- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wens het merendeel gelukkig nieuwjaar.
Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.
Ik heb iets gemist geloof ik..best zo. Niemand zit op je zuigposts te wachten.
Ik beloof plechtig aan dbb dat ik in het nieuwejaar 30 dagen niet meer zal drinken. Voor Nitwitje.
Het leuke is dat hoe dronken ik ook ben, ik blijf "recht" typen. Alleen beledig ik wat meer mensen en krijg ik kaarten.

Zou net iets te klef zijn.:d
Was maar grapje meidzou net iets te klef zijn.
En mijn alcoholpiek zat zo rond 1 uur...
WTF jonge, wat bedoel je hiermeewens het merendeel gelukkig nieuwjaar.
Angelus een dikke dildo in zijn kont, EricR eindelijk eens ontmaagd, skinnie veel jongetjes, Silentio nog veel trannies, hoody nog veel zaken die hij niet snapt, pantrofl nog veel bans, haaii nog veel slechte posts in funnypics en flauwe moppen, Nitwit een spetterend nieuw jaar met leuke coïtus, realist eindelijk een oplossing voor zijn homofilie, tremendes zijn zoon een k1-contract, corleone een job(not gonna happen loser), naturell nog veel fun met gemiddeld te zijn, mickey86 krijgt een pint irl ouwe gabber, calibre een flesje ghb(dat ik hem weer niet midden in de nacht hiervoor bel), snoob een strongman titel, en de rest die ik nog vergeet heb ik geen zin meer om te vermelden.

ik vroeg het me al af, maar er zijn dus idd echt kneusjes die op oudjaarsavond achter de pc zitten en topics maken of er op reageren om 00.00 uur. Hoe triest kun je het krijgen
Voor de rest die wel een leven hebben, gelukkig nieuwjaar !![]()
mensen die geen vrienden hebben om zo'n feestdag mee te vieren is wel op zijn plaats
evengoed bedankt!ik vroeg het me al af, maar er zijn dus idd echt kneusjes die op oudjaarsavond achter de pc zitten en topics maken of er op reageren om 00.00 uur. Hoe triest kun je het krijgen
Voor de rest die wel een leven hebben, gelukkig nieuwjaar !![]()