Allemaal het beste.

Bij mij is het jaar goed begonnen, na het vuurwerk kijken ga ik terug naar binnen en zie ik dat de hond het hele huis ondergepist heeft van schrik.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelukkig Nieuwjaar!

Happy new year!!:heart:

wens het merendeel gelukkig nieuwjaar.

Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(:roflol: not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.
WTF jonge, wat bedoel je hiermee :mad:
Maar begrijp me niet verkeerd, ik ben heel trots dat ik in je gelukwensenlijstje sta :)

---------- Post toegevoegd Sun 1 Jan 2012 om 12:30 ----------

oh ja, gelukkig nieuwjaar iedereen op dbb (behalve aan de trolls en klonen)

gelukkig nieuwjaar iedereen :)

Beste wensen aan de 100+ :cool:

Gelukkig nieuwjaar iedereen! :)

ik vroeg het me al af, maar er zijn dus idd echt kneusjes die op oudjaarsavond achter de pc zitten en topics maken of er op reageren om 00.00 uur. Hoe triest kun je het krijgen :o

Voor de rest die wel een leven hebben, gelukkig nieuwjaar ! :)

ik vroeg het me al af, maar er zijn dus idd echt kneusjes die op oudjaarsavond achter de pc zitten en topics maken of er op reageren om 00.00 uur. Hoe triest kun je het krijgen :o

beetje medelijden voor de :fa: mensen die geen vrienden hebben om zo'n feestdag mee te vieren is wel op zijn plaats:mad:

Beste wensen allemaal! Dat we onze doelen voor dit jaar maar mogen behalen!

• Topic Starter Topic Starter

evengoed bedankt!

Beste wensen gasten!

Gelukkig nieuwjaar!!

Beste wensen mensen.

Jezus, eerste keer dat ik in tijden dronk met als gevolg dat ik wakker werd met m'n hoofd in het grind van een begraafplaats naast een grafsteen met een boze vent naast me die stond te schelden.

Terug
Naar boven